To první je cvakání hydroštelů - u staršího motoru při ne zcela dobře dodržované výměně oleje včas a za kvalitní se to takto projevuje. Pokud je to jen za studena, tak to není ještě nejhorší.
To druhé zcela evidentně svědčí o nefunkčním servu volnoběhu, což někdo vyřešil tím, že to přicpal tou kuličkou mamma mia

Typuju, že po nastartování za studena nemáš otáčky cca 1200 a postupně s ohříváním ti neklesají. O nefunkčnosti serva svědčí i to poslední video, kdy je vidět, že otáčky padnou rovnou na těch 900, kdežto když funguje servo, tak to jakoby na 1000 se na chvilku zastaví a po chvilce to padne na 900. Ten zvuk při protůrování by klidně mohla dělat ta kulička, že se rozdrnčí o domeček serva, ale takhle z videa se to nedá posoudit, bo to nemůžu lokalizovat.
Doporučení - dát to auto někomu rover znalému, aby odhalil příčinu nefunkčnosti serva (přerušená kabeláž, konektor, možná špatný potenciometr klapky, ...). Bez měření s tím těžko něco naděláš.