Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 19:28

Tak to vypadá s motorem špatně. Měl jsem podezření, že žere olej a dneska jsem ho byl protáhnout, když jsem přijel, tak jsem koukal, že je nějak moc vody v expanzce a když jsem přidal, tak se tam valilo trochu takové hnědé pěny. No uvidím ráno co ukáže olej a ta voda.

Vypadá to, že na co na Roveru sáhnu to se podělá, takže uvažuji, že od něj dám ruce pryč. :roll:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » ned srp 14, 2011 20:00

Ale no taaaak... neztracet viru ;-) Problemy jsou porad a vsude a je potreba je resit... a nevzdavat se. ... no vis, stejne bych ti osobne doporucil u toho "noveho" motoru udelat nejakou jemnou repasi... aspon to tesneni... prece jen ti muselo byt jasne, ze si do auta davas neznamou casovanou bombu... dat si do auta motor bez revize je risk, ale kdyz ho das do pucu, tak budes mit jistotu a budes pal autu o to vic verit...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 20:13

Jj, uvidím jak to všechno dopadne, ale to že už jsem do něj nasypal skoro trojnásobek kupní ceny mě děsí. A přiznám se, čekal jsem to lepší po výměně všech těch dílů. Nevěřím mu už vůbec. Změna je život.

Takový Rover 800 coupé LPG, to by se mi líbilo :lol:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » ned srp 14, 2011 20:17

:-D ... rover 800 coupe je ted muj nejdosazitelnejsi sen.... ale asi jen snem zustane :-( .... ono takove auto uz by na bezne jezdeni nebylo a to se pak doma spatne prosazuje :-)
Vydrz! Das to dokupy a tu duveru si po par tisicich km ziskas zpet ;-) Vim o cem mluvim... a to jsem si s Labuti uzil patalii celkem dost...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 21:08

Tak to těsnění samo o sobě by mi až tak nevadilo, kdybych věděl, že nežere olej, ale jak to teď mám zjistit?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » ned srp 14, 2011 21:14

Máš tam katalyzátor? Pokavaď ne, tak jestli yb to žralo fakt hodně, poznal bys to podle výfuku, když mu naložíš jestli z toho půjde při ohřátým motoru šedej dým. Nebo po nastartování studenýho motoru. Nejlepší je asi i zajízdy,a by někdo jel za tebou a tys mu dával do kožiku a přeřazoval a podřazoval, jestli půjdou z výfuku obláčky jak z Š120 :o Jetsli tam kat je, tak si nejsem jistej jestli to bude poznat. Každopádně když to budeš rozdělávat, tak by asi stálo zato vyměnit simerinky ventilů, jestli tam zůstane nějakej nepatrnej unik přes kroužky asi stejně moc nepoznáš a kolikrát maj i některé vybrané nové motory spotřebu dost velkou. Nevim kolik dolejváš teď a taky záleží kolik ho jde do vody a kolik ho blije po bloku a vůbec jakej je únik.
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 21:17

No najel jsem jen pár stovek km a dělá loužičky, takže je únik z vany nebo pod filtrem nebo jinde. Katík to má a nepřijde mi, že by to kouřilo. Teď i když změřim kompresy, tak zase může být špatná kvůli tomu těsnění. Nechci do toho dávat další peníze, když by žral olej.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 21:19

620ti by mi taky nevadilo. ;)
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » ned srp 14, 2011 21:29

No kdybys chtěl tíčko, měli by sjme tady na klubu radost 8) Jen bys ale začínal odznovu a to už s tímto předešlím modelem by mohlo jít až k sebevraždě :-D Snad každý tíčko co sem viděl po bazarech je totálka, ikdyž tady v pardubicích máme v bazaru fakt pěkný červený s béžovým interiérem jako mám já, ale z blízka už má své vady karoserie, korozi, komplet výfuk v prd*eli, motor jeden velkej hrnečku vař a další věci co zjištíš po projetí a pak to má ještě vylomenej zámek kufru a nefunkční dálku a to za to vhtěj 59tis kč. Jediné co je pěkný tak že neni zasaženo domácím kutilem a má veškeré papíry a kožený desky a kartičky anové koberce které samostaně neprodali ani za mnou nabízené 2tis kč :evil:

Ale atyk bys mohl dopadnou že koupíš tíčko a olej bude žrát atyk, to je vec která se pozná časem, osobně mi stříbrnej taky asi něco žere, přešel sem už na 10w40 z 5w-40 a vypadalo to že je to už OK, ale jak sem testoval gufero, jestli vyběhne nebo ne a dával mu fakt do plenjch a furt do plench i na volnoběhu až sem začínal mít nepravidelné bouchání srdce a mžirky před očima tak mi olej přeci jen ubyl. Musim to hlídat jak to bude při normálním provozu.
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 21:50

Já to zatím nechávám otevřené. Ráno moudřejší večera a určitě budu mít spoustu nových poznatků, které mi to auto přinese. No jsem na to zvědavej. Možná prostě budu jezdit na pohodičku a uvidíme co to bude dělat.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 21:50

Mimochodem ani spotřeba mi nepřijde lepší, což je poslední hřebíček do Roveří rakve. :twisted:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon srp 15, 2011 6:19

asi takto - nemysli si Fishi, ze kdyz si poridis jiny auto, ze na tom budes lip... Teda pokud nekoupis zanovni... Problemy ktere resis ty, resi skoro kazdy... Tys to auto nechaval ladem, tak musis pocitat s tim, ze ti to ted sezere prachy, ktere jsi tomu nedaval... .... No bojuj ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 15, 2011 7:14

No to se pleteš. Ladem jsem nechával jen ty věci, které vyměním z kupéčka to znamená motor. Jinak jsem v tom za ty 4 roky zhruba 30 000 za náhradní díly.

Jsem se byl kouknout na motor a ten se tváří jako by se nechumelilo. Oleje pořád stejně, žádné mastné oka jsem ve vodě plavat neviděl a ta měla taky normální hladinu a kapučíno taky nebylo k snídani. :roll:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 15, 2011 7:24

Možná jsem paranoid. :lol:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon srp 15, 2011 8:00

Ses ;-) .... dobre dobre... ja to soudim podle sebe... jako ze bych proste bez stabilizatoru jezdit nemohl :-D
... ono kdyz uz se do auta zacne investovat, tak pak je nejlepsi to dotahnout do zdarneho konce, at to auto slouzi a tu investici ti svou sluzbou vrati....
Vis co, takovehle naladove chovani motoru je akorat o nervy... rikam a doporucuju ti, udelej repasi... budes mit klid. Nevim teda jak u techto Hondich motoru, jestli jsou nachylne na stav pistnich krouzku, ale jestli by to byla opravdu otazka pouze tesneni a nejakych symeringu, tak bys do toho mel jit...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět