Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » ned srp 07, 2011 21:15

Krasa ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 08, 2011 10:46

V globusu mají teď momentak v akci za 4sta, tak jsem ho koupil a je to docela hustý. Třeba šrouby na zadním spodním ramenu co jsou v něm siláče se utahujou jen na 45 což je docela prd, ale každej to stáhne do omdlení.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 08, 2011 10:59

Jinak zažívám teď pocity jak po vánocích. Skoro nový auto, STK, nejaký to nářadí dokoupený msm:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon srp 08, 2011 11:33

No je otazka, jestli momentak z Globusu ma ty momenty skutecne takove, jake nastavujes :-D ... ale je fakt, ze bych si ho asi taky mel poridit... dotahova pocitove je prece jen o pruser... na druhou stranu dotahovani predepsanyma momentama u orezlych, a ochozenych dilu a sroubu asi taky nebude idelani... prece jen to jsou momenty platici pro montaz novych dilu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 08, 2011 13:27

Lepší nějakej než žádnej :P a za tu cenu. Měl by být kalibrovaný a asi každý rok se zkoušet.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od thomas » sob srp 13, 2011 16:19

No tak sem si to tu přečetl a asi to musela byt , jak znám fiše, pěkná divočina :D , ale su zvědavý . Když sem naposled jel v jeho autě po parkovišti u pražské metropole ,přece jen to byl jak se říká gumák gumový :D . Takže se těším až zkusím nový podvozek car:: gratuluju
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » sob srp 13, 2011 16:46

Momeňták je dobrej pomocník, už jen pro klid u srdíčka, ikdyž tady u našich aut to ještě neni tak důležitý, jak u těch novejch sr*áču, kde jsou už i hlkiníkové šrouby a musí se vždy měnit za nové, to je hnus. Kdybych měl vždy kupovat nové šrouby na Rovera, tak už bych je zkoupil z celé anglie, kolikrát se v tom člověk vrtal :lol: Ale je pravda, že kolikrát to má být utažené opravdu málo a každej kdo to nezná tomu dá co de :-D Ještě k tomu používám tekutou závlačku a radost pracovat, jen je škoda že dělaj vždy takové malé stupnice, asi proto, aby to bylo přesné. Jeden bývá třeba od 5-25Nm, pak 19-110Nm a poslední 42-220Nm. Já koupil raději trochu značku, ikdyž kdoví jestli je v tom rozdíl krom ceny :-D právě ten střední, který by měl bejt snad takovej nejčastější, raději klepu abych nepotřeboval jinej :-D Ale ten malej by se taky hodil, zrovna na oil pumpu a nebo ventilové víka sem si ho musel půjčovat...

Ten z globu měl jaké rozlišení?
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob srp 13, 2011 17:40

28 - nevím přesně cca 220 což mi přijde fajn. Co je míň jak 28 a budu vědět, že se to má utahovat na tak málo, tak prostě utáhnu s citem.


Jen tak pro zasmátí. Jsem četl, že má někdo hekací momenťák, tak jsem si říkal co to je a na konci článku to popisoval, že utahuješ až hekneš. :lol:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » sob srp 13, 2011 17:52

:lol: .... to mi pripomina, kdyz jsem povoloval sroub na tehlici, tak jsem mel na vratidle jeste trubku a stejne jsem si u toho musel jeste zarvat, aby to povolilo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob srp 13, 2011 19:53

no já povoloval šroub na zadním spodním ramenu a on nebyl přirezlý v matce ale v silentbloku, že s ním šlo otáčet, ale ten silentblok to akorát vždycky vypružil a zase se to otočilo zpět, tak jsem si vzal asi 2 metrovou trubku aby povolil a utrhla se hlava.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » sob srp 13, 2011 20:41

.... a bylo hotovo.... ;-) Njn, neni to sranda... taky vzdycky trnu, jestli to dotycny sroub da...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob srp 13, 2011 20:44

No vyklepnout nešel, tak jsem ho uřízl i z druhé strany a jel z chaty zpět do Varů pro rameno z coupéčka. met: Ještě že tak.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » sob srp 13, 2011 22:25

Tak tomu se říká pešek, aspoń si měl kam šáhnout, tohle je vždy postrach :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od thomas » ned srp 14, 2011 11:26

Co se týká utahování, když sem letos dával letní pneu tak ze mě valilo víc jak kdybych si dal 2 kilometry sprintem s plnou polní :D , golu mám celkem kvalitní až na to že madlo ze z tvrdé gumy s drážkama a po te výměně se měl i mozol :D Jo a na to přezouvání mi zrovna vyšlo počasí takže na sluníčku bylo asi 200 stupňů weed:
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 12:21

No právě na kola jsem ho taky chtěl. Tři šrouby jsem utrhnul. A taky abych to neměl zbytečně moc utažený až píchnu.

Jinak takhle jsem se potil, když jsem vyndal z coupéčka tlumič a ramena a heveroval auto na druhé straně, které se začlo houpat jak na moři, tak jsem musel heverovat a balancovat autem a pak pod to strčit podpěru. hi:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět