Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » sob říj 12, 2013 20:34
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » sob říj 12, 2013 21:02
No jo, ale to musíš oddělat sání, ne? Jako u tohohle plastovýho sání se to asi dá udělat... termostat jsem taky povolil shora.... ale ty šrouby na té trubce těžko.... na Kupéčku jsem přes to VVC sání na termostatu shora povolil jen jeden šroubek...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Vilém
- Příspěvky: 889
- Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
- Bydliště: U Kolína
Příspěvek
od Vilém » ned říj 13, 2013 20:23
Když se sundá sání, je to lepší.
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » ned říj 13, 2013 20:35
... tak bez sání už by to byla idilka.... jenže to bych zas nadával při sundavání sání... tam na ty spodní šrouby příruby se taky nedá rozumně dostat, nehledě na to že bych musel poodpojovat elektřinu a asi i benzín...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » ned říj 13, 2013 20:41
Bez sundání sání i na 114GTi
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » sob říj 26, 2013 20:37
Tak jsem dneska s kamarádem vyvařil zadní tlumič výfuku... MTSo vydrželo tři roky ostrého provozu... ale ne že by zhnilo zevnitř. Uvnitř vypadal v poho a trubka tam byla v pořádku. Rozpadl se spoj vnějšího plechu. Tak jsme to vyřízli a dvěma vrstvama přeplátovali.... snad by to zimu přežít mohlo. Minimálně si to teď hezky bublá

.... no a pak jsem ještě povyměňoval hromadu žárovek, které se rozhodly naráz dávat výpověď.
Jinak jsem taky hleděl kde všude mám rezaté flíčky

... očekávám zásilku suříkové základovky, tak jak ji budu mít, tak zkusím něco poléčit. Hlavně vyvařit dirky v prahu....

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » sob říj 26, 2013 21:41
Koukám, že máme oba stejnej zvedák

, jinak mě čeká taky práce na zadním tlumiči výfuku, ale oprava nepřipadá v úvahu, budu to řešit nákupem nového, protože mám kompletně vysypané přepážky

Odkud jsi bral tu suříkovou barvu

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » ned říj 27, 2013 6:48
No já bych asi na Coupe zvažoval udělat vlastní zadní díl třeba pomocí tohoto
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... -65-77-mm/ .... jednak se obávám, že ty náhrady budou vždy stát za prd a zrovna u tvého kousku by otevřenější výfuk nebyl marný..... ale to je otázkou priorit

.... jinak to MTSo se pro Turbo teda fakt vyrábí jiné, jak pro ostatní
http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vy ... l=01.95120
Tu základovku mám objednanou jako pokus, ale nemám svolení k tomu rozkřikovat odkud ji mám....

.... ale tak budu jí mít kilo, tak bych ti třeba odlil...

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » ned říj 27, 2013 10:02
Díky za dodání zajímavých odkazů - ten Magnaflow nevypadá marně ikdyž je to " jen" polotovar

na druhou stranu pokud MTS vydržel 3 roky ostrého provozu, tak je to na itala slušné, navíc plánuji vozidlo provozovat pouze za krásného počasí, tak by měl stačit

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » ned říj 27, 2013 19:35
.... no vzhledem k tomu, že s tím v zimě jezdit nebudeš, tak to vydrží doóóóóuho... to zas jo.... ale jak říkám, bude to mít zbytečně utlumený zvuk (nejen zvuk).... kurnik, taky mi začíná být líto toho, že teď pět

měsíců nebudu krotit takové stádo koníků.... ale budu krotit sebe, abych zas nemusel v zimě měnit různé části náprav

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » ned říj 27, 2013 19:35
.... ale zdá se, že budu naskladňovat

.... aspoň že tak....

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » ned říj 27, 2013 20:20
Copak? Dojede Lenham z Anglie?

MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @

-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » ned říj 27, 2013 20:36
Ee..... snad dopadne nečekaný zdroj s cenou na kila

.... doufám, že s tím v úterý počítáš, brácho

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Jenda
- Příspěvky: 1440
- Registrován: stř čer 29, 2011 0:09
- Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)
Příspěvek
od Jenda » úte říj 29, 2013 7:03
tyjo, nestíhám nestačím, ale je vše domluveno

dneska... nechceš dojet?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

2024- ...
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » úte říj 29, 2013 8:30
Jako bylo by to příjemně strávené odpoledne, ale bohužel to asi neklapne.... nicméně odměna tě nemine

... kdyby náhodou byl zadní díl výfuku ok, tak ho tam taky nenechávej

.... prostě zdola vezmi všechno, co půjde.... a vezmi si nějaké pořádné vratidlo.... některé šroubečky na nápravách budou tuhé

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
