.... přípravy na MiniRaceDay jsou v běhu....
Minulý týden jsem konečně namontoval čerpadlo hydrauliky, které funguje a nebzučí.... před montáží jsem na něm šrouby asi o čtvrt otáčky přetáhnul, tak snad to nezačne tak brzo téct... taky jsem vyčistil servo volnoběhu a klapku a zkusil vyměnit potenciometr na klapce.....
Dnes jsem se pustil do výměny čidel chlazení.... od výměny motoru mi teplota na přístrojovce nevyleze do půlky a Lenham mi na diagnostice vyčetl chybu na hnědém čidle... pro jistotu jsem vyměnil obě čidla.... a když už jsem byl v tom, tak jsem zkusil vyměnit i čidlo teploty nasávaného vzduchu.... a když už jsem měl vypuštěnou vodu, tak jsem vyčistil expanzku, ve ktéré se pořád ještě usazuje olejovej humus z trubek usazený z doby, kdy původnímu majiteli selhalo těsnění pod hlavou.... bohužel výsledek zřejmě žádný... teplota ukazuje pořád blbě a reakce na plyn se taky nezměnila....
Pak jsem se sousedem definitivně hodil katalyzátor přes palubu.... už v něm nebyla žádná přepážka a přišlo mi, že ten vzniklý prostor nedělá dobře proudění spalin... tedy ze starých přírub a vysoustružené trubky jsme svařili de-cat.... opět výkonově asi nic citelného.... nicméně to střílení do výfuku je docela sranda

A zvuk jak na rally

Myslím, že je hlavně problém ten tenký středový díl a poslední díl je taky taková obluda...
14 dní do dne D a práce pořád hromada.... musím udělat revizi brzd, abych zas nebrzdil jen jednou stranou, jak minulej rok

... chci udělat odstínění vzduchového filtru a lepší přívod vzduchu... no a nevím co mě ještě napadne...
