Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pon říj 03, 2011 13:25
Tak folie jsem dal na zadní boční okna.
Dneska jsem spěchal do Prahy do školy, tak jsem ho protáhl asi nejvíc co to auto mám. 200 tacho pak tak 5km 180, 10km 160 pak zase chvilku na 180 a pak 140. Překvapil.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pon říj 03, 2011 13:58
Kolik ti to toci pri 140ti?
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pon říj 03, 2011 14:29
asi 4250

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pon říj 03, 2011 20:52
Mobilem no.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
lajonel
- Příspěvky: 2244
- Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od lajonel » pon říj 03, 2011 21:09
Hah štramák

a na kolik tě to vyšlo ? lepil sis to sám ?
no já chci přezout příští týden a nalejt zimní směs do odstřikováčů

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pon říj 03, 2011 21:15
Vyšlo mě to na dva dny nervů, ale v pohodě s přestávkami na koupačku atd. A cenově 150,- Zadní okno jsem nedělal. To si ještě rozmyslím.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » úte říj 04, 2011 20:26
Hm tak folie nikoho neberou.
Ještě přemýšlím, zda polepit zadní okno. Prý se to při sundavání strhne i s vyhříváním.
No a přední boční asi taky později či dřív polepím. Je to celkem brnkačka. Nejhorší je vyndat a nandat sklo.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » úte říj 04, 2011 20:33
Ja bych to na to zadni sklo neriskoval... Nevypada to zle, ale nemam na tom rad to, ze to vypada moc mafiansky

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Příspěvek
od Roman620ti » úte říj 04, 2011 20:34
Pokud nemáš nějakou tu horkovzdušku, nebo čím to profíci dělaj a to zadní vokno nebude rovný, tak to bude pěkně hnusný, protože to nikdy nedokážeš vyrovnat bez varhulců...Za tohle co máš teď by tě aspoň nemuseli tepat švestky

2x Rover 620ti
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » úte říj 04, 2011 21:01
jj to vím, že se to musí prvně vytvarovat.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » úte říj 04, 2011 21:04
Asi si nechám vyrobit atesty a koupím o něco světlejší folii a udělám přední okna. Pokud bude pěkně ještě někdy.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř říj 05, 2011 11:18
Tak se jdu podívat, kolik to sežralo oleje po té zběsilé jízdě po dálnici
No jo vzal si trochen. Asi milimetr na měrce.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř bře 21, 2012 10:59
Tak mám konečně nové písty na kufr.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pon kvě 28, 2012 22:33
Ještě žijeme.
Hnusný špinavý, tak jsem alespon přední sklo umyl - stěračema jak jinak
a nové rádio. Sleva v alze.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » úte kvě 29, 2012 9:11
Skvele

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
