Příspěvek
od KDB » stř dub 27, 2011 16:30
Ahaaaa, tak už je jasný, proč jsi tak rychlej - Tobě to nebrzdí
Tady není rozdíl v brzdném účinku mezi plným a ventilovaným kotoučem - mají stejný průměr. Rozdíl je v pomalejším ohřátí a rychlejším chlazení brzd - v normální, nebo ostřejší jízdě nepoznáš.
Jediný, co teď netuším, mohl by být rozdílný brzdič ( koutouč má minimální šířku 11/19mm) - a pak by píst byl dost vysunutý - brzda nemusí chodit dobře, může mít třeba dlouhý krok.
Jinak mám v garáži komplet P+Z zelené desky EBC na Tourera a nevyužiju je, kdyby jsi chtěl.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.