Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Jenda
Příspěvky: 1409
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Jenda » pon pro 09, 2013 10:56

mi povídejte :) já si kvůli SDčku koupil 4ks (snad) pořádných stojánků.

více na https://plus.google.com/u/0/photos/1120 ... gev70Km5LQ
Přílohy
P1090347.JPG
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od AnderN » pon pro 09, 2013 11:10

Já koupil stojánky na 3t za pár stovek v autodoplňcích ... takové ty skládací. Připadají mi OK, ale chtělo by to vyšší hever :-) Neumím to vyheverovat dost vysoko, abych se tam po spuštění na stojánky poskládal ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1409
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Jenda » pon pro 09, 2013 11:47

já pokukoval po tech v lídlu, ale při představě že mám pod tím ležet jsem je raději nekoupil a koupil si tyto...ty jsou teda na 6t a výška je od 340 do 620mm .. taky jsem měl problém to na ně dostat, ale s těmahle heverama to nakonec šlo
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pon pro 23, 2013 20:08

Tak vím, co už víckrát na autě nemusím dělat..... opravovat uchycení bovdenů v ovládání topení stupo:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Karel825 » pon pro 23, 2013 20:13

Copak, nedařilo se :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pon pro 23, 2013 22:56

Aaaaale, zadařilo se... ale je to masakr....
Musí se oddělat středový panel... pak odšroubovat panel ovládání, no a pak odpojit z něj elektrika, musí se odpojit bovden nahoře a jeden dole a pak se s tím dá pohnout víc dolů tak, aby se člověk dostal k pěti šroubkům, kterýma se ten mechanismus rozdělí na dvě půlky... no tam se teprv dostanu k tomu bovdenu, který byl vyskočený - od ovládání teploty topení... přístup fakt brutální... musel jsem si k dvěřím naskládat pneumatiky, na ty si udělat pelech tak, abych si mohl lehnout a hlavu narvat na místo mezi panel a šaltrpáku... fakt mňamka.
Jinak před čtrnácti dny jsme s kamarádem udělali i druhou (levou) stranu prahů... na pár místech to bylo prohnilé durch, ale nic hrozného na to, aby jsme to vyvařovali... překitovalo se to atd.... taky jsme opravili různé flíčky, lem kapoty jsme taky zasanovali... nejhorší to bylo pod plastem se SPZ na pátých dveřích.... tem už to bylo fakt za pět dvanáct a vylezlo by to nad plast do pohledového plechu... fortunou se odrhl rez atd. .... fotky dodám jak přestane to nekonečné zdobení stromečku :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pon led 27, 2014 21:33

Poslední dobou si s Labuťkou užíváme....
.... opravil jsem i práh na levé straně - nebylo to tak hrozné jak na té pravé straně. Menší prorezliny spravil kit :lol: ... ne, fakt to nestálo za vyvařování. Zároveň jsem musel poléčit bubáka schovaného pod zadní SPZ.... A když už mi s tím sósed tak hezky pomáhal, tak jsme opravili i přední lem kapoty... no pod mřížkou to bylo už fakt hodně ee...
PC072865.JPG
PC072868.JPG
PC072870.JPG
Další jsem byl nucen opravit vypadlý lanovod v ovládání teploty topení... jak naschvál je to ten nejpitoměji schovaný lanovod, kvůli kterému se musí rozmasakrovat celý ten panel... fakt pecka byla si dát ke dveřím pneumatiky, abych si na ně mohl lehnout a dát hlavu mezi řadičku a středový panela abych viděl co tam kuchám... :lol: .... ale podařilo se....
PC232916.JPG
Pokračování bylo v tom, že mě přestal bavit pasivní tuning v podobě děravého výfuku.... a ejhle kde byl problém... pamatujete na moje vyvařování střední dílu na Kupéčku... tak úplně to samé... tímto tedy dávám palec dolů střednímu dílu od MTS... bohužel :-( ... opět prasklo čelo tlumiče a trubka se bortila dovnitř... tož stačilo to obvařit dokolečka jak kolem trubky, tak pláště... no jak naschvál mi došly těsnění na příruby, takže tuna pasty a na podruhé to těsnilo :lol:
... bohužel se ale sósedovi podařilo mi auto z heveru sundat tak parádně, že mi rozpáral ten převařený práh.... prostě ta výztuha na zvedání se odtlačila dovnitř auta a tím se práh otevřel ve spoji... blbý je na tom to, že si za to můžu sám tím, že jsme ten vyvařený plech neohnuli přes lem a jen ho k němu připasovali a přibodovali... a tím to vlastně ztratilo pevnost v příčném tahu :-( ... tak následovala vlastně již třetí etapa hraní si s prahama... tedy narovnat, zavařit, přetřít, zakitovat, přetřít, nástřik vrstvou a ještě jednou... a po pár dnech prošplejchnout práh MLkem... :roll:

No a moje nervy... poslední dny Labuť prd topí, chladící kapalina bych aj řekl že ubývá... no a dnes jsem po cestě sledoval, jak se ručka teploty marně snaží vyšplhat na půlku... nepodařilo se jí :-( .... typuju, že termostat zůstává otevřený a motor se tak v téhle kose nezvládá zahřát... nepletu-li se, že? Hlavně že to jsou tak dva měsíce, co jsem ho měl venku a přemýšlel, jestli ho testnou... ale jen přemýšlel ml:

Pravda je taková, že poslední dobou nezvládám tímto způsobem udržovat v provozu dva youngtimery zaráz... takže...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od J0hny » pon led 27, 2014 21:47

Víš jak tohleto pomůže číst, že člověk není sám, kdo něco opraví a buď se to brzo pos. nebo najde něco dalšího a takhle pořád dokola :D boj se rzí vzdávám, po vyvaření a lakování několika aut (po dvou letech to samý), mě to fakt přestalo bavit :lol: To je jedna z nejhorších prací na autě vůbec :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pon led 27, 2014 22:07

No právě... za mě prostě jak auto začne puchýřkovat, tak už nepatří na zimní silnici... jak říkáš, to je pak na dva roky a šmitec... a to bych třeba ani neřekl, že by to bylo tak úplně kvůli tomu, že jsem se blb vybodl kdy ošetřit dutiny a podvozek... tohle je prostě spíš to, že ta ochrana plechu už překročila životnost a to, co i přes výrobní ošetření nebylo dokonale eliminováno, začalo díky zvětrání nátěrů, mikrotrhlinám a povětrnostním vlivům prostě prostupovat ven... a tomu asi lze zabránit fakt jen tak, že se s autem nejezdí v zimě a je uchováváno v ideálním parkovacím prostředí... tedy chladnu, tmě a "suchu" .... amen :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od J0hny » pon led 27, 2014 22:16

amen :cry:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Karel825 » úte led 28, 2014 8:39

Udělal jsem si podobnou zkušenost, kdy jsem vlastnil fenomenální vůz Lada Niva. Do dvou let po kompletní karosářské to začalo kvést :( , na ježdění v zimě jsou asi fakt nejlepší koncernové tuctovky, ke kterým si člověk nevytvoří žádný citový vztah :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » úte led 28, 2014 8:45

Amen....
Já nechcu zase vyndavat termostat stupo: .... ještě teď si léčím zlámaný ruce z poslední akce :lol: ... no je fakt, že na VVC tam byl horší přístup.... a nebo dám před chladič papír a nechám to na lepší časy... :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Karel825 » úte led 28, 2014 8:51

Mám to u služebky vyřešeno stejně, papír před chladič, jinak bych se neohřál a to je termostat OK, ale špatná koncepce bez odpadního tepla je prostě znát :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od AnderN » úte led 28, 2014 9:31

Jo, projevy na ten termostat sedí docela přesně. U feldy jsem ho měl vyměněný bleskem a ruce jsem si lámat nemusel. Na ZT bych to ale taky dělat nechtěl.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od KDB » úte led 28, 2014 15:37

Rzi se není nutno bát ,když je plechařina udělaná důkladně a stejně důkladně i konzervace.
Bacha na karton - když to zacpeš, nepůjde chladící vzduch na samotný blok motoru a razantně si zvýšíš šanci na podfouknutí těsnění....Nedělal bych to - max na kraťounké popojíždky.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět