Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » úte pro 16, 2014 16:55

No tak podobným čerpadlem pro originální motor KV6 krmil Johny svého mazlíka a měl to neustále chudé a moc nevěřím, že by to čerpadlo bylo stejné pro 1,4 a 2,0T ikdyž už jsme i tohle s Johnym řešili v jeho vlákně list:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » úte pro 16, 2014 18:22

Problém je ale s čepradlama jinde, při vyšším tlaku se nestíhá uchladit a když se přehřívá, strácí právě průtok, takže ti to sice pomůže, ale čerpadlo bude v ještě větším stresu :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte pro 16, 2014 21:49

no stejné, to že je pro větší motor, neznamená že je silnější. třeba motory s K-Jetronic s mechanickým vstřikováním maj mnohem výkonější čerpadla, a nebo zdvojený, oproti elektrickým. neřekl bych že by čerpadlo z KV6 muselo být silnější než do 1.0 fiesty.. bude to dost podobný. s problémem chlazení čerpadla sem se snad nikdy nesetkal. když nějaký v autě měním, tak je většinou podrobuju pitvě, a skoro vždycky je buď zadřený v čerpadlovej části, nebo naopak tak vyhoněný, že to nenatlačí žádnej tlak, nebo dojdou uhlíky / studenej spoj. ale fakt upečený čerpadlo sem nikdá neviděl. no možná koupím nějaký to 255l walbro, ale nemyslím si že je to nutnost, pokud je původní čerpadlo v dobrej kondici. tam problém s chudostí pravděpodobně nebude, tlak mi nepadá, schválně zkusím tu čerpací zkoušku... je blbý že čerpadla z K jetronicu jsou většinou externí, těch pár doma mám.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » úte pro 16, 2014 21:54

Myslel jsem to tak, že je rozdíl jestli tím čerpadlem zásobuješ 6 vstřiků nebo jenom 4 při stejném nominálním výkonu motoru. To byl případ Johnyho, každopádně uvidíš jestli ti to bude stíhat krmit to původní čerpadlo z 214, nebo budeš muset shánět něco lepšího :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » úte pro 16, 2014 22:33

Pokud má AFR pod 11, stíhá mu to krmit...
Nemyslim to tak, že se vevnitř upeče, ale někde jsem otom četl, že při větším tlaku se začně ohřejvat a prestává tlačit, nevím jestli se začne přidírat nebo co
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř pro 17, 2014 0:14

jono, tak klasickej popis bejvá : čerpadlo jde naprázdno a tlačí třeba 150l, jak ho zatížíš, klesnou otáčky, a v tu ránu klesne dodávka na třeba 90l, když ho zatízíš dřív, tak díky ohřevu vinutí a zvětšení jeho odporu teplotou, úbytku napětí na uhlíkách, drátech atd, klesne výkon motorku, a dodávka se sníží třeba na 50l, pokud to přeženeš úplně, tak se dostanež pod vrchol křivky točivýho momentu elektromorku do oblasti , kdy točivej moment padá už hodně rapidně, a dodávka paliva začne klesat skoro geometrickou řadou... tam se ale nikdy dostat nesmíš, páč se motorek upeče, a nemá žádnou rezervu na případný vykrejvání změn. ale pokud byl motorek standartně projektovanej na nějakech třeba 90l hod/ 3bar, tak když ho poženeš do 3,5 nebo nedejbože do 4 bar, tak ho přetežuješ cca o 30% a to si myslím že má teda mnohem větší rezervy s ohledem na životnost (200tis km nebo 6let?), to i malej 90l motorek musí ukrmit. když odhadem do 4barů dá třeba už jen 75l hod, tak špičková spotřeba, kdy jsou vstřiky natvrdo otevřený je podle palubáku myslím něco kolem 60l hod. uvidíme, pomeřim, a budem zas chytřejší, to přemejšlení online nemá moc cenu :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř pro 17, 2014 20:50

dorazil materiál!!!! :D :D :D ještě že sou ty vánoce
Přílohy
svody.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » stř pro 17, 2014 22:19

Kolik těch přírub potřebuješ? :D
..jo na tu pumpu jdeš moc vědecky, prostě pumpa dimenzovaná na 3bar a 1.4ku motor, je jasný, že neni určená pro ladění výkonu na 2.0 turbo se 460cc vstřikama :lol: a potřebným vyšším tlakem paliva
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř pro 17, 2014 22:39

když už to někdo do toho cnc namačká, tak už potom padaj jen kusy... ty z toho plnýho plechu sou zmetky, nevím proč ale asi se někde umáčk, a sou o centimetr menší, takže tam půjdou ty lehčí...a kdyby měl někdo zájem, jedna bude navíc, a pamty maj alepsoň správný oválný díry, jako nějakej polotovar je to použitelný...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned pro 21, 2014 22:14

Tak uz to zaclo, z tohohle se vazne poseru! Snad to jeste tenhle rok pojede... Upne z toho mam hruzu..
Přílohy
uploadfromtaptalk1419196396414.JPG
uploadfromtaptalk1419196412247.JPG
uploadfromtaptalk1419196438720.JPG
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon pro 22, 2014 9:38

jak se mi to rozleželo přes noc v hlavě, tak to napoprvý asi nedám, začnu tím intercoolerem, a asi tam půjde ještě původní svod... ještě musím dořešit přívody oleje k turbu, jinej vejfukovej svod, komplet jinak hadice na vodu.... bude to chtít doschánět nějaký speciál díly...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pon pro 22, 2014 10:26

Jen pro orientaci - co jsi chtěl tedy všechno řešit? Proč jiné svody (ty z nisanu nevyhovují? :-))...?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon pro 22, 2014 10:34

vyhovují, už sem je napasoval, ale jak říkám, třeba mazání turba, kde je třeba delší pancéřovka, a ta má závity 1/2" - 20UNF a spousta dalších věcí je docela problém.... a hlavně zatím potřebuju pořešit vytrhaný závity na hlavě, kdy mi původní svod držel za 2 šrouby z pěti.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned pro 28, 2014 1:40

Něco málo pokrok sem tam...
Přílohy
uploadfromtaptalk1419727217119.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

roverny2
Příspěvky: 30
Registrován: úte dub 08, 2014 14:39

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od roverny2 » úte led 13, 2015 18:50

Koukám jak pěkně pokračuješ. Já jsem zatím dal nové uložení kliky a ojnic ,vyměnil gufera na hlavě. Dál zatím nepokračuju.( Malá dílnička kam se celé auto k namontování motoru nevejde. Však jsi to viděl.Tak že se čeká na lepší počasí. Už aby to bylo).
Chtěl bych vyřešit chlazení motorového oleje. Origo je chladič za motorem pod sáním, což si myslím není to pravé ořechové.
Chtěl bych ho přesunout dopředu nad chladič vody, ale moc se mě nelíbí to dlouhé přívodní vedení kolem celého motoru. Mám i olejový chladič
ze 75 ky chladič automatu, myslím že by tlaky měl vydržet,ale je dost velký. Pak je tu ještě možnost výměníku voda olej ze 75 ky. Jak jsi řešil chlazení oleje ty. Koukal jsem jak laboruješ se svodama, potřeboval bych nějakou informaci, mrkni na SZ.

Odpovědět