Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte bře 16, 2010 17:49

No treba ho jeste vezmou do nejakyho filmu
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř bře 17, 2010 15:59

Tak krouzek o kousek nesedí

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 18, 2010 8:54

To je zajimavy, ze nekdy se to zahreje rychle a nekdy naopak to trva docela dlouho. Tohle je asi po 5km jizdy a 10minut pauze.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » čtv bře 18, 2010 11:42

Teď si zahraju na tommiho :D ;)

hele všimnul jsem si jak máš krásně neošoupaný popisky na páčkách... a to máš 20 let :-)
já už u světěl nemám skoro nic napsáno...

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 18, 2010 12:52

Taky uz to nene novy neboj.

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » čtv bře 18, 2010 13:16

A co máš to třetí tlačítko vedle mlhovek ?

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 18, 2010 13:18

To je na stresni okno, ktere ted nefunguje uplne dobre. Tak nejak preskakuje.

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » čtv bře 18, 2010 13:20

:D ty vole ty sedíš s notebookem v autě ne :D nebo máš sis udělal důslednou intruktáž svého vozu ?

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 18, 2010 13:22

tady mas zbytek :D

Obrázek

Obrázek

a toto je nastavovani vysky sedadla, otevirani kufru a vicka nadrze a jeste je videt origo gumovej koberecek a chromova lista na prahu.

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » čtv bře 18, 2010 13:24

jéé ty máš všechy okna v elektrice :-) no já mám snad tu neoječesanější verzi :-)
Můžu bejt rád, že tam mám zapalovač :D

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 18, 2010 13:25

JJ uz to mam nejakou dobu vyfoceny. :-D

to otevirani kufru a vicka nadrze uz mam spraveny, ze to neni tak krivy.

A tuhle fotku jsem fotil pred chvilkou.

Ja ale nemam drzaky na kazety, takze mam zapalovac na druhe strane nez ty.

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 18, 2010 13:28

Jelikoz je takovy teplicko, tak jdu pucovat auto, aby mi zase Thomas nevynadal, ze on si to umyl a ja prijel se spindirou :twisted:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » čtv bře 18, 2010 13:30

To je krásný... v práci mám 18°C :-) když už se udělalo takhle pěkně...
už neni čas odkladu a budu muset pořádně vypucovat a zavést jarní opatření :-)

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Keksin » pát bře 19, 2010 10:53

Na co je to tlačítko "MAIN-ON"?

Odpovědět