Stránka 48 z 86

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: ned bře 02, 2014 22:16
od Trunda
No levněji to nevyjde... ten Motip stojí cca 200,- a kupoval bych dva... škoda žes mi to nenafotil...

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: ned bře 02, 2014 22:45
od J0hny
Sákra, chtěl jsem, ale pak jsem byl tak plnej toho azbestu z destiček, že jsem se vykašlal na šahání na telefon :lol: a pak jsem zas byl přiotrávenej tou barvou, bylo to naprosto bez chyby, ale červená, což mě se nelíbí. Je to dobře udělaný, krásně se to slejvá a udělá to skoro hladkej povrch, tahy štětce tam nejsou vidět vůbec

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: ned bře 02, 2014 23:45
od Karel825
A Trunda tomu nanášení štětcem nevěřil :roll:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 7:25
od Trunda
Tak ranní info......
Už NIKDY na ten rezatý humus nevezmu ani ocelák :lol:
Všechen ten nabalený rezatý hnus pěkně zčernal a opravdu velice lehce to šlo i kartáčkem na zuby dolů... na fotce je vidět, jak to po takovém rychloočištění vypadá ;-)
Akorát že i po očištění elektrody se elektrolýza nechtěla pořádně rozběhnout (může na to mít nemalý vliv to, že venku je kosa a voda je studená), tak než se vrátím z práce, tak to nechám louhovat v octu ;-)
P3033136.jpg
Po nočním "vaření"

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 8:57
od Jenda
no, jestli to správně chápu, tak ty to vaříš tak aby se Ti nic nedostalo dovnitř třmene, jak to mám ale udělat já, kterej má třmen uplně rozhozenej (dvoupístek) a tím pádem mi ocet a všechno nateče i dovnitř? Teoreticky bych to mohl zase složit a strčit to tam v kupě...
hmmhmmm
ještě mne teda zajímá co je teda lepší...
já když doma čistil octem bajonet a uzávěr na Mausera tak to celé bylo černé ve výsledku.. tak pravda, jiný druh oceli...

tak dobrá, nasadím nazpátek pístky, a ty staré těsnění, dám nový odvzdušňovák a pustím se do toho

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 9:01
od Trunda
Myslím, že by to nijak vadit nemělo... ty styčné plochy jsou pochromované a tomu by se nemělo nic stát... to černé na povrchu je jen železný prášek... hodí se to před natřením ještě trošku okratáčovat.

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 10:04
od J0hny
No já bych to nepokoušel :D

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 10:24
od Trunda
Tak však já to vyzkoušel.... chromu na brzových pístech se nic nestalo...

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 21:31
od Trunda
Zadní třmeny jsou hotový :shock: Přes noc elektrolýza a přes den ocet a jsou jak nový. Ten novější třmen je úplně nádherný, ale tak to díky tomu, že nebyl ještě tolik zkorodovaný, tak ten povrch není tak pórovitý. Ale!!!!
Dal jsem ty třmeny vedle sebe a tak jsem porovnával odlišnosti v tvarech, pak ale koukám, že vidlice na novém třmenu je menší..... v ten moment jsem pojal podezření a tak koukám na píst a ono FAKT!!! :roll: Ten starý třmen má správných 34 mm a ten novější 30 mm :? ... utíkal jsem pro unašeče... to se mi trošku ulevilo, protože ty jsou stejný a sedí i na ten malý třmen. No, předpokládám, že se Kuba nespletl a nedal mi jiný třmen (kde by k němu přišel), pak tedy asi vůl který kdysi v Anglii to ZRko servisoval, tak místo velkého třmenu objednal malý :roll:
Takže nevím co teda... jestli můžu dát na každou stranu takto rozdílné třmeny, přičemž průměr kotouče a desky jsou stejné. Nebo zatím jen dát na stávající malé třmeny větší kotouče s unašečema. No a shánět správný třmen. Koukám, že tu se dá sehnat jen na TIčko, ale podle katalogu je jiný, sic nevím v čem.
Kurnik!
P3033142.JPG
Novější třmen
P3033144.JPG
P3033150.JPG
P3033152.JPG
Najdi rozdíl ;-)

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 21:53
od JK Mini
TVL,tak to mě docela zarazilo.Nemám vrakárnu a neměl jsem to s čím zaměnit. oo: Je to jak píšeš,Anglán byl tupec a objednal jinej.No rozdíl v síle bude,ten větší,bude víc brzdit,kur...No a třmeny,co už na kupé máš nejsou zaměnitelný na nový unašeče?

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 21:57
od Trunda
No asi na ty unašeče pasovat budou, ale záměrně jsem sháněl celý set, abych měl dimenzovaný zadek adekvátně předku a navíc ty moje současné třmeny jsou takové nějaké před smrtí... no ale asi to tak budu muset udělat. Do pytla!

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 22:07
od JK Mini
No dobře,kupé bude mít asi steně na zadní okruh omezovače jako má 400.Ten zadek nemusí moc brzdit,kor na tak lehkym autě,tou plochou spíš zlepšíš výdrž.80% bere stejně předek.A když se kolega kasal,že má na 1600 kg passatovi 285mm kotouče,tak ho 282mm na 1100 kg ZR docela překvapili msm: .

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 22:37
od Trunda
Beeeeee.... takže budu odrezovat další třmeny? ..... já už nechci :lol:

Jinak právě jsem objednal tu nejlepvnější termopásku 5cm/2mm/10m a dva červené Motip spreje na brzdiče.... prdím na nějaký Foliatec... už tak mi tyhle blbiny lezou do peněz a jde mi o praktičnost, než vzhled... hlavně to potřebuju už konečně dát do kupy, ať se s autem dá jezdit :roll:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: pon bře 03, 2014 23:00
od J0hny
No tak na to zapomeň, dávat na každou stranu jinej třmen, jo jinak víc by brzdil ten menší - na čím menší plochu tlačíš, tím je výsledná síla vyšší (myslím tím pístek) a když jsou destičky stejný, brzdil by víc ten menší, musíš sehnat jeden brzdič no 8)

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Napsal: úte bře 04, 2014 7:36
od JK Mini
Pascalův zákon? ;) Proč by každej cpal na auto čtyč-šesti-osmipístky. msm: Dáš větší plochu pístku na kterou působíš,tak musíš sice hlavním válcem vykonat delší pohyb,ale působíš menší silou.
Dyť jsi Trundo říkal,že je to bez práce. :lol: Ne opravdu mě to mrzí,nemohl jsem to tušit.