Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já parkuju v garáži, jakousi tu ochranu tam mám, vypadá to jako nové, takže to nějak do hloubky neřeším.
Ale docela mě zajímá ta UV ochrana, jsem si nasadil brouka do hlavy.
Otestovat by to šlo tak, že zkoušený díl umístíš do komory s vyšší teplotou a vyšším podílem kyslíku s tím, že intenzívní UV záření na to necháš působit nějaký ten týden v kuse.
Ale to by bylo moc drahé, asi by bylo lepší přímo změřit množství UV záření procházející přes sklo....jen by mě zajímalo, kdo by to udělal...snad nějací hygienici?
Tohle by ale měl spíš udělat nějaký prodejce, jakpak jsou na tom třeba sluneční brýle nebo opalovací krémy?
Ale docela mě zajímá ta UV ochrana, jsem si nasadil brouka do hlavy.
Otestovat by to šlo tak, že zkoušený díl umístíš do komory s vyšší teplotou a vyšším podílem kyslíku s tím, že intenzívní UV záření na to necháš působit nějaký ten týden v kuse.
Ale to by bylo moc drahé, asi by bylo lepší přímo změřit množství UV záření procházející přes sklo....jen by mě zajímalo, kdo by to udělal...snad nějací hygienici?
Tohle by ale měl spíš udělat nějaký prodejce, jakpak jsou na tom třeba sluneční brýle nebo opalovací krémy?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To je jedna z výhod tónovaných skel, folie většinu UV záření zadrží, takže chrání plasty uvnitř vozu. Takže stačí zastínit čelní sklo. Ale neřeší to venkovní plasty. Co vím, tak sluneční brýle jsou na tom dobře, i ty od Vietnamců, spíš by byl problém vyrobit tónované sklo, které by UV záření propouštělo.
Opalovací krémy z vlastní zkušenosti: Garnier a Globus (Natuvell Sonnenmilch) jsou super, ale Astrid hrůza, další zkoušet radši nebudu .
Jinak UV záření se dá zkusit takovýma těma testerama na opalování, co po osvícení Sluncem mění barvu.
Opalovací krémy z vlastní zkušenosti: Garnier a Globus (Natuvell Sonnenmilch) jsou super, ale Astrid hrůza, další zkoušet radši nebudu .
Jinak UV záření se dá zkusit takovýma těma testerama na opalování, co po osvícení Sluncem mění barvu.
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To mi takhle zní jako nejlevnější varianta...o jaký tester na opalování jde přesně?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... no a varianta natírat plasty krémem na opalování taky nezní zle
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nebo si to můžeš otestovat tak, že se toto léto před každým opalováním namažeš olejíčkem na palubky
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... taky pravda .... je fakt, že opalovací krém taky není cenově kdoví jak výhodný....
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Třeba takový:
http://www.goodluckbuy.com/uv-tester-4- ... celet.html
a můžeš stopovat, za jak dlouho to zmodrá na stupeň 4
ale viděl jsem i jednodušší, ve formě kartičky s aktivním políčkem a barevnou stupnicí
http://www.goodluckbuy.com/uv-tester-4- ... celet.html
a můžeš stopovat, za jak dlouho to zmodrá na stupeň 4
ale viděl jsem i jednodušší, ve formě kartičky s aktivním políčkem a barevnou stupnicí
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
S tím bych si teda dal tu práci a testl bych to.
Otázkou je, jestli je ten měřák natolik přesný, aby ukázal nějaký vypovídací údaj.
Mně to spíš přijde jako zcela orientační měřidlo, což samozřejmě pro civilní život zcela dostačuje.
Otázkou je, jestli je ten měřák natolik přesný, aby ukázal nějaký vypovídací údaj.
Mně to spíš přijde jako zcela orientační měřidlo, což samozřejmě pro civilní život zcela dostačuje.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... přípravy na MiniRaceDay jsou v běhu....
Minulý týden jsem konečně namontoval čerpadlo hydrauliky, které funguje a nebzučí.... před montáží jsem na něm šrouby asi o čtvrt otáčky přetáhnul, tak snad to nezačne tak brzo téct... taky jsem vyčistil servo volnoběhu a klapku a zkusil vyměnit potenciometr na klapce.....
Dnes jsem se pustil do výměny čidel chlazení.... od výměny motoru mi teplota na přístrojovce nevyleze do půlky a Lenham mi na diagnostice vyčetl chybu na hnědém čidle... pro jistotu jsem vyměnil obě čidla.... a když už jsem byl v tom, tak jsem zkusil vyměnit i čidlo teploty nasávaného vzduchu.... a když už jsem měl vypuštěnou vodu, tak jsem vyčistil expanzku, ve ktéré se pořád ještě usazuje olejovej humus z trubek usazený z doby, kdy původnímu majiteli selhalo těsnění pod hlavou.... bohužel výsledek zřejmě žádný... teplota ukazuje pořád blbě a reakce na plyn se taky nezměnila....
Pak jsem se sousedem definitivně hodil katalyzátor přes palubu.... už v něm nebyla žádná přepážka a přišlo mi, že ten vzniklý prostor nedělá dobře proudění spalin... tedy ze starých přírub a vysoustružené trubky jsme svařili de-cat.... opět výkonově asi nic citelného.... nicméně to střílení do výfuku je docela sranda A zvuk jak na rally Myslím, že je hlavně problém ten tenký středový díl a poslední díl je taky taková obluda...
14 dní do dne D a práce pořád hromada.... musím udělat revizi brzd, abych zas nebrzdil jen jednou stranou, jak minulej rok ... chci udělat odstínění vzduchového filtru a lepší přívod vzduchu... no a nevím co mě ještě napadne...
Minulý týden jsem konečně namontoval čerpadlo hydrauliky, které funguje a nebzučí.... před montáží jsem na něm šrouby asi o čtvrt otáčky přetáhnul, tak snad to nezačne tak brzo téct... taky jsem vyčistil servo volnoběhu a klapku a zkusil vyměnit potenciometr na klapce.....
Dnes jsem se pustil do výměny čidel chlazení.... od výměny motoru mi teplota na přístrojovce nevyleze do půlky a Lenham mi na diagnostice vyčetl chybu na hnědém čidle... pro jistotu jsem vyměnil obě čidla.... a když už jsem byl v tom, tak jsem zkusil vyměnit i čidlo teploty nasávaného vzduchu.... a když už jsem měl vypuštěnou vodu, tak jsem vyčistil expanzku, ve ktéré se pořád ještě usazuje olejovej humus z trubek usazený z doby, kdy původnímu majiteli selhalo těsnění pod hlavou.... bohužel výsledek zřejmě žádný... teplota ukazuje pořád blbě a reakce na plyn se taky nezměnila....
Pak jsem se sousedem definitivně hodil katalyzátor přes palubu.... už v něm nebyla žádná přepážka a přišlo mi, že ten vzniklý prostor nedělá dobře proudění spalin... tedy ze starých přírub a vysoustružené trubky jsme svařili de-cat.... opět výkonově asi nic citelného.... nicméně to střílení do výfuku je docela sranda A zvuk jak na rally Myslím, že je hlavně problém ten tenký středový díl a poslední díl je taky taková obluda...
14 dní do dne D a práce pořád hromada.... musím udělat revizi brzd, abych zas nebrzdil jen jednou stranou, jak minulej rok ... chci udělat odstínění vzduchového filtru a lepší přívod vzduchu... no a nevím co mě ještě napadne...
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trundo, máš v háji termostat....
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ani bych se nedivil ... a tak co.... jen to valí do chladiče už od nastartování, ne? .... znamená to aj to, že se teplota nedostane tam, kam by měla?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak tak, ale je to špatný, řj. to oblbuje a ta potom možná neví co má dělat nastavení vaček, předstih atd... všechno je určitě jinak než má být ideálně v provozní teplotě.., účinnost směsi atd.
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... taky jsi mi to mohl rict driv...... Abych to zas vypoustel
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... tak dneska jsem dojel do půlky cesty do práce a fičel zpět.... zadřel se mi zadní levý třmen.... a to mi manželka ráno říkala, že mi to píska, tož jsem MYSLEL, že se mi tam dostal kamínek.... a ono prd... večer na to kouknu, ale kotouč přepálený a destičky skoro v háji ..... takže jsem jel do práce Labutí a tam je v pr... zas levé zadní ložisko.... kurňajs sype se to nějak
Re: Rover 216 -> 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ono SE to nesype....špatná údržba, nebo servis - třmen se nezakousne sám od sebe Že pak vyhřeješ ložisko je nasnadě.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.