14k4f

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 14k4f

Příspěvek od Trunda » stř čer 22, 2011 10:59

No tak to je pak asi lepsi sehnat jinou hlavu... jinak by se to zrepasovat dalo, ale jestli to jsou vsechny ventily, tak to asi nema smysl...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 14k4f

Příspěvek od challi » stř čer 22, 2011 11:08

jinými slovy to co tu celej dnešek říkám taky
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 14k4f

Příspěvek od Trunda » stř čer 22, 2011 11:29

:-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: 14k4f

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř čer 22, 2011 12:57

A nebudou I písty špatný, když se ti to takhle pomlátilo?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 14k4f

Příspěvek od challi » stř čer 22, 2011 13:09

to zjistím až tu hlavu sundam ( až seženu ty správný torxy ne takový blato jak ty imbusy co sem měl včera na povolení kladky na rozvodech ......
ohnul sem na tom dvě tony do vrtule a další imbus sem zlomil a ve finale sem to povolil čínou za 100sada.)

proto mam danou potavku na hlavu i na motor
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 14k4f

Příspěvek od challi » stř čer 22, 2011 15:24

tak sem našel že nasi západní soudruzi němectí prodávají taky repasovaný motory i se zarukou od 750 do 1000 eur nema nekdo z vas s nima skušenost?
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 14k4f

Příspěvek od Trunda » stř čer 22, 2011 15:25

O tom slysim prvne... mas nejaky odkaz?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 14k4f

Příspěvek od challi » stř čer 22, 2011 15:30

http://cgi.ebay.de/Motor-14K4F-Rover-45 ... 4cf7769255
např. tento u nekterých byla i roční zaruka na material
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 14k4f

Příspěvek od Trunda » stř čer 22, 2011 15:32

No tezko rict.... trosku me udivuje to, ze kdyz uz to repasujou, tak proc to aspon neocisti od toho zoxidovanyho hliniku... to neni uplne dobra vizitka.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 14k4f

Příspěvek od challi » stř čer 22, 2011 18:17

Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 14k4f

Příspěvek od challi » čtv čer 23, 2011 12:18

ještě jena taková možná trochu hloupá otazka pročítal sem ten opravárenský manual docela mě zarazil zpusob upevnění hlavy (neco vew stylu ja sem pastevec a rozbil se mi traktor tak ja tu udelam risku sak když to dotahnu stejně tak to bude fungovat) nedaly by se nekde najít utahovací momenty jednotliv šroubů asi vazne uvažuju nad generalkou celýho motoru
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 14k4f

Příspěvek od Trunda » čtv čer 23, 2011 12:31

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 14k4f

Příspěvek od Hombre » čtv čer 23, 2011 12:45

Postup utahování hlavových šroubů je napřed 20 Nm pak 180° a pak zase 180°. Proto ta ryska. Nejde to utáhnout podle utahovacího momentu celé, protože šrouby jsou přes 40 cm dlouhé a během utahování se šponují a utakovací moment tak dost kolísá.
Ostatní utahovací momenty zde:
Obrázek
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 14k4f

Příspěvek od challi » čtv čer 23, 2011 12:57

diky ( asi sem uplně blbej slepej nebo asi starnu a zapominam, protože to co ste mi ted posilali hned na zacatku toho manualu)
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: 14k4f

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát čer 24, 2011 18:31

challi píše:no ja to ted budu řešit podložkama na tlumiče min v zadu
oproti jinym Roverům co sem videl ten muj sedí dobře o 5 o 6 cm

Nahraj fotku, jak to vypadá. car::
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět