Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Hombre » sob bře 10, 2012 14:15

Tak tos vymontoval pojistný ventil a ventil regulace průtoku. Na schématu pod číslem 3. Podle toho obrázku bys měl zjistit, jak tam patří, asi teda pružinou a kratším koncem dovnitř.
S těsněním nezoufej, dáš tam MLS a budeš mít klid.
Obrázek
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob bře 10, 2012 14:32

Beeeeee.... ja to tam dal naopak :lol: .... nic no... du vypustit olej.... akorat ze nemam dalsi flasu, tak snad se mi ho podari vylejt slusne...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Hombre » sob bře 10, 2012 14:41

A návod na odvzdušnění:
1. Clean reservoir around filler cap and fluid level
indicators.
2. Visually check fluid level is between ’UPPER’
and ’LOWER’ indicators
3. Remove filler cap from reservoir and fill
reservoir to ’UPPER’ mark with Dexron II D
power steering fluid
4. Disconnect coil HT lead from distributor to
prevent engine starting.
5. Diesel models only: Remove nut securing lead
to fuel cut-off solenoid, disconnect and insulate
lead.
6. Crank engine for 5 seconds to prime power
steering pump.
7. Top-up power steering fluid reservoir.
8. Turn steering to full RH lock and crank engine
for 5 seconds.
9. Top-up power steering fluid reservoir.
10. Turn steering to full LH lock and crank engine
for 5 seconds.
11. Top-up power steering fluid reservoir.
12. Connect coil h.t. lead to distributor.
13. Diesel models: Remove insulation from fuel
cut-off lead,connect lead and tighten nut to 2.5
Nm.
14. Start and run engine for 2 minutes to circulate
fluid through the system.
15. Turn steering to LH then RH full lock.
CAUTION: Do not hold steering at full lock
for longer than 10 seconds.
16. Switch off engine.
17. Check power steering fluid, if aerated, wait until
fluid is free from bubbles then top-up reservoir
to ’UPPER’ level mark.
18. Fit reservoir filler cap.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 11, 2012 13:22

Tak jsem to tam mel dobre dany :-D ... toz aspon jsem si natrenoval vypousteni kapaliny.... a vypada to, ze je to v cajku. Zvuk uz se objevi jen na momentik - asi tam porad budou nejake bubliny, ale jinak se to chova jak ma. Netesnosti jsem si vsiml jen mezi pulkama cerpadla... prece jen by asi potrebovalo repasi...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » ned bře 11, 2012 16:39

Těsnění pod hlavou je u kupéčka pohodová práce na odpoledne.....žádnej motor za sedačkama, žádný VVC :mrgreen:
Mimochodem, možná se rýsuje další přírůstek do stodoly :mrgreen: weed:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 11, 2012 17:00

Jako premyslel jsem nad tim, ze by nebylo marne ziskat dalsi zkusenost... a to treba s vymenou tesneni... jenze to obnasi i rozdelani rozvodu a z toho mam trosku obavy... prece jen bych tuhle zkusenost radeji ziskal pod dohledem nekoho zkuseneho....
.... copak? Jaguarek? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Hombre » ned bře 11, 2012 19:05

Rozvody jsou na Kčku velice jednoduché, snad jedny s nejjednodušších, takže neboj. Nejhorší je snad povolit šroub řemenice. Ale jestli máš nějaké zánovní rozvody, tak tam můžeš řemen nechat, jen ho sundáš z vaček a pak zase nasadíš, takže ti odpadne asi 50% práce s demontáží držáku motoru a řemenů, řemenice, vodní pumpy atd.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » ned bře 11, 2012 20:39

Hombre má pravdu, navíc kupé nepotřebuješ denně, tak žádný stres.
Myslím, že nějaký technický cit máš a hloupej nejseš - to jsou dobrý předpoklady :wink: Pro mě je jediná záludná pasáž v nasazení hlavy tak, abych jí nepoškrábal o kolíčky, všechno ostatní s pečlivostí a radami od těch zdejších, kdo to dělali zvládneš.
Jaguár to nejni (zatím), značkou to patří sem na fórum. A ještě to tu není....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned bře 11, 2012 21:58

Skvele Karle ....to su zvedav ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 20, 2012 8:36

Tak prave se mi dela geometrie ;-) .... nechal jsem jim v servisu aj cepy rizeni, at uz je tam rovnou vymeni, protoze ty stavajici byly jakysi divny - dalo se s nema kvedlat nahoru-dolu. Ale teda pan se se mnou nechtel nijak vybavovat. Ani o tom co bude stelovat, ani o tom co to vlastne ma podvozek... no uvidim co vycaruje. Ocekavam totiz dost markantni rozdil, protoze tam v podstate ted zadna spravna geometrie nebyla a v zatackach se to chovalo necitelne a volant byl na rovine krive...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř bře 21, 2012 9:19

.... no jak bych to popsal...... je to rozdil jak PRASE :-D ... chlapik rikal, ze to bylo rozhozene opravdu hodne. Takze asi jsem spokojeny... sice me presvedcoval o tom, ze volant se nastavenim srovna, ale i tak je porad mirne doleva. To se ale da prezit. Dulezite je, ze ted nemusim mit obavu zatacku hodne zostra riznout :-D ... i kdyz mam teda pocit, ze pravotocive zatacky jsou lepsi, ale tezko soudit.... jel jsem s plnou nadrzi, na jedne strane jsem sedel ja a na druhe nikdo...
Takze podvozek bych povazoval celkem za vyreseny. Sice se 17" je to silenost, ale to uz je vec druha... dulezite je to, ze vsechny cepy a ramena jsou ok, geometrie taky, tlumice a pruziny tez...
.... a co ted? No pomalu posouvam prioritu ze spojky na vymenu tesneni pod hlavou - jenze s tim mi v hlave porad hloda cervik vahavosti, jestli rovnou nesehnat VVC palici ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » stř bře 21, 2012 9:48

No jo, turbo už je pánovi málo msm:

Ale za sebe říkám -- SEHNAT ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř bře 21, 2012 10:01

... no vsak v sobotu uvidis, ze to ted "nejede" .... spis bych potreboval pridat kroutak, coz by znamenalo spis zvetsit objem, jenze to je narocnejsi operace, nez vymenit hlavu... ackoli s vymenou hlavy bude souviset i sani a ECU.... a s ECU i Alarm... no nevim... ale jo Ondro, muzeme to spolu zanalyzovat ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Hombre » stř bře 21, 2012 16:47

Volant se nastavením srovná, pokud je to udělané dobře. On se totiž napřed nastaví rovně, zafixuje se přípravkem aby se nepohnul a pak se teprve seřídí sbíhavost na levém a pravém kole.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř bře 21, 2012 17:59

... no tak nejak bych to ocekaval... tezko rict proc to teda neni dobre... muzu sem klidne dat protokol.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět