Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Když je jiný motor (jinak nakloněný), pak je příruba převodovky taková, aby byl zbytek převodovky, všechny úchyty, řazení a nápravnice a všechno kolem stejné, takže je jiný jen jeden díl místo deseti.
Sám jsi psal, že ti nedosáhl výfuk, nějak nepasovalo řazení atd, to je proto, že tam máš převodovku jinou, než má mít 1.8 VVC, může to být jen o pár stupňů, že to není na první pohled poznat, našroubovali jste to do původních držáků, takže motor je jakž takž ve své poloze, ale jak jste se snažili ukotvit převodovku do úchytů, tak jste ho pootočili v silentblocích dozadu (vanou dopředu)a teď nepasuje výfuk a i tak převodovka nepasuje do držáků a dotýká se nápravnice. Taky je to možná důvod, proč uletělo to oko na převodovce - bylo nějak nestandardně namáháno a proto se roztrhl ten hlavní silentblok - byl natočený do nesprávné polohy. Někdo prostě do toho VVC namontoval PG1 z normální 1.6, nebo naopak.
Sám jsi psal, že ti nedosáhl výfuk, nějak nepasovalo řazení atd, to je proto, že tam máš převodovku jinou, než má mít 1.8 VVC, může to být jen o pár stupňů, že to není na první pohled poznat, našroubovali jste to do původních držáků, takže motor je jakž takž ve své poloze, ale jak jste se snažili ukotvit převodovku do úchytů, tak jste ho pootočili v silentblocích dozadu (vanou dopředu)a teď nepasuje výfuk a i tak převodovka nepasuje do držáků a dotýká se nápravnice. Taky je to možná důvod, proč uletělo to oko na převodovce - bylo nějak nestandardně namáháno a proto se roztrhl ten hlavní silentblok - byl natočený do nesprávné polohy. Někdo prostě do toho VVC namontoval PG1 z normální 1.6, nebo naopak.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
jako ja ani tak neresim co bylo fyzicky na aute.... Ale spis to, ze se nelisi uchyceni 1.6 + R65 od 1.8 + PG1 .... Horni a dolni uchyty na motoru, ramena a drzaky jsou katalogove shodne... Dokonce napravnice.... Samozrejme uchyt na prevodovce je jiny, ale ten naklon motoru neovlivnuje, protoze je temer v ose.... No to uz je jedno.... Staci to trosku poladit a bude to ok.... Hlavne ze to jezdi 

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No protože ty tvé problémy nejsou způsobeny výměnou převodovky R65 za PG1, ale protože jsi vyměnil 1.6 za 1.8, který má jiný sklon a současně nemáš ani jednu převodovku kompatibilní s 1.8, protože i ta tvoje R65 i ta PG1 od dárce je na 1.6, který byl na tom stejně, když dával do toho auta tu 1.8. Tak převařil držák a upravil to tak, aby to jezdilo a jezdil tak dlouho, až upadl úchyt a roztrhal se silentblok.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... pockat to si nerozumime.... v tom VIcku byl puvodni motor a puvodni prevodovka..... 18K4K a PG1... a tenhle komplet jsem dal do Kupecka.... zadna druha 1.6ka... no a blok motoru a olejova vana, na kterych jsou uchyty, jsou u 16K4F a 18K4K uplne stejny....
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No to je fakt, proč teda je předělávaný nebo nasatvovaný ten držák, to je divné. Ale ty už to nějak vyřešíš.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Je to fakt zahada
.... asi budu muset na nejakem srazu vlezt pod nejake VIcko... hmmmm... jenze to by nejake muselo prijet. Je jich nejak malo.... jasan... neni problem to u me vyresit, me spis vrta hlavou to, jak to teda vlastne s tema uchytama je... vis jaky su koumak
Prosim te, ta kriva poloosa... na technicke, poznate to nejak, jaka to bude zavada.... neni to nic katastrofalniho, ale nevim jestli to stihnu do te doby vyresit.... a nevis nejaky figl, jak poznat ktera strana to je? Nerad bych vymenil jednu a byla to ta druha


Prosim te, ta kriva poloosa... na technicke, poznate to nejak, jaka to bude zavada.... neni to nic katastrofalniho, ale nevim jestli to stihnu do te doby vyresit.... a nevis nejaky figl, jak poznat ktera strana to je? Nerad bych vymenil jednu a byla to ta druha

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Křivou poloosu na technické nepoznáme. Jenom jestli není vybitý i něktrý čep řízení. Poloosu můžeš odhalit tak, že zvedneš obě kola do vzduchu a poečlivě podložíš auto, aby ti náhodou nespadlo, nastartuješ, dáš 5ku a pustíš opatrně spojku. Kola se roztočí na rychlost asi 25km/h a to s křivou poloosou bude vibrovat jakoby nahoru a dolů.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... aha... tak to vyzkousim.... no cepy rizeni mam temer nove a do vymeny motoru problem nebyl.... diky za radu 

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Diky Fishi 
Prace porad hromada.... mam tam nejaky problem zrejme s potenciometrem na klapce, ci nevim cim... nejvic ze zacatku, nez se motor zahreje, pridavam plyn a motor se dusi... takze typuju ze nedavkuje dobre benzin a smes je spatna. No a to tesneni pod svodama musim objednat, protoze dnes se mi asi profouklo a prdi to az hruza

Prace porad hromada.... mam tam nejaky problem zrejme s potenciometrem na klapce, ci nevim cim... nejvic ze zacatku, nez se motor zahreje, pridavam plyn a motor se dusi... takze typuju ze nedavkuje dobre benzin a smes je spatna. No a to tesneni pod svodama musim objednat, protoze dnes se mi asi profouklo a prdi to az hruza

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Lidicky, ted normalne nevim..... nevite, jestli je rozdil u zadniho loziska mezi typem pro bubnovou brzdu a kotoucovou brzdu, oboji bez ABS? Teoreticky bych rekl ze ne, ale potrebuju mit jistotu, kvuli prestavbe brzd.... Co koukam do elitu, tak tam maji vzdycky tri typy - ABS buben, ABS kotouc a bez ABS - tzn. spolecne pro buben + kotouc?
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Vyprd bych se na to, kotoučovka má jen lepší chlazení, když koupíš dobrý obložení, uděláš pro lepší brždění mnohonásobně víc 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... no jenze o to vubec nejde.... ja bych to ted nemenil a pockal, az budu mit vyladeny zbytek, jenze zadni kotouce jsou podminkou pro uspesne schvaleni prestavby, takze bohuzel MUSIM.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... tak jsem se po praci dal do sundavani svodu, ze predelam tesneni.... uz jsem nadaval na to, ze to asi bez sundani predni napravnice nepujde, kdyz tu koukam ..... a ona to upadla lambda sonda.... takze to profukovalo dirou po ni... normalne regulerne uhnila v miste, jak je predel mezi plechovym telem a sestihranem. No myslel jsem ze me klepne.... pred tydnem jsem je tam daval. Nastesti prisel soused, tak jsme se do toho pustili - napravnici dolu, vyndat prvni dil se svodama... zkusil jsem vysroubovat zbytek sondy a kdyz byla venku, tak koukam, ze na ni zustal zavit ze svodu
Tim padem svody pryc z prvniho dilu (tyhle sly dobre, protoze stefty vypadaly zanovne), ale na tech druhych sodoma gomora. Dva povolily v poho, dva jsme ukroutili, z toho jeden nakonec sikovkama po nahrati sel ven, ale druhy ani za nic. Zkouseli jsme nekolikrat navarit matici a ani tuk.... takze odvrtat a misto steftu sroub a matici... seskladat dohromady... a tri hodiny v haji
Nastesti to snad nikde neprofukuje.... zitra zas musim projet.
No presne kvuli tomu jsem si nechal casovou rezervu, aby se takovyhle drbky stihly projevit a mohly se do technicke odstranit. Ale ze prijdu zrovna o lambdu, to jsem necekal... skoda ji.


No presne kvuli tomu jsem si nechal casovou rezervu, aby se takovyhle drbky stihly projevit a mohly se do technicke odstranit. Ale ze prijdu zrovna o lambdu, to jsem necekal... skoda ji.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... jeden plus ta výměna má.... teď už klepe převodovka o nápravnici jak když hodně zprudka dobržďuju s motorem... i když se zas opírá kaťák o tyč od řazení


