Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Jenda
Příspěvky: 1409
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Jenda » pát kvě 24, 2013 20:37

máš tam teďka zaměřovač :)

Však to ty neřešíš, ne? Prostě ho máš pojištěné tak ho dostaneš, ne? Respektive cenu navíc si zaplatíš. ;) Asi si to představuju moc jednoduše. Moje má například i elit.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát kvě 24, 2013 20:40

Nic by mě to stát nemělo, pokud ten servis sklo sežene.... pokud ne, tak budu mít problém....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od 11AA » sob kvě 25, 2013 6:03

Upřímně doufám, že seženeš. Klidně hned poptávej dvě, na mém už také není v nejlepší kondici, jen mě čeká kompletní "zacvakání".
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » sob kvě 25, 2013 7:09

Teď si nevybavím, jestli má kupé stejný jako Tourer, ale na něj je to běžný ..cca 3500,-
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » sob kvě 25, 2013 20:59

Určitě nemá. Coupé je mnohem nižší, sklo je víc skloněné a hodně by mě překvapilo, kdyby jinak pasovalo.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte kvě 28, 2013 14:21

Včera ráno jsem se zastavil tu v Přerově do jednoho auto-sklo servisu. Uvítal mě tam velice příjemný, sympatický a ochotný chlapík a velmi aktivně se se mnou pustil do hledání nějakého řešení, jak výměnu skla provést. Jednak byl velice zvědav na tu mou "krasavici", takže si šel Kupéčko ven obhlédnout a oměřit sklo, nechal si vysvětlit a napsat vše potřebné pro správnou identifikaci, dodatečně si nechal i zaslat foto.... pěkně jsme poklábosili :-)
Včera volal, že zatím nic, že dodavateli předal vše potřebné a že uvidíme.... ale prý si nemyslí, že by to u tak "mladého" auta měl být problém někde sehnat a že kdyby, tak by se to dalo nechat v nějaké sérii dovyrobit... ale to by se zase prodražilo, pokud by se ta série nerozprodala....
Ale před chvilkou mi pán volal, že má z Německa echo, že by příští týden v úterý měl mít sklo u sebe ..... ufff :-) .... tak snad to bude ono ;-) .... jinak chtěl sehnat i bauset, tedy klipy pro lišty, ale u těch ho odkázali na originál, tak to se uvidí až podle toho, co tam bude, jestli by existovala nějaká náhrada... Tak hlavně že je to na dobré cestě ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 30, 2013 20:22

Kurnik.... aby toho nebylo málo.....
... jel jsem dneska z práce a asi 7 km od baráku jsem musel zastavit u přejezdu, než se zvednou závory..... všiml jsem si ale, že začlo kolísat to hlučné bzučení od čerpadla posilovače, až přestalo úplně a volant ztuhl. No říkal jsem si, že asi definitivně padlo za vlast... když se zvedly závory, tak jsem koukal za auto, jestli jsem tam nenechal třeba loužičku, ale nic... jakmile jsem se podíval vpřed, zaregistroval jsem na palubce svítící kontrolku dobíjení a to už dobře nevypadalo vůbec... hned jsem zastavil, otevřel kapotu a už na první pohled byl jak řemen k posilovači, tak k čerpadlu volný. A helemese, ona to hlavní řemenice úplně volná :shock: .... v ten moment člověka napadají všelijaké černé scénáře, jako ulomený šroub, strhnutý klínek, bla bla bla.... no raději jsem zavolal Věrce a ta mě prémiově odtáhla za Labutí domů....
Shodili jsme s Tondou kolo a on šroub na řemenici jen povolený. Sundali jsme řemeny a řemenici a tam už ten pohled pěkný nebyl.... řemenice sedí na ozubené hnací řemenici rozvodů a ta jistí řemenici výstupkem, který má nahrazovat klínek. Jenže je to samozřejmě z jahodové oceli a tak se žvejnul a celé se to s řemenicí požvejkalo a protočilo... já jen nechápu jak je možné, že se ten šroub vůči otáčení osy nedotahuje.... divný divný.... ještě že mám ten původní motor... na něm je řemenice pěkná a vzhledem k tomu, že tam to asi prošlo stejnou havárií, tak tam byl klínek navrtaný zvlášť, takže stejným způsobem to uděláme i tu... sic teda při rozvodech nechám vyměnit i tu rozvodovou řemenici, protože ta je taky slušně ojetá...... pár obrázků....

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od lenham3 » čtv kvě 30, 2013 21:24

Reknu to asi tak ten co delal rizvody pred tebou ten sroub malo dotahnul nebo to spatne nasadil a dotahnul ....bud rad ,ze se to neprotocilo na klice a nepotkalo oo:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 30, 2013 21:40

No to jsem si taky říkal..... jak je vlastně ta rozvodový řemenice zajištěná proti protočení? Nikde jsem nenašel žádný slušný obrázek...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » čtv kvě 30, 2013 22:01

Taky podobným klínkem....fakt nerozumím, že Ti neprotočilo taky a nemáš to potkaný. Seš klikař oo:
Ten, co to skládal něco podcenil... sesazení, nebo dotažení řemenic, nebo obojí.
Vždycky jsem vše dotahoval na moment a nikdy jsem neměl problém. Ovšem od té doby, co jsem začal používat závitová lepidla, jsem nervozní vždycky, když ho nepoužiju..... :roll:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 30, 2013 22:19

Tak na tom rozvodovým kole to snad není taková kroutící síla, aby to tak rychle střihlo ten klínek, ne? No...... celkem se mi rosí čelo.... myslíte že mám raději sundat rozvody a překontrolovat i tu rozvodovou řemenici? Zatím jsme do ní jen navrtali dírku pro klínek na tu velkou řemenici.... moc se mi nechce, protože rozvody jsem nikdy zatím nerozdělával a nechce se mi to poprvé dělat bez dozoru..... chjo.... :roll:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 30, 2013 22:53

Ha... konečně jsem našel nějakou fotku.... https://www.eliseparts.com/products/sho ... haft-gear/

Obrázek

... a tak to snad mohlo přežít.... v podstatě od momentu, co se mi povolila ta řemenice, tak motor jel chvilku na volnoběh....
Jinak co se ale musí říct, tak že tohle kolečko a vůbec systém uchycení té řemenice je fakt zvěrstvo..... sice ano, nemělo by se to protočit, ale věřit tomu malýmu samcrlíku, že to zajistí.... to fakt ne...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » pát kvě 31, 2013 7:05

Buď v klidu, zajistí - když se to pořádně smontuje. Když to někdo smontuje levejma rukama, nepomůže nic :mrgreen:
O kolik byl povolenej ten šroub řemenice ?
Rozvody bych zkontroloval - i kvůli jistotě, že byly dobře nastavený a napnutý, že je v pohodě kladka, pumpa... Takovouhle kontrolu bych provedl u každého koupeného auta.......neříkej žes to neudělal oo:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát kvě 31, 2013 10:26

.... rozvody zkontroluju.... motor byl 500km po generálce, takže jsem tomu chtěl důvěřovat.... sic bylo mi jasné, že nějací kostlivci asi budou...
No ten šroub byl povolenej pěkně... natolik, že ta velká řemenice neseděla na té malé...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » pát kvě 31, 2013 12:12

Myslel jsem kolik závitů, nebo milimetrů byl vytočenej....podle toho je pravděpodobnost , že by kolo rozvodů přeskočilo taky....ale osobně bych to celý zkontroloval - včetně správnosti dotažení vačkových kol a nepřepínat řemen - rádo se pak ulomí u VVC konec vačky.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět