Stránka 36 z 41

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 8:33
od F.i.s.h.men
Nj, já mám zase zkušenost, že jakmile se do toho začneš jednou vrtat, tak se to sere pořád. A taková mini GO to bude pořádný balík peněz.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 8:43
od Trunda
Neni duvod, aby se to kazilo, kdyz to nechas udelat poradne.... na Labuti jsem musel komplet delat prevodovku a motor, byl jsem z toho fakt na prasky a narval jsem do toho hodne moc penez.... ale nechal jsem si to zrepasovat poradne a od te doby mam nalitano 50000km a za tu dobu jsem nic zasadniho neresil... aneb, jiz dnes povazuji investici do GO za odcinenou :-)

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 16:04
od J0hny
Záleží jestli si to necháš dělat, nebo se do toho pustíš sám a pečlivě uděláš všechno podle návodu :)

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 17:20
od F.i.s.h.men
Tak teď už to zase vypadá, že je motor v pořádku. Myslim, že budu jenom jezdit, moc to neřešit, ale kontrolovat. Asi jsem vážně paranoid. SMOKE:

Ještě mi zbývá dořešit spojku a auto je jak nové. car:: Dneska jsem se byl projet a bylo to fajn. Je cítit, že to táhne líp jak 1.3 ve které jsem mohl mít plyn v jakékoliv poloze a nic moc se nedělo. Spotřebu jsem spočítal na 9,5, ale půlka z toho je na dálnici s těžkou nohou (přímo sloní nohou met: ) a druhá půlka ve městě. Takže ani todle nakonec neni tak hrozný. Já to říkal, ráno moudřejší večera :lol:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 18:25
od F.i.s.h.men
Jo seřídit ventilové vůle by to chtělo, ale nevím, jestli se do toho mám pouštět sám.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 18:38
od Roman620ti
Tam nemáš hydroštely? To by mě zajímolo čím se to tam dohání, jestli těma podložkama jak u Renaultu?

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 18:57
od F.i.s.h.men
šroubek zajištěn matkou.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 19:04
od J0hny
To musí lítat krásně oproti tý 1.3 :?

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 19:16
od F.i.s.h.men
Nj ale musíš to točit. Nejvyšší krouták je na 5300 a výkon na 6300. :-D

Při výjezdu z Krušovic směrem na Prahu je takovej kopec prudkej, tak s 1.3 jsem se vždy poslušně držel vpravo, ale s 1.6 jsem ho drtil na trojku až mě nějak ve 120ti brzdila audina. :lol:

Pak mám měřit spotřebu. Na dálnici 190. :roll:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: pon srp 15, 2011 20:02
od Roman620ti
F.i.s.h.men píše:šroubek zajištěn matkou.
Aha, no to sem naposledy viděl u škodovek, na druhou stranu tam nemusíš řešit drahá zdvihátka :lol:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 16:35
od F.i.s.h.men
Tak tohle není nijak moderní motor.

Až budou nějaký peníze nebo dobrá nabídka, tak bych na to chtěl hodit VTEC hlavu.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 20:02
od F.i.s.h.men
Bych potřeboval další auto. Tady na tom už není moc co dělat.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 20:14
od Roman620ti
Tak si kup vylítaný tíčko a nebudeš se nějakej ten rok nudit...

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 20:25
od Trunda
:-D Fishi ty jsi ftipnej ;-) ... az s tim autem zacnes trosku i jezdit, tak budes mit o zabavu postarany... mam dve auta, a totalne nestiham na nich delat to zakladni... nehlede na to kolik to zere penez...

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 20:38
od Roman620ti
Trunda - ty si nestěžuj, už si brousíš zuby na 8mikilo, tak to s tím nestíhání nebude tak horký :lol: msm: