Stránka 26 z 27

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: úte srp 01, 2017 11:12
od MíraMT
suprarc.jpg
suprarc2.jpg
suprarc3.jpg
suprarc4.jpg

no jde to velice pomalu, páč mi furt nějaký peníze bere rover, ale tak něčím do práce jezdít musím :D :D

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: úte srp 01, 2017 11:32
od Trunda
Ty jo, ta dlouhá trubka k turbu, to bude celkem sprostý, ne? :-)

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: úte srp 01, 2017 14:50
od MíraMT
ani nee, běžně se to tak dělá :-) holt v8 single turbo, jinak to nejde...
rc.jpg

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: úte srp 01, 2017 15:06
od Trunda
No ale to pak musí mít prodlevu jak hrom, ne?

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: úte srp 01, 2017 17:15
od MíraMT
ono se to zdá, no nejni to až tak znát u takhle velkýho turba. ono má prodlevu spíš kvůli váze rotoru, než kvůli objemu těch trubek, a délka těch trubek má zas pozitivní vliv na točivej moment motoru odspoda. je to všechno jeden takovej velkej komprosmis, a mnohem lepší by bylo použit turba dvě, každý na jednu stranu motoru, z hlediska termodynamiky a odezvy to bude uplně někde jinde. ale zas to má druhý ale, velký turbo turbo se zas většinou točí o dost pomaleji, a má menší mechanický ztráty, geometrie je k poměru velikosti přesnější, nejni tak háklivý na namáhání, a většinou se s ním dosáhne snáze většího výkonu než se dvěma malýma, a co hlavně, funguje mnohem bezpečněji, regulace je přesnější.... klasicky lze vidět srovnání na motoru 2JZ nebo 1JZ od toyoty. z fabriky to byly prakticky všechno twinturba (2JZ sekvenční, 1JZ palalerní práce turb) a performance stavby se přestavujou na big singly. potrubí co sem posílal v tej fotce vytvořil jeden člověk z "1UZFE forced induction technical", co máme na FB, leccos sním ohledně stavby svýho motoru konzultuju, poněvadž stavím takřka to samý, a vliv vedení na turbolag můžeš posoudit sám - dám odkaz na pár videí :-) neheldě na to že jak ti motor řídí standalone jednotka nalazená na výkon, a né na emise, je všechno úplně jinak :-)

https://www.youtube.com/watch?v=3P_C1_fIc9I - video z brzdy

https://www.youtube.com/watch?v=ocWyvKkoPwc - takový představení :-)

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: stř srp 02, 2017 7:39
od Trunda
No a jak je to s pajšlem motoru? To je série?

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: stř srp 02, 2017 14:59
od MíraMT
jj, serie. první generace těch motorů dávaj cca 600-700koní bez úprav motoru. já mám druhou generaci, v tej se musí dát jen jiný ojnice. seriovej samo nezůstane palivovej systém, a je třeba použít standalone jednotku, originální je velice těžko upravitelná. u mě to bude asi takhle:

1)stock 1UZ 2generace
2)výmena ojnic za H-beam
3)uprava olejový vany kvůli nápravnici
4)custom setrvák a spojka s přirubou na převodovku z BMW, šestikvalt
5)custom svody, tubro S366SXE
6)60mm externí wastegate
7)upravenej kompresor klimatizace - tu zachovám, mám digi, byla by jí škoda vyřadit
8)silonový silentbloky motoru
9)8x 800cc vstřiky
10) 2x walbro 255
11) 3" komplet výfuk
12) standalone ecumaster black s Flexfuel systemem

a spoustu dalších drobností :)

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: stř srp 02, 2017 15:10
od Trunda
Tak to je slušný matroš :-)

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: stř srp 02, 2017 23:18
od djmicho
MíraMT píše:tak jako stav se klidně, klidně pokecáme :-) no kde na to beru čas - je to jednoduchý, nemám ženskou. páč vždycky když si nějakou najdu, tak sem na ní hodnej, ona sem nou vždycky nějak !&@#!, já se pak naseru, zavřu do garáže, a takhle to vypadá :D :D :D
Jo to znám, dlouho jsem to tak měl taky, naštěstí ja našel takovou, která je fajn a váží si toho a už je na cestě i prcek, takže já už tu garáž musím trošku omezovat :lol:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: čtv srp 24, 2017 12:34
od MíraMT
Tak slavných 380Nm nejezdilo dlouho, asi 14dní do práce, pak 2rozjížďky na sprintech a konec :/
spojka1.jpg
naštěstí to jen vzdala seriová spojka, kdysi přeobložená na HDS57 obložení.
objednal sem tedy něco bytelnějšího :)
spojka2.jpg
sem mile překvapen, záběr je značně ostřejší, a pedál o dost tvrdší, ale spojka je krásně čitelná a rozjíždí se bez cukaní. krásně se chytá do záběru, nejni problém při ostřejší jízdě i na suchým asfaltu na rovince při přeřazení na 3ku protočit kola :-) sem z ní docela nadšenej, uvidíme jak se bude chovat časem až si pěkně sedne :-)

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: čtv srp 24, 2017 12:48
od Trunda
Co je to zač a kolik to koštovalo?

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: čtv srp 24, 2017 13:25
od MíraMT
tohle, stálo to asi 8300,- včetně pošty, v sadě bylo i ložisko :-)
http://www.ebay.com/itm/DriveTorque-Sta ... 4902.l9144

chtěl sem hlavně odpruženou :-)

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: čtv srp 24, 2017 13:43
od Trunda
Ufuf :-) .... ale tak opica chce banány :-)

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: čtv srp 24, 2017 14:23
od MíraMT
asi už sem si nějak zvyknul, nepřijde mi to tolik, vždyď spojka do octavie TDi stojí víc jak dvakrát tolik :D

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Napsal: čtv srp 24, 2017 14:23
od Trunda
To zas chápu :-)