Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od AnderN » čtv úno 07, 2013 9:57

A zkusím to znova ... vzduchu to má dost? Koukali jste do hadic okolo air-boxu? Sice málo pravděpodobné, protože by to nejspíš chytlo a pak hned zdechlo, ale když fakt nevíš ...

Dále -- když dělali tu geometrii, nemohlo se něco u toho stát, co by to způsobilo? Vím, dělali na zadní nápravě ... ale auto zvedali celé a nevíš, kdo se kolem toho motal a co si prohlížel. Nejsem paranoik, jen zvažuji všechny možnosti.

Pokud cívka dávala červenou jiskru, asi to bude ve finále tou elektrikou ... ale cívka to nutně být nemusí, když v kupéčku fungovala. Vezmi obě cívky a vyzkoušej je v kupé znova. Pokud jsou OK a jiskra byla přesto červená, nemůže to být chybou už na jejím vstupu? Nebo nějaké to čidlo, no ...

Ještě varianta, která taky nezazněla ... co imobilizér? Ten taky dovolí točit motorem, ale nenastartuješ.

No možností je halda, vůbec ti nezávidím, navíc když druhé auto stojí jen kvůli legislativním průtahům. Držím palce.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv úno 07, 2013 10:37

Filtr jsem měl odpojený a klapka se otevírala. Servo volnoběhu bzučelo jak má. Immo blokuje už startér a neházelo by to jiskru. Navíc jsem tam měl daný komplet druhý ECU s Immo a bylo to stejné. Cívky nemám kde jinde vyzkoušet, bo na Kupéčku už mám elektronicky řízený zapalování s dvěma cívkama, ale obě cívky vykazovaly stejnou kvalitu jiskry. Rozdělovač nebyl nijak poškozený, palec v celkem pěkném stavu a uhlík jakbysmet... Čerpadlo tahalo, protože přes filtr mi to během mžiku naplnilo třetinu plechovky...
Právě že tu haldu možností jsem vyměňovací metodou prověřil, ale problém prostě bude někde v nějakých hodnotách, které už můžu prověřit těžko bez tabulek a příslušných zařízení..... už teď mi je jasné, že až se dozvím co to bylo, tak si budu škubat vlasy :-)
Jinak co se týká Kupéčka, s Lenhamem jsem zahájil jednání o pomoci s dokončením těch legislativních průtahů, takže se začátkem sezóny by snad už mělo vyjet oficiálně a legálně na silnici ;-) Už aby to bylo.... doufám, že už mě tam nic nezaskočí... nicméně je tam taky kopa práce - poloosa, ložiska na diferáku, zřejmě zapalování (kabely, cívky - uvažuju o montáži víka s cívkama z MG ZR, aby ty cívky nebyly tak pitomě za motorem a s kabelama dlouhýma jak noc), přední kotouče už jsou taky před koncem a když už bych to řešil, tak rovnou větší brzdy ze ZRka, bo to má s těma 17" trošku problém.... Nebo mám vyhlídnuté EBC kotouče s destičkama.... všechno to ale stojí peníze a těch taky není nazbyt. Nicméně bez investic do aut to bude dopadat tak, jak to teď je s Labuťou....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od J0hny » čtv úno 07, 2013 18:38

To je divná záhada, tak bádej...přeju hodně zdaru!!! A k těm brzdám, mám doma jedny brzdiče navíc z 620 Ti, když si koupíš kotouče ze silnýho ZS, půjdou ti tam namontovat. Nechám ti je za kamarádskou cenu, nejsou nic moc, ale polehký repasi pískovačkou a barvou na vejfuky budou jako nový, pístky měly v pohodě i vodící kolíky v držákách 8) Proštuduj si to, každopádně na 200RF to takhle jde, myslím že už to tu i několik lidí dělalo list:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv úno 07, 2013 19:35

Nooo... myslím že se domluvíme ;-) Už mi je šupni na hromadu k těm slickům a 2,5 litrům MTF94 ;-) .... já už si s něma pohraju. Určitě pasujou, akorát by to chtělo aj ty zadní třmeny, protože i ty jsou větší... ale tak klidně postupně :-)
Ze servisu se mi dnes neozvali, tak asi se k tomu nedostali.... nicméně cestu do a z práce s Borou jsem zvládl a psychicky to přežil :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od lajonel » pát úno 08, 2013 8:51

Tak držim palce.. koukám, že tě labuťka umí pěkně potrápit.... Budu se tešit na štastný konec....

:-)

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Keksin » pát úno 08, 2013 14:33

Tak co, něco nového??????

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pát úno 08, 2013 15:44

Já su BLBEC!!!!!!!!!!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pát úno 08, 2013 16:04

ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml: ml:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od rOMAN007 » pát úno 08, 2013 16:24

uz si vypnul ten tajnej spinac jo msm: msm:
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát úno 08, 2013 16:37

tvl nás tady natahuješ. Co to bylo?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pát úno 08, 2013 16:46

.... dneska se musim ožrat jak to zvíře! :lol:

Lenham po telefonu pravil:
No, jestli máš i druhý palec a víko rozdělovače, tak ho tam raději zkus hodit....
.... držel jsem v ruce oba palce a ten původní vypadal nádherně... byl totiž před cca 70.000 km měněný. Dával jsem je k sobě, čučel na ně z blízka.... prostě okem na tom nic nebylo.... úplně normální palec rozdělovače. Tak jsem tam nechal původní a ani tam ten druhý nezkusil dát....

Volal jsem před chvilkou tomu známému a říkal - včera klučina půl dne nad tím koumal. Všechno změřil, tlaky, jiskru to házelo, benzín tam šel, všechno správně a i tak ne a ne to nastartovat... že už z toho byl na prášky, tak to nechal být na dnešek... a dneska ráno už nevěděl co, tak vzal ten druhý palec, co jsem mu nechal v autě v krabičce, dal ho tam a ono to naskočilo stupo:
Prostě on ten druhovýrobní palec byl už jakejsi uvnitř vypálený a pod zátěží (svíčkou ve stlačené směsi) jiskra nepřeskočila z palce na víčko, ale na vačkovou hřídel..... Je ale fakt, že tohle by asi těžko kdo proměřil...
900,- za čas servisáka v pr....., den dovolené v pr.... a já neskonale potupen, ale poučen, že prostě předpokladat je špatné.
Ke všemu to teda vůbec nijak nesouvisí s tou nědělní nehodou a je to jen pitomě pitomá shoda okolností, že se to podělalo v moment, kdy se to podělalo....
Dnes večer se ožeru a až se z toho vyspím, tak půjdu sundat bouchnutej nárazníl, narovnám v něm jekl a zalepím prasklou nádržku na vodu do ostřikovačů....
Závěrem musím konstatovat - Labuť je skvělé auto, servisně nenáročné, jednoduché a technicky průhledné.... jen ten, kdo ho servisuje nesmí být lempl :roll: chlat:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pát úno 08, 2013 16:58

Tohle mi psal onehdá Johny v tématu o Kupéčku:
J0hny píše:Zkus svíčky, palec rozdělovače, víčko nebo kabely. Právě jsem to řešil na bráchovym 416Si, nakonec to byl zase palec už asi po 4tý :lol: Na svejch autech jsem měnil hned obojí za originál z anglie, ale většina lidí do toho investovat 650kč nechce a pak řeší kraviny a začínaj výměnou nejdražších kabelů....
Proč jsi mi to tu nenapsal znovu? :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pát úno 08, 2013 18:41

... tak a zlobucha je doma.... potvůrka, jede si jak kdyby se nic nestalo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát úno 08, 2013 19:02

Nj závodník....
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

marcus_777
Příspěvky: 66
Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od marcus_777 » pát úno 08, 2013 20:01

Kdybych byl přihlášen a četl tvé příspěvky dříve, hned bych ti napsal, že je to v rozdělovači. Klasika, palec nebo trhlinka ve víku. To je dobře známý problém Roverů(motory K i D). Já na kabriu měl prasklé víčko a bratránek na 416 palec, jako ty. A to dokonce dvakrát během 60t km ;)

Odpovědět