Stránka 37 z 41

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 20:40
od F.i.s.h.men
Nj, se svým nájezdem víc opravuju než jezdím, ale to že odněkud kape olej, tak na heveru vanu měnit nebudu, na spojku taky na heveru nepůjdu, na vyvaření karoserie nemám a strop polepit látkou, to už mě nějak netankuje. Přichytil jsem to kancelářskýma svorkama. No a jinak tomu nic nechybí, tak proč jsem ftipnej?

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 20:55
od Roman620ti
Pokud jsi faknšmekr, tak unik oleje nemůžeš tolerovat, natož když je to jen vanou 8) A tenn strop asi nejde sehnat z jiného auta, co? Naštěstí u 600ky se šíbrem ten strop vymyslel někdo normalní, mě by to odlepování nehorázně moc sr*alo, když už v tom interiéru člověk sedí, tak ať to nějak vypadá :P

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 21:12
od Trunda
Asi tak jak Roman.... myslel jsem jako ze treba s tim autem zacnes vic jezdit, kdyz uz je pojizdnejsi... a tim padem budes muset casteji resit ze tam klepe to, tam se uvolnillo ono... tam nesviti ta zarovka, tam tece ta kapalina... jako ze jen amortizace nadela prace dost...

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 21:39
od F.i.s.h.men
Trundo tohle je ještě poctivá výroba. Zas tolik se to nesere.

Roman: Spíš jsem si říkal, že počkám až se olej dostane na rysku MIN a pak bych to vyřešil a rovnou vyměnil olej, protože je tam novej a už je černej jak bota. Ale to vypadá, že to bude trvat dlouho, než se dostane na min. A tu vanu jsem jen střelil od boku. Je trochu orezlá, tak je to možná z ní, ale taky to může být odjinud.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: úte srp 16, 2011 21:46
od F.i.s.h.men
A ještě k tomu jezdit víc. Předtím bylo pojízdné úplně stejně, ale jezdit po Praze je hodně drahá a zdlouhavá a nervy drásající záležitost, takže jezdím jen občas a sem tam praha vary nebo sraz nebo něco jiného.

Jediné na co se kouknu je na ten únik. Alespoň vyzjistit odkud. Pak bych tam chtěl nalít Mobil olej a buď origo Honda filtr nebo Hump závodní. Teď když nastartuju, tak to chvilku trvá, než zhasne kontrolka mazání.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 10:30
od F.i.s.h.men
met:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 12:05
od AnderN
msm: jo takhle ...

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 12:27
od F.i.s.h.men
No původně to záměr nebyl. Prostě jsem to udělal do řádku na černém pozadí a napadlo mě, že by to na tom mohlo vypadat hezky, tak buch buch a je to doma. :)

Já ani tyhle věci nepoužívám, takže to vemu jenom na sraz. hi:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 16:57
od lajonel
Moc pěkný :-) že bych si taky udělal ROVER 218SDe powered by PEUGEOT :D :D

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 17:37
od Trunda
neeeeeeeeeee :lol: ... by Honda lze povazovat za cest... ale by pazout? :-D

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 19:20
od F.i.s.h.men
msm: hi:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 20:43
od lajonel
jako klucí čemu se smějete :-) narozdíl od vás tak ten můj motor klidně najede 500 tisíc kilometrů :-)
když nepočítám že všechno kolem :D

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: stř srp 24, 2011 21:25
od F.i.s.h.men
No tak tohle je trochu fight, kdo dál dočůrá a navíc já zastávám názor, že nezáleží na motoru, ale na uživateli.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: čtv srp 25, 2011 14:02
od Roman620ti
Pánové...pokud opravdu chcete zjistit který z motorů je lepší, postavte se vedle sebe, oba vypusťte vodu i olej a držte plnej plyn, komu déle vydrží vyhrává... 8)

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Napsal: čtv srp 25, 2011 14:16
od Trunda
..... hmmmm .... to je zajimavej test :-) ... v podstate se tim otestuje odolnost motoru vuci negativnim vlivum pusobicim na motor, jako nedostatecne chlazeni, mazani, ... jen je to trosku urychlene :-D