Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
lídl ráčna to jistí
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak co hoši, kolik kilo jste naskladnili
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 130kg ...... zítra to musím přebrat a napíšu report
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak tedy....
Minulý pátek šel Jenda v Třebové kolem šroťáku a kouká, že je tam na hromadě Rover Cabrio XW... obkoukl a zjistil, že by stálo za to něco z něj obrat, než ho roztaví ve vysoké peci... Domluvil tedy, že v úterý naběhne si pobrat to, co zvládne... Auto bylo ve stejné barvě, jako je Kupéčko (LVD), ale bohužel bylo bourané na předek a z plechů tak zbylo v pořádku jen víko nádrže...
V úterý se bráchovi zadařilo skrz málo času pobrat minimum věcí... a ve středu to vypadalo, že času na to nebude mít dostatek. A já začal řešit dilema .... v práci to stálo za prd, měl jsem den blbec, tak by vůbec nevadilo se zdejchnout. Ale vůůůůbec se mi nechtělo... nebyl jsem si jistý, jestli stojí za to absolvovat 200 km, ztratit půl den dovolené, atd... jenže manželka se těšila na výlet a tak jsme nakonec spojili příjemné s užitečným a vyrazili na cestu. Přes poledne jsem ještě zaúkoloval kámoše, aby mi vyrobil redukci na golu do AKU vrtačky. Po cestě jsem to vyzvedl a nakonec se ukázalo, že to byl klíč k úspěchu
Rodinu jsem vyložil u švagrové, zastavil se u rodičů a hurá na to.
Auto nám hodili na střechu, brácha s dlouhou ráčnou obcházel všechny šrouby na nápravách a povoloval je a já jsem za ním chodil s akušou a šrouby valil ven. Jako byla to paráda... když si představím, jak by jsme se nadřeli to všechno dělat ručmo... ufuf... Prostě za dvě hoďky jsme měli v klídku obrané co se nám líbilo (motor, převodovka, interiér tam nebyl).
Bylo toho cca 130 kg, trošku mě teda zaskočili cenou 8 Kč za kg, ale i tak to nebylo tak zlé. A co jsme tedy pobrali?
Zánovní výfuk, ale fakt v pěkném stavu (že já vůl ho minulý víkend na Labuti vařil ), komplet zadní a přední nápravy s brzdami (auto mělo najeto údajně 120 tis. km, takže tlumiče a ložiska se hodí , zadní ramena se mi hodí na to, až to zas v zimě někde opřu o obrubník a navíc jsou hezké neorezlé, ale brzdy nic moc... vpředu destičky nové, ale Starline , kotouče KO a vzadu byly bubny se zánovníma paknama), skříň řízení (blbý že nevím v jakém je stavu) a pak soustu drobností... jeden přední blinkr, páčky zpod volantu, brzdový válec, motorek stěračů s ramínkama a táhlama (supr na Kupéčko ), benzínové čerpadlo, uzávěr teplé vody topení, spoustu šroubů, držák s expanzkou, horní rameno motoru, víko nádrže a taky řidičovu kliku v barvě, kterou potřebuju (na Kupéčku mám jednu matici vytrženou), ... takže myslím že za ty peníze dobré Už jen ten výfuk za to stojí
Pro zajímavost... vzadu nebyl stabilizátor a podle toho, co jsem koukal, tak s tím takto auto jezdilo delší dobu... se pak nedivím, že to majitel rozstřelil....
Minulý pátek šel Jenda v Třebové kolem šroťáku a kouká, že je tam na hromadě Rover Cabrio XW... obkoukl a zjistil, že by stálo za to něco z něj obrat, než ho roztaví ve vysoké peci... Domluvil tedy, že v úterý naběhne si pobrat to, co zvládne... Auto bylo ve stejné barvě, jako je Kupéčko (LVD), ale bohužel bylo bourané na předek a z plechů tak zbylo v pořádku jen víko nádrže...
V úterý se bráchovi zadařilo skrz málo času pobrat minimum věcí... a ve středu to vypadalo, že času na to nebude mít dostatek. A já začal řešit dilema .... v práci to stálo za prd, měl jsem den blbec, tak by vůbec nevadilo se zdejchnout. Ale vůůůůbec se mi nechtělo... nebyl jsem si jistý, jestli stojí za to absolvovat 200 km, ztratit půl den dovolené, atd... jenže manželka se těšila na výlet a tak jsme nakonec spojili příjemné s užitečným a vyrazili na cestu. Přes poledne jsem ještě zaúkoloval kámoše, aby mi vyrobil redukci na golu do AKU vrtačky. Po cestě jsem to vyzvedl a nakonec se ukázalo, že to byl klíč k úspěchu
Rodinu jsem vyložil u švagrové, zastavil se u rodičů a hurá na to.
Auto nám hodili na střechu, brácha s dlouhou ráčnou obcházel všechny šrouby na nápravách a povoloval je a já jsem za ním chodil s akušou a šrouby valil ven. Jako byla to paráda... když si představím, jak by jsme se nadřeli to všechno dělat ručmo... ufuf... Prostě za dvě hoďky jsme měli v klídku obrané co se nám líbilo (motor, převodovka, interiér tam nebyl).
Bylo toho cca 130 kg, trošku mě teda zaskočili cenou 8 Kč za kg, ale i tak to nebylo tak zlé. A co jsme tedy pobrali?
Zánovní výfuk, ale fakt v pěkném stavu (že já vůl ho minulý víkend na Labuti vařil ), komplet zadní a přední nápravy s brzdami (auto mělo najeto údajně 120 tis. km, takže tlumiče a ložiska se hodí , zadní ramena se mi hodí na to, až to zas v zimě někde opřu o obrubník a navíc jsou hezké neorezlé, ale brzdy nic moc... vpředu destičky nové, ale Starline , kotouče KO a vzadu byly bubny se zánovníma paknama), skříň řízení (blbý že nevím v jakém je stavu) a pak soustu drobností... jeden přední blinkr, páčky zpod volantu, brzdový válec, motorek stěračů s ramínkama a táhlama (supr na Kupéčko ), benzínové čerpadlo, uzávěr teplé vody topení, spoustu šroubů, držák s expanzkou, horní rameno motoru, víko nádrže a taky řidičovu kliku v barvě, kterou potřebuju (na Kupéčku mám jednu matici vytrženou), ... takže myslím že za ty peníze dobré Už jen ten výfuk za to stojí
Pro zajímavost... vzadu nebyl stabilizátor a podle toho, co jsem koukal, tak s tím takto auto jezdilo delší dobu... se pak nedivím, že to majitel rozstřelil....
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No je vidět, že jste si s bráchou pěkně mákli, ale je fajn mít pak kam sáhnout pro náhradní díl
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Njn, zkušenosti už jsou takové, že je fakt dobré mít něco na skladě... to když holt není na nové auto ... jo prosím tě, Karle, jak budeš měnit ten výfuk, mohl bys mi schovat trubku ze zadního dílu? Díky
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No ještě si to rozmyslím
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Abych podtrhl to, že nemám ve zvyku chodit kolem kovošrotu, tak jen doplním, že na kole jsem byl letos jen třikrát a to jedna jízda z teho právě byla tato kolem kovošrotu, dříve jsem jezdil denně.
Když jsem rozebíral VIčko pro Trundův motor do coupe, tak jsem to všechno motal ručně... aku by se v té době hodila
Když jsem rozebíral VIčko pro Trundův motor do coupe, tak jsem to všechno motal ručně... aku by se v té době hodila
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... no jo no... byla chyba, že nás to tehdy nenapadlo... hodně moc času to ušetří....
V sobotu jsem přední a zadní nápravy rozdělal na kusy a tam už jsem to musel víceméně dělat všechno ručně, bo šrůby byly dost tuhé... ale tak místo posilovny Jo a jeden z těch zadních tlumičů na tom asi slavně nebude, bo na spodní části byla nabalená pěkná kula prachu v oleji... i když ty zadní tlumiče aj mi slintaly dlouho a úplně po smrti nebyly...
V sobotu jsem přední a zadní nápravy rozdělal na kusy a tam už jsem to musel víceméně dělat všechno ručně, bo šrůby byly dost tuhé... ale tak místo posilovny Jo a jeden z těch zadních tlumičů na tom asi slavně nebude, bo na spodní části byla nabalená pěkná kula prachu v oleji... i když ty zadní tlumiče aj mi slintaly dlouho a úplně po smrti nebyly...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Kucí, potřebuju radu zkušených..... chystám se vyvařit drobné ďury na spodku prahů a opravit ten lem pod prahy.... co mi doporučíte koupit za nástřik do dutin a nástřik na tu venkovní část (aby to byla festovní gumová vrstva jak v originálu)??? ..... základovečku už mám a to tu nejlepší
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
S2003 ?
Do dutin buď konzervační olej, nebo mix Rezistinu ML a konz. oleje, případně vosk do dutin od Würthu.
Do dutin buď konzervační olej, nebo mix Rezistinu ML a konz. oleje, případně vosk do dutin od Würthu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Houby.... nakonec ta suříkovka nedopadla, ale myslím, že Lenham v UK sehnal skvělou náhradu... co tak čtu, tak je to vyhlášená základovka mezi renovátory aut - https://www.carspares.co.uk/catalogue/d ... &shop=Upol se celkem těším, až tím něco napatlu
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ti dám houby.....S2003, neboli Formex je neméně vyhlášená. A hlavně se snáší s tím, co se na něj nanese.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak srovnávat to nemůžu.... Nemám zkušenost. Já jen že jsem kdysi koupil nějakou základovku, tak jsem se hodně zklamal. Takže jsem sháněl něco fakt spešl a tohle se chemicky váže na železo, takže to není úplně běžná základovka.... jak říkám, v UK je to vyhlášená barvička... Lenham ju zkoušel a prý to i lehkou rez hezky rozloží a hlavně ta barva festovně drží...
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Formex je vyhlášenej tak dost, mám doma jednu pixlu a když tím něco natřu, vydrží to všechno, natřel jsem tím svařenej držák TV antény na baráku a už je na dešti a mrazu asi 3 nebo 4 roky a ani známka rezu