Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 15, 2011 8:33

Nj, já mám zase zkušenost, že jakmile se do toho začneš jednou vrtat, tak se to sere pořád. A taková mini GO to bude pořádný balík peněz.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon srp 15, 2011 8:43

Neni duvod, aby se to kazilo, kdyz to nechas udelat poradne.... na Labuti jsem musel komplet delat prevodovku a motor, byl jsem z toho fakt na prasky a narval jsem do toho hodne moc penez.... ale nechal jsem si to zrepasovat poradne a od te doby mam nalitano 50000km a za tu dobu jsem nic zasadniho neresil... aneb, jiz dnes povazuji investici do GO za odcinenou :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » pon srp 15, 2011 16:04

Záleží jestli si to necháš dělat, nebo se do toho pustíš sám a pečlivě uděláš všechno podle návodu :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 15, 2011 17:20

Tak teď už to zase vypadá, že je motor v pořádku. Myslim, že budu jenom jezdit, moc to neřešit, ale kontrolovat. Asi jsem vážně paranoid. SMOKE:

Ještě mi zbývá dořešit spojku a auto je jak nové. car:: Dneska jsem se byl projet a bylo to fajn. Je cítit, že to táhne líp jak 1.3 ve které jsem mohl mít plyn v jakékoliv poloze a nic moc se nedělo. Spotřebu jsem spočítal na 9,5, ale půlka z toho je na dálnici s těžkou nohou (přímo sloní nohou met: ) a druhá půlka ve městě. Takže ani todle nakonec neni tak hrozný. Já to říkal, ráno moudřejší večera :lol:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 15, 2011 18:25

Jo seřídit ventilové vůle by to chtělo, ale nevím, jestli se do toho mám pouštět sám.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » pon srp 15, 2011 18:38

Tam nemáš hydroštely? To by mě zajímolo čím se to tam dohání, jestli těma podložkama jak u Renaultu?
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 15, 2011 18:57

šroubek zajištěn matkou.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » pon srp 15, 2011 19:04

To musí lítat krásně oproti tý 1.3 :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 15, 2011 19:16

Nj ale musíš to točit. Nejvyšší krouták je na 5300 a výkon na 6300. :-D

Při výjezdu z Krušovic směrem na Prahu je takovej kopec prudkej, tak s 1.3 jsem se vždy poslušně držel vpravo, ale s 1.6 jsem ho drtil na trojku až mě nějak ve 120ti brzdila audina. :lol:

Pak mám měřit spotřebu. Na dálnici 190. :roll:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » pon srp 15, 2011 20:02

F.i.s.h.men píše:šroubek zajištěn matkou.
Aha, no to sem naposledy viděl u škodovek, na druhou stranu tam nemusíš řešit drahá zdvihátka :lol:
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte srp 16, 2011 16:35

Tak tohle není nijak moderní motor.

Až budou nějaký peníze nebo dobrá nabídka, tak bych na to chtěl hodit VTEC hlavu.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte srp 16, 2011 20:02

Bych potřeboval další auto. Tady na tom už není moc co dělat.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » úte srp 16, 2011 20:14

Tak si kup vylítaný tíčko a nebudeš se nějakej ten rok nudit...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » úte srp 16, 2011 20:25

:-D Fishi ty jsi ftipnej ;-) ... az s tim autem zacnes trosku i jezdit, tak budes mit o zabavu postarany... mam dve auta, a totalne nestiham na nich delat to zakladni... nehlede na to kolik to zere penez...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » úte srp 16, 2011 20:38

Trunda - ty si nestěžuj, už si brousíš zuby na 8mikilo, tak to s tím nestíhání nebude tak horký :lol: msm:
2x Rover 620ti

Odpovědět