Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... když si vzpomeneš, tak zkus změřit vnější průměr trubky.... kdyby měl větší jak můj, tak bych o tom uvažoval, ale jinak asi ne.... díky
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To nebude větší.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... v něděli jsme si při příležitosti Kátiných narozenin uspořádali takový malý rodinný sraz... no, jedno auto nám chybělo.... tak třeba příště
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
K tomu už chybí jen parkovací tabulka "Rover only"
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Pěkná fotka, ale co to špinavý zadní kolo na pětasedmdesátce?????
Už jen založit téma "Trundův sraz" a je to komplet.
Už jen založit téma "Trundův sraz" a je to komplet.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Njn, brácha s tím jezdí orat pole .... ne, dělali jim kanalizaci, tak si to dokážete představit, jak to tam všude vypadá
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
ještě že stojím tak vzadu jinak by tam bylo vidět, že také jezdím kolem výkopových prací ... do stodoly za SDčkem
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To je skoro jak u nás pod barákem
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
I u nás
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak....
.... nová sezóna se blíží a já se pomalu pouštím do zbrojení. Takže bych si dovolil představit dárečky, které se mi doma podařilo během posledního roku nacoupit
V první řadě se mi podařilo od Fishmana získat nárazník s mlhovkama a výztuhou... výztuhu mám danou na opískování a pozink, ale jedná se celkově o kosmetickou záležitost, takže na přelakování to půjde někdy, až budou nějaké penízky navíc. Tedy Fishi děkuji
Pak se mi podařilo získat křídlo, které stejně jako nárazník půjde na lak, až na to bude... a děkuji Puma-gt
Dále jsem udělal nákup dílů z MG ZR a to těch, o kterých jsem vždy uvažoval, že bych je na Kupéčku rád.... jedná se o kompletní brzdový kit (282/260 mm), který mi v první řadě vyřešil nutnost výměny kotoučů i desek, protože kotouče i desky po drobném ošetření ještě nějakou dobu poslouží. Navíc doufám v to, že tím konečně vyřeším neblahý pocit z málo dimenzovaných brzd, kdy sice při slušném provozu s původníma problém nebyl, ale při prudkém brzdění na hraně prokluzu, dejme tomu s rozdílem rychlosti cca 60 km/h, se přehřívaly a další brzdění probíhalo spíše očima Jinak ještě jsem neměl čas nějak detailně koumat stav třmenů, jeden zadní vypadá, že byl měněný, bo má na sobě ještě papírový štítek s čárovým kódem a je zachovalejší, jak druhý. Chystám se je očistit a dát jim červenou barvičku Uvidím, jestli na to čištění budu mít nervy, protože to je celkem masa materiálu....
Další jsem získal ze ZRka svody s prvním dílem a katem. Původně jsem měl v úmyslu použít jen kat, ale když jsem viděl, v jak výborném stavu to celé je, tak to použiju tak, jak to je Mám jen obavu, jestli se mi podaří z mých svodů sundat lambda sondu... jestli strhnu závit, tak mě zobne. Svody očistím od hrubé rzi, trubky k přírubě přivaříme z venku a vnitřní svár odbrousím. To samé udělám i na vstupu do prvního dílu. Svody a část prvního dílu po lambdu omotám termopáskou, protože chci aspoň trošku omezit vyzařování tepla pod kapotu... Jinak jen tak letmo proč mi ruplo v bedně a cpu tam zpět katalyzátor...? Protože jsem z jeho odstranění měl nedobrý pocit, posléze potvrzený několikerým apelem různých lidí, že VVC potřebuje mít specifický tlak ve výfuku daný právě katem a konečně má to svou logiku - časování ventilů je naladěné tak, že počítá s nějakou rychlostí vyplachování válců a pokud tato rychlost je jiná, tak to celé nepracuje ve správném režimu. Což se v mém případě pravděpodobně projevuje citelně nižším kroutícím momentem v nižších a středních otáčkách. V době, kdy jsem tam měl kat ještě celý, tak nebyl opravdu problém auto rychle dostat na 200 km/h, ale od té doby, co tam mám decat, tak je dvoustovka pocitově nedosažitelná.... určitě se chystám udělat takový porovnávací zátěžový test před a po... očekávám opravdu velký rozdíl. A spolu s tím se pokusím nějak pořešit ten tenký střední díl výfuku, který proti té mega trubce ze ZRka vypadá jak brčko .... tak a za tento materiál děkuji JKMinimu
A poslední a vysněný dáreček je samosvorný diferenciál Torsen typu B z R600Ti spolu s celou převodovkou. Chystám se do své převodovky přesypat diferák, s ním tam asi dám i lepší ložiska a budu pln očekávání, jestli to ve finále bude plus a nebo mínus. V R200 BRM samosvor hodnotili kritici spíš vlažně, protože je pravda, že motor na něj nemá úplně dostatečný kroutící moment, nicméně moje převodovka má o něco kratší převody a auto se celkem snadno dá dostat do stavu, kdy by se přibrždění vnitřního kola hodilo Uvažoval jsem o tom, jestli z mé převodovky nepřesypu celý pajšl, protože jak víte, moje skříň má utržený úchyt, ale tak, jak jsme to opravili, tak to funguje dobře a tak si asi nebudu komplikovat život. Jinak to, že budu měnit diferák, má i jeden vážný důvod a to ten, že převodovka dostala při havárii v původním autě pecku přes poloosu a zřejmě to krom poloosy odškytal i diferák... při vyšší rychlosti se při povolení plynu ozývá takový nepříjemný hučivý zvuk. Nezhoršuje se to, ale příjemný to není, tak nebude od věci kouknout co se tam uvnitř skrývá Za tento skvělý dáreček děkuji Tobiášovi
No nabalil jsem si toho dost a snad to do jara stihnu...
.... nová sezóna se blíží a já se pomalu pouštím do zbrojení. Takže bych si dovolil představit dárečky, které se mi doma podařilo během posledního roku nacoupit
V první řadě se mi podařilo od Fishmana získat nárazník s mlhovkama a výztuhou... výztuhu mám danou na opískování a pozink, ale jedná se celkově o kosmetickou záležitost, takže na přelakování to půjde někdy, až budou nějaké penízky navíc. Tedy Fishi děkuji
Pak se mi podařilo získat křídlo, které stejně jako nárazník půjde na lak, až na to bude... a děkuji Puma-gt
Dále jsem udělal nákup dílů z MG ZR a to těch, o kterých jsem vždy uvažoval, že bych je na Kupéčku rád.... jedná se o kompletní brzdový kit (282/260 mm), který mi v první řadě vyřešil nutnost výměny kotoučů i desek, protože kotouče i desky po drobném ošetření ještě nějakou dobu poslouží. Navíc doufám v to, že tím konečně vyřeším neblahý pocit z málo dimenzovaných brzd, kdy sice při slušném provozu s původníma problém nebyl, ale při prudkém brzdění na hraně prokluzu, dejme tomu s rozdílem rychlosti cca 60 km/h, se přehřívaly a další brzdění probíhalo spíše očima Jinak ještě jsem neměl čas nějak detailně koumat stav třmenů, jeden zadní vypadá, že byl měněný, bo má na sobě ještě papírový štítek s čárovým kódem a je zachovalejší, jak druhý. Chystám se je očistit a dát jim červenou barvičku Uvidím, jestli na to čištění budu mít nervy, protože to je celkem masa materiálu....
Další jsem získal ze ZRka svody s prvním dílem a katem. Původně jsem měl v úmyslu použít jen kat, ale když jsem viděl, v jak výborném stavu to celé je, tak to použiju tak, jak to je Mám jen obavu, jestli se mi podaří z mých svodů sundat lambda sondu... jestli strhnu závit, tak mě zobne. Svody očistím od hrubé rzi, trubky k přírubě přivaříme z venku a vnitřní svár odbrousím. To samé udělám i na vstupu do prvního dílu. Svody a část prvního dílu po lambdu omotám termopáskou, protože chci aspoň trošku omezit vyzařování tepla pod kapotu... Jinak jen tak letmo proč mi ruplo v bedně a cpu tam zpět katalyzátor...? Protože jsem z jeho odstranění měl nedobrý pocit, posléze potvrzený několikerým apelem různých lidí, že VVC potřebuje mít specifický tlak ve výfuku daný právě katem a konečně má to svou logiku - časování ventilů je naladěné tak, že počítá s nějakou rychlostí vyplachování válců a pokud tato rychlost je jiná, tak to celé nepracuje ve správném režimu. Což se v mém případě pravděpodobně projevuje citelně nižším kroutícím momentem v nižších a středních otáčkách. V době, kdy jsem tam měl kat ještě celý, tak nebyl opravdu problém auto rychle dostat na 200 km/h, ale od té doby, co tam mám decat, tak je dvoustovka pocitově nedosažitelná.... určitě se chystám udělat takový porovnávací zátěžový test před a po... očekávám opravdu velký rozdíl. A spolu s tím se pokusím nějak pořešit ten tenký střední díl výfuku, který proti té mega trubce ze ZRka vypadá jak brčko .... tak a za tento materiál děkuji JKMinimu
A poslední a vysněný dáreček je samosvorný diferenciál Torsen typu B z R600Ti spolu s celou převodovkou. Chystám se do své převodovky přesypat diferák, s ním tam asi dám i lepší ložiska a budu pln očekávání, jestli to ve finále bude plus a nebo mínus. V R200 BRM samosvor hodnotili kritici spíš vlažně, protože je pravda, že motor na něj nemá úplně dostatečný kroutící moment, nicméně moje převodovka má o něco kratší převody a auto se celkem snadno dá dostat do stavu, kdy by se přibrždění vnitřního kola hodilo Uvažoval jsem o tom, jestli z mé převodovky nepřesypu celý pajšl, protože jak víte, moje skříň má utržený úchyt, ale tak, jak jsme to opravili, tak to funguje dobře a tak si asi nebudu komplikovat život. Jinak to, že budu měnit diferák, má i jeden vážný důvod a to ten, že převodovka dostala při havárii v původním autě pecku přes poloosu a zřejmě to krom poloosy odškytal i diferák... při vyšší rychlosti se při povolení plynu ozývá takový nepříjemný hučivý zvuk. Nezhoršuje se to, ale příjemný to není, tak nebude od věci kouknout co se tam uvnitř skrývá Za tento skvělý dáreček děkuji Tobiášovi
No nabalil jsem si toho dost a snad to do jara stihnu...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Hezky to máš vymyšlené a snad je to cesta správným směrem a časově to zvládneš
Akorád tedy,pokud do svého auta dáš i stálý převod z 620 Ti tak sice budeš mít samosvor, ale taky se ti prodlouží převody.
Sloupec C4 je pro 1,8 VVC a C6 pro 620 Ti, osobně bych stálý převod zachoval původní
Akorád tedy,pokud do svého auta dáš i stálý převod z 620 Ti tak sice budeš mít samosvor, ale taky se ti prodlouží převody.
Sloupec C4 je pro 1,8 VVC a C6 pro 620 Ti, osobně bych stálý převod zachoval původní
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Aaaa Trunda jede do mejta vyhrát
Hele tak mě napadlo, když jsem dneska vyndal ten střední díl 2.5V6, že by se ti mohl hodit, vzpoměl jsem si totiž, že už si to tady někde psal, že máš nějakej tenkej nebo co. teď jde jen o to, jakej tvar střeďáku má XW
Hele tak mě napadlo, když jsem dneska vyndal ten střední díl 2.5V6, že by se ti mohl hodit, vzpoměl jsem si totiž, že už si to tady někde psal, že máš nějakej tenkej nebo co. teď jde jen o to, jakej tvar střeďáku má XW
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tvar má takovej
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
A tohle je tvar toho mého
Tak úplně to pasovat nebude ale ty ohyby vypadaj stejně a když se předělá dýlka a max příruby, mohlo by to jít
Tak úplně to pasovat nebude ale ty ohyby vypadaj stejně a když se předělá dýlka a max příruby, mohlo by to jít