Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak tos vymontoval pojistný ventil a ventil regulace průtoku. Na schématu pod číslem 3. Podle toho obrázku bys měl zjistit, jak tam patří, asi teda pružinou a kratším koncem dovnitř.
S těsněním nezoufej, dáš tam MLS a budeš mít klid.
S těsněním nezoufej, dáš tam MLS a budeš mít klid.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Beeeeee.... ja to tam dal naopak .... nic no... du vypustit olej.... akorat ze nemam dalsi flasu, tak snad se mi ho podari vylejt slusne...
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
A návod na odvzdušnění:
1. Clean reservoir around filler cap and fluid level
indicators.
2. Visually check fluid level is between ’UPPER’
and ’LOWER’ indicators
3. Remove filler cap from reservoir and fill
reservoir to ’UPPER’ mark with Dexron II D
power steering fluid
4. Disconnect coil HT lead from distributor to
prevent engine starting.
5. Diesel models only: Remove nut securing lead
to fuel cut-off solenoid, disconnect and insulate
lead.
6. Crank engine for 5 seconds to prime power
steering pump.
7. Top-up power steering fluid reservoir.
8. Turn steering to full RH lock and crank engine
for 5 seconds.
9. Top-up power steering fluid reservoir.
10. Turn steering to full LH lock and crank engine
for 5 seconds.
11. Top-up power steering fluid reservoir.
12. Connect coil h.t. lead to distributor.
13. Diesel models: Remove insulation from fuel
cut-off lead,connect lead and tighten nut to 2.5
Nm.
14. Start and run engine for 2 minutes to circulate
fluid through the system.
15. Turn steering to LH then RH full lock.
CAUTION: Do not hold steering at full lock
for longer than 10 seconds.
16. Switch off engine.
17. Check power steering fluid, if aerated, wait until
fluid is free from bubbles then top-up reservoir
to ’UPPER’ level mark.
18. Fit reservoir filler cap.
1. Clean reservoir around filler cap and fluid level
indicators.
2. Visually check fluid level is between ’UPPER’
and ’LOWER’ indicators
3. Remove filler cap from reservoir and fill
reservoir to ’UPPER’ mark with Dexron II D
power steering fluid
4. Disconnect coil HT lead from distributor to
prevent engine starting.
5. Diesel models only: Remove nut securing lead
to fuel cut-off solenoid, disconnect and insulate
lead.
6. Crank engine for 5 seconds to prime power
steering pump.
7. Top-up power steering fluid reservoir.
8. Turn steering to full RH lock and crank engine
for 5 seconds.
9. Top-up power steering fluid reservoir.
10. Turn steering to full LH lock and crank engine
for 5 seconds.
11. Top-up power steering fluid reservoir.
12. Connect coil h.t. lead to distributor.
13. Diesel models: Remove insulation from fuel
cut-off lead,connect lead and tighten nut to 2.5
Nm.
14. Start and run engine for 2 minutes to circulate
fluid through the system.
15. Turn steering to LH then RH full lock.
CAUTION: Do not hold steering at full lock
for longer than 10 seconds.
16. Switch off engine.
17. Check power steering fluid, if aerated, wait until
fluid is free from bubbles then top-up reservoir
to ’UPPER’ level mark.
18. Fit reservoir filler cap.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak jsem to tam mel dobre dany ... toz aspon jsem si natrenoval vypousteni kapaliny.... a vypada to, ze je to v cajku. Zvuk uz se objevi jen na momentik - asi tam porad budou nejake bubliny, ale jinak se to chova jak ma. Netesnosti jsem si vsiml jen mezi pulkama cerpadla... prece jen by asi potrebovalo repasi...
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Těsnění pod hlavou je u kupéčka pohodová práce na odpoledne.....žádnej motor za sedačkama, žádný VVC
Mimochodem, možná se rýsuje další přírůstek do stodoly
Mimochodem, možná se rýsuje další přírůstek do stodoly
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jako premyslel jsem nad tim, ze by nebylo marne ziskat dalsi zkusenost... a to treba s vymenou tesneni... jenze to obnasi i rozdelani rozvodu a z toho mam trosku obavy... prece jen bych tuhle zkusenost radeji ziskal pod dohledem nekoho zkuseneho....
.... copak? Jaguarek?
.... copak? Jaguarek?
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Rozvody jsou na Kčku velice jednoduché, snad jedny s nejjednodušších, takže neboj. Nejhorší je snad povolit šroub řemenice. Ale jestli máš nějaké zánovní rozvody, tak tam můžeš řemen nechat, jen ho sundáš z vaček a pak zase nasadíš, takže ti odpadne asi 50% práce s demontáží držáku motoru a řemenů, řemenice, vodní pumpy atd.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Hombre má pravdu, navíc kupé nepotřebuješ denně, tak žádný stres.
Myslím, že nějaký technický cit máš a hloupej nejseš - to jsou dobrý předpoklady Pro mě je jediná záludná pasáž v nasazení hlavy tak, abych jí nepoškrábal o kolíčky, všechno ostatní s pečlivostí a radami od těch zdejších, kdo to dělali zvládneš.
Jaguár to nejni (zatím), značkou to patří sem na fórum. A ještě to tu není....
Myslím, že nějaký technický cit máš a hloupej nejseš - to jsou dobrý předpoklady Pro mě je jediná záludná pasáž v nasazení hlavy tak, abych jí nepoškrábal o kolíčky, všechno ostatní s pečlivostí a radami od těch zdejších, kdo to dělali zvládneš.
Jaguár to nejni (zatím), značkou to patří sem na fórum. A ještě to tu není....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Skvele Karle ....to su zvedav
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak prave se mi dela geometrie .... nechal jsem jim v servisu aj cepy rizeni, at uz je tam rovnou vymeni, protoze ty stavajici byly jakysi divny - dalo se s nema kvedlat nahoru-dolu. Ale teda pan se se mnou nechtel nijak vybavovat. Ani o tom co bude stelovat, ani o tom co to vlastne ma podvozek... no uvidim co vycaruje. Ocekavam totiz dost markantni rozdil, protoze tam v podstate ted zadna spravna geometrie nebyla a v zatackach se to chovalo necitelne a volant byl na rovine krive...
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... no jak bych to popsal...... je to rozdil jak PRASE ... chlapik rikal, ze to bylo rozhozene opravdu hodne. Takze asi jsem spokojeny... sice me presvedcoval o tom, ze volant se nastavenim srovna, ale i tak je porad mirne doleva. To se ale da prezit. Dulezite je, ze ted nemusim mit obavu zatacku hodne zostra riznout ... i kdyz mam teda pocit, ze pravotocive zatacky jsou lepsi, ale tezko soudit.... jel jsem s plnou nadrzi, na jedne strane jsem sedel ja a na druhe nikdo...
Takze podvozek bych povazoval celkem za vyreseny. Sice se 17" je to silenost, ale to uz je vec druha... dulezite je to, ze vsechny cepy a ramena jsou ok, geometrie taky, tlumice a pruziny tez...
.... a co ted? No pomalu posouvam prioritu ze spojky na vymenu tesneni pod hlavou - jenze s tim mi v hlave porad hloda cervik vahavosti, jestli rovnou nesehnat VVC palici
Takze podvozek bych povazoval celkem za vyreseny. Sice se 17" je to silenost, ale to uz je vec druha... dulezite je to, ze vsechny cepy a ramena jsou ok, geometrie taky, tlumice a pruziny tez...
.... a co ted? No pomalu posouvam prioritu ze spojky na vymenu tesneni pod hlavou - jenze s tim mi v hlave porad hloda cervik vahavosti, jestli rovnou nesehnat VVC palici
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No jo, turbo už je pánovi málo
Ale za sebe říkám -- SEHNAT
Ale za sebe říkám -- SEHNAT
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... no vsak v sobotu uvidis, ze to ted "nejede" .... spis bych potreboval pridat kroutak, coz by znamenalo spis zvetsit objem, jenze to je narocnejsi operace, nez vymenit hlavu... ackoli s vymenou hlavy bude souviset i sani a ECU.... a s ECU i Alarm... no nevim... ale jo Ondro, muzeme to spolu zanalyzovat
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Volant se nastavením srovná, pokud je to udělané dobře. On se totiž napřed nastaví rovně, zafixuje se přípravkem aby se nepohnul a pak se teprve seřídí sbíhavost na levém a pravém kole.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... no tak nejak bych to ocekaval... tezko rict proc to teda neni dobre... muzu sem klidne dat protokol.