Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ono mít technickou v zimě je na pytel, mě to čeká v půli března tak snad se do té doby oteplí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To jo.... navíc v Hranicích mají asi zavřeno. Letos je to na prd o to víc, že nevím kdy to přijde a pojedu do porodnice a k tomu všemu kamoš nemá volnou garáž, abych nechal auto aspoň roztát
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No pěkně se ti to sešlo, ale tak doufej, že za dva roky touto dobou už to bude lepší
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Rozhodně ... s každým dalším rokem se klepu, aby Labuť prošla. Oni vidí staré auto s hromadou kilometrů a nutně na tom musí najít něco "hrozně špatného". Největší obavu mám z brzd, protože desky mám sjetý už někde u limitu, ale měnit je teď rychlo nebudu, protože bych to nestihl zajezdit. Nejhorší je ale zkouška ručky. Ta kloudně fungovala u těchto brzd snad možná měsíc po sjetí z linky, jinak je to tak na hraně. Měl jsem domluvené, že to zfouknu přes Jarka, ale plán se změnil, tak to musím zvládnout bez protekce
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak budu držet pěsti
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Kdo by ti tu tvou voňavku vyhazoval . Ačkoli jestli ti nejde ručka... Mě jdou obě kola do bloku, tak nevím. A s tou technickou mezi svátkama to není nejlepší termín. Dneska jsem byl v práci a takový nápor nebývá ani na jaře.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Zadní kola na asfaltu ručkou do smyku určitě nedám, resp. bych asi přerval lanka Ale minule mi fakt jedna strana skoro vůbec nebrzdila. Teď si myslím, že je to v lepším stavu, tak snad to dobře dopadne Jak říkáš, takto mezi svátky je to na houby... dovolal jsem se akorát do Lipníku a volno měli až příští týden v pondělí ráno. Co nadělám. Nikdo si dobrovolně nebude chtít posouvat termín STK dopředu a kdo auto registroval v tomhle termínu, tak to má těžký. Má to být jak s dálniční známkou - platit třeba ještě o měsíc déle, ale základní termín neprodlužovat.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
A to je problém labuť odstavit a na technickou jet až na jaře.? To bys měl :+ do dalších let.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... Ano, trosku to problem je, vzhledem k tomu, ze mame cca do tydne rodit a zimni obuti mam jen na Labuti... A do prace taky nejak jezdit musim A jezdit v zime do prace s MG, to bych dopadl...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Trunda píše:Jinak tudle, jak začalo mrznout, tak pod Labuťou opět louže jak vrata. Pořád to celkem dost tlakuje no a asi jak se prudko ochladí, tak spony vůči trubkám povolí a čůrá to ven, dokud se tlak trošku nesníží. Teklo to nejvíc na trubce z termostatu, pak z dolních chladičové a trošku z horní chladičové. Navíc ty šroubovací spony jsou pitomě široké a prořezávají trubky. Tak jsem je povolil a co šlo, tak jsem podmotal elektrikářskou izolačkou a dotáhnul zpět.
Ahoj Trundo, na toto jsou výborné pérové spony Norma FBS http://www.matpro.cz/NORMA-Group/NORMA/ ... P-FBS.html
Případně ty "šroubovací", ale s pružinou.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 254.300 km
Tak to jsem tedy nečekal, že v neděli objednám, dnes přijdou a dokonce že je budu mít obuté (u příbuzného v soukromé dílně). Po dlouhém váhání jsem se opět rozhodl pro Michelin Alpin... ta životnost naprosto dostatečně kompenzuje vyšší cenu. Schválně jsem se koukal, že jsem poslední sadu nasazoval při 228.000 km a v podstatě jsem na nich odjezdil dvě a třetinu zimní a dvě letní sezóny, i když tu letošní jen pár km. 25 tis kilometrů na zimácích v místních podmínkách je velice uspokojivé - oni by ještě v letní sezóně důstojně dalších 10 tis. daly, ale na zimu už teď byly pod limitem a hlavně při blízkém potenciálním kvapíku do porodnice to na nových bude přeci jen jistější Rozdíl v nových je hodně citelný (i když i s těma jetýma se dalo jezdit i na sněhu celkem bezpečně) - hlavně fakt pěkně lepí a na ručku už si neužiju tolik legrace Ale bezpečnost nade vše
Tak to jsem tedy nečekal, že v neděli objednám, dnes přijdou a dokonce že je budu mít obuté (u příbuzného v soukromé dílně). Po dlouhém váhání jsem se opět rozhodl pro Michelin Alpin... ta životnost naprosto dostatečně kompenzuje vyšší cenu. Schválně jsem se koukal, že jsem poslední sadu nasazoval při 228.000 km a v podstatě jsem na nich odjezdil dvě a třetinu zimní a dvě letní sezóny, i když tu letošní jen pár km. 25 tis kilometrů na zimácích v místních podmínkách je velice uspokojivé - oni by ještě v letní sezóně důstojně dalších 10 tis. daly, ale na zimu už teď byly pod limitem a hlavně při blízkém potenciálním kvapíku do porodnice to na nových bude přeci jen jistější Rozdíl v nových je hodně citelný (i když i s těma jetýma se dalo jezdit i na sněhu celkem bezpečně) - hlavně fakt pěkně lepí a na ručku už si neužiju tolik legrace Ale bezpečnost nade vše
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Není se s čím tajit a tak tu klidně zveřejním postup kilometrů na Labuťce v rámci kontrol STK (vše je v době, kdy jsem Labuťku vlastnil já):
Datum prohlídky......Stav km
31.01.2013.............232.838
04.01.2013.............231.303
08.01.2011.............197.029
16.01.2009.............150.785
15.01.2007.............133.243
Využil jsem nově dostupné služby Ministerstva dopravy - http://kontrolatachometru.cz/ .... toto tu mělo být k dispozici už dávno.
Datum prohlídky......Stav km
31.01.2013.............232.838
04.01.2013.............231.303
08.01.2011.............197.029
16.01.2009.............150.785
15.01.2007.............133.243
Využil jsem nově dostupné služby Ministerstva dopravy - http://kontrolatachometru.cz/ .... toto tu mělo být k dispozici už dávno.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Už mě to 14denní flákání a návštěvy začalo fyzicky decimovat a tak jsem se odpoledne zvedl z gauče a šel jsem....
Bo v pondělí jdu na technickou a nechci tam dělat ostudu tak jsem Labuťku umyl, vysál, uvnitř očistil plasty, umyl skla... umyl přední koberečky pomocí APC a nakonec nastříkal srajdou na pneumatiky. Ve finále jsem natříkal aj venkovní plasty nějakou srajdou z Lídlu
Řešil jsem i technickou stránku. Zjistil jsem, že levé přední světlo mám totálně zamlžené (vím, že na STK kvůli tomu celkem prudí), tak jsem vyndal obě velké žárovky a vyfoukal fénem. Pak jsem tam dovnitř stříknul IPA a hadřičkou na ohebným malým nástavci na golu jsem vyčistil zevnitř sklo.... takto jsem to udělal i u druhého světla a nutno podotknout, že světla prokoukla, i když to levé už je notně opískované. To pravé se mi mlží proto, že je shora prasklé, tak jsem tu prasklinku přetáhnul průhledným silikonem. Při sestavování zpět jsem zjistil, že na levém nesvítí H1čka. Na archívu, v jednom z uskladněných starých světlometů náhradní byla
A pak jsem trošku poladil řemen alternátoru. To jeho pískání po nastartování, celkem často i po určitých km se rozpískal zase... mě už nehorázně štvalo. Povolil jsem tedy obě matice na altíku a dotahovacím šroubkem to trošku přitáhnul. Pak jsem vzal na štětec Regum a postupně s ním natřel celý vnitřní obvod řemene Prostě hlavně ať to nepíská na STK
Výsledek? Jsem krásně utahaný, tělo mě teď zdravě bolí, udělal jsem co jsem potřeboval, takže jsem spokojený.... blbý je jen to, že zítra s Labutí budu muset vyjet do čerstvě napadaného sněhu
Bo v pondělí jdu na technickou a nechci tam dělat ostudu tak jsem Labuťku umyl, vysál, uvnitř očistil plasty, umyl skla... umyl přední koberečky pomocí APC a nakonec nastříkal srajdou na pneumatiky. Ve finále jsem natříkal aj venkovní plasty nějakou srajdou z Lídlu
Řešil jsem i technickou stránku. Zjistil jsem, že levé přední světlo mám totálně zamlžené (vím, že na STK kvůli tomu celkem prudí), tak jsem vyndal obě velké žárovky a vyfoukal fénem. Pak jsem tam dovnitř stříknul IPA a hadřičkou na ohebným malým nástavci na golu jsem vyčistil zevnitř sklo.... takto jsem to udělal i u druhého světla a nutno podotknout, že světla prokoukla, i když to levé už je notně opískované. To pravé se mi mlží proto, že je shora prasklé, tak jsem tu prasklinku přetáhnul průhledným silikonem. Při sestavování zpět jsem zjistil, že na levém nesvítí H1čka. Na archívu, v jednom z uskladněných starých světlometů náhradní byla
A pak jsem trošku poladil řemen alternátoru. To jeho pískání po nastartování, celkem často i po určitých km se rozpískal zase... mě už nehorázně štvalo. Povolil jsem tedy obě matice na altíku a dotahovacím šroubkem to trošku přitáhnul. Pak jsem vzal na štětec Regum a postupně s ním natřel celý vnitřní obvod řemene Prostě hlavně ať to nepíská na STK
Výsledek? Jsem krásně utahaný, tělo mě teď zdravě bolí, udělal jsem co jsem potřeboval, takže jsem spokojený.... blbý je jen to, že zítra s Labutí budu muset vyjet do čerstvě napadaného sněhu
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak ať to dobře dopadne, jen se možná připrav na STK na trochu chaos, protože změny v novém roce bohužel nepostihly jen registr a tak ani vlastně nevím, co mě v pondělí v práci čeká. Ale některé stanice měly otevřeno už včera, tak už jsou trochu zaběhlé.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Aha ... změny i pro mě jako zákazníka?