
Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
V globusu mají teď momentak v akci za 4sta, tak jsem ho koupil a je to docela hustý. Třeba šrouby na zadním spodním ramenu co jsou v něm siláče se utahujou jen na 45 což je docela prd, ale každej to stáhne do omdlení.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Jinak zažívám teď pocity jak po vánocích. Skoro nový auto, STK, nejaký to nářadí dokoupený 

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
No je otazka, jestli momentak z Globusu ma ty momenty skutecne takove, jake nastavujes
... ale je fakt, ze bych si ho asi taky mel poridit... dotahova pocitove je prece jen o pruser... na druhou stranu dotahovani predepsanyma momentama u orezlych, a ochozenych dilu a sroubu asi taky nebude idelani... prece jen to jsou momenty platici pro montaz novych dilu...

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Lepší nějakej než žádnej
a za tu cenu. Měl by být kalibrovaný a asi každý rok se zkoušet.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
No tak sem si to tu přečetl a asi to musela byt , jak znám fiše, pěkná divočina
, ale su zvědavý . Když sem naposled jel v jeho autě po parkovišti u pražské metropole ,přece jen to byl jak se říká gumák gumový
. Takže se těším až zkusím nový podvozek
gratuluju



Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat 

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Momeňták je dobrej pomocník, už jen pro klid u srdíčka, ikdyž tady u našich aut to ještě neni tak důležitý, jak u těch novejch sr*áču, kde jsou už i hlkiníkové šrouby a musí se vždy měnit za nové, to je hnus. Kdybych měl vždy kupovat nové šrouby na Rovera, tak už bych je zkoupil z celé anglie, kolikrát se v tom člověk vrtal
Ale je pravda, že kolikrát to má být utažené opravdu málo a každej kdo to nezná tomu dá co de
Ještě k tomu používám tekutou závlačku a radost pracovat, jen je škoda že dělaj vždy takové malé stupnice, asi proto, aby to bylo přesné. Jeden bývá třeba od 5-25Nm, pak 19-110Nm a poslední 42-220Nm. Já koupil raději trochu značku, ikdyž kdoví jestli je v tom rozdíl krom ceny
právě ten střední, který by měl bejt snad takovej nejčastější, raději klepu abych nepotřeboval jinej
Ale ten malej by se taky hodil, zrovna na oil pumpu a nebo ventilové víka sem si ho musel půjčovat...
Ten z globu měl jaké rozlišení?




Ten z globu měl jaké rozlišení?
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
28 - nevím přesně cca 220 což mi přijde fajn. Co je míň jak 28 a budu vědět, že se to má utahovat na tak málo, tak prostě utáhnu s citem.
Jen tak pro zasmátí. Jsem četl, že má někdo hekací momenťák, tak jsem si říkal co to je a na konci článku to popisoval, že utahuješ až hekneš.
Jen tak pro zasmátí. Jsem četl, že má někdo hekací momenťák, tak jsem si říkal co to je a na konci článku to popisoval, že utahuješ až hekneš.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>


-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
no já povoloval šroub na zadním spodním ramenu a on nebyl přirezlý v matce ale v silentbloku, že s ním šlo otáčet, ale ten silentblok to akorát vždycky vypružil a zase se to otočilo zpět, tak jsem si vzal asi 2 metrovou trubku aby povolil a utrhla se hlava.
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
.... a bylo hotovo....
Njn, neni to sranda... taky vzdycky trnu, jestli to dotycny sroub da...

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
No vyklepnout nešel, tak jsem ho uřízl i z druhé strany a jel z chaty zpět do Varů pro rameno z coupéčka.
Ještě že tak.

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Tak tomu se říká pešek, aspoń si měl kam šáhnout, tohle je vždy postrach 

2x Rover 620ti
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Co se týká utahování, když sem letos dával letní pneu tak ze mě valilo víc jak kdybych si dal 2 kilometry sprintem s plnou polní
, golu mám celkem kvalitní až na to že madlo ze z tvrdé gumy s drážkama a po te výměně se měl i mozol
Jo a na to přezouvání mi zrovna vyšlo počasí takže na sluníčku bylo asi 200 stupňů 



Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat 

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
No právě na kola jsem ho taky chtěl. Tři šrouby jsem utrhnul. A taky abych to neměl zbytečně moc utažený až píchnu.
Jinak takhle jsem se potil, když jsem vyndal z coupéčka tlumič a ramena a heveroval auto na druhé straně, které se začlo houpat jak na moři, tak jsem musel heverovat a balancovat autem a pak pod to strčit podpěru.
Jinak takhle jsem se potil, když jsem vyndal z coupéčka tlumič a ramena a heveroval auto na druhé straně, které se začlo houpat jak na moři, tak jsem musel heverovat a balancovat autem a pak pod to strčit podpěru.
