Motorek naklápění světlometu

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od Trunda » úte led 01, 2013 1:09

´Mechanickou část vyloučil koupí nových serv ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

marcus_777
Příspěvky: 66
Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od marcus_777 » úte led 01, 2013 15:43

Ty odpory sedí. Krom toho 805R. Skutecně jsi tolik naměřil, 805 ohmu? Nemá tam být desetinná čárka? 8) Já tam naměřil 107(s levným multimetrem), Jinak označení mají stejné a plošňák taky. Takže je to originál a né bastl :-) Z Rave jsem si vytisknul earth/power distribution diagrams a ještě jednou to vše pečlivě projedu. Zem pro polohovače je na levé straně(LHD) a visí na ní přední světla, blinkry,obrysovky a zrcátka.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od Trunda » úte led 01, 2013 19:14

No to já jsem tam napsal hodnoty dle toho barevného kódu, ale koukám na hodnoty co jsem naměřil a taky jsem tam naměřil něco přes 100 ohmů....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od Trunda » úte led 01, 2013 20:49

Hehe,..... jasný, 105 ohmů ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

marcus_777
Příspěvky: 66
Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od marcus_777 » stř led 02, 2013 11:03

:-D Tak v tom případě se naše naměřené hodnoty shodují a rozdíl +-3ohmy považuji za chybu/toleranci měření. Přepínač skládám a montuju zpět. Budu muset dál hledat přechodový odpor. Kdyby se mi aspon někde při měření projevil :( Asi jeětě jednou odmontuju box vzduchového filtru a pořádně mrknu na kabelový svazek a zem pod ním. Když tam předchozí majitel měl ten bast, kdo ví jestli něco nezprasil i s elektřinou v okolí. Když jsem ho tam montoval, tak jsem preventivně tu zem očistil a ošetřil, ale...To je jedna ze závad, které nemám rád. Duchařina.
Mmjn, když už jsem zmínil tu montáž origo vzduchového boxu(komplet i s rezonátorem). Zjistil jsem ,že po zahřátí motoru jsou volnoběžné otáčky hodně nízko. Tak 650ot/min. S tím neorigo bastlem byly naopak vysoké - 1000ot/min. Dle Rave má mít D16A8 mít volnoběh 900+-50ot/min. Ale podle toho jejich návodu, je seřízení docela složité. Ten postup s resetováním dat v ECU. Neseřizovali jste si to někdo samodomo? Nestačilo by pohnout tím šroubkem?

marcus_777
Příspěvky: 66
Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od marcus_777 » čtv led 03, 2013 23:02

Kluci z RoverCabrioClub UK mi poslali schema s přesnými údaji jak motorků, tak přepínače. Trundo, měřili jsme dobře! Oficiální hodnoty jsou: 390, 700, 75, 106 a 119 ohmu. Myslím, že celý problém brzo vyřeším :-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od Trunda » pát led 04, 2013 6:32

Vsak ja jsem si tema hodnotama byl jistej, protoze jsou na tech odporech napsany ;-) ... Jen ten jeden jsem blbe dekodoval ten barevny kod ;-) .... Ale ja si taky fakt myslim, ze neni problem v servech a odporech, ale v prechodovych odporech na kontaktech prepinace, ci prepinaci jako takovem..... No vsak bojuj ;-)
... Ja prave stojim na emisich na STK :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

marcus_777
Příspěvky: 66
Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek naklápění světlometu

Příspěvek od marcus_777 » ned led 06, 2013 18:04

Tak jsem dnes komplet předělal pravou stranu zemění EH2(earth header 2), které, v originálu, je namontováno za světlem , na boku motorového prostoru. Díky bastlu předchozího majitele, jsem jej měl přichycený pod boxem. Originální úchyt tam naštěstí nechali, jen jej zatmelili a zastříkali. Ještě že nebyli moc důslední a zustal ve tmelu malý dolík :-). Vše jsem předělal jak to má být, jen E2(takové to zemnící očko s nejtlustším kabelem jsem nechal pod boxem. Samo pořádně očistil a ošetřil. Výsledek? Tři polohy stabilní 1-2-3. Poloha nula je v prd.... auuuuuu. Nicméně i to je značný pokrok. Ted mi to příjde, jak psal Austin, že by v té horní poloze mohly být motorky moc vytočené.

Odpovědět