Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od 11AA » úte bře 04, 2014 8:23

J0hny píše:No tak na to zapomeň, dávat na každou stranu jinej třmen, jo jinak víc by brzdil ten menší - na čím menší )
Přesně naopak. Větší plocha pistku =větší síla.
Síla =tlak * plocha
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 8:55

Taky bych řekl ;-)
No, jinak dneska jsem ještě koukal, že ten malej novej třmen je aspoň na tu stranu, na které mám s tím současným problém - že se mu nechce vracet páčka ručky, i když je tam pružina dobrá (asi už bude uvnitř vyžraný)...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » úte bře 04, 2014 16:01

Aha, tak jsem to spletl, když by byl větší píst v brzdovym válci tak bys musel působit větší silou abys vytvořil stejnej tlak :?: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 16:35

Popojedem...
Pojďme se bavit o tom omezení tlaku pro zadní brzdiče. Nevím úplně přesně o kterou součástku se jedná? To je ta #11? http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002237 .... protože já když jsem to předělával z bubnů na kotouče, tak jsem toto neměnil, ale tu v podstatě vidím, že mám SJD10016 a měl bych mít SJD10017 (v obou případech bez ABS). Jak velký může být v této součástce?
Měl bych problém ji sehnat, protože zadní kotouče bez ABS se dělaly jen do 1995 a asi to byla dost vzácnost. Takže jestli by nebylo na zváženou pořídit regulovatelný omezovač.

Případně, jakým způsobem by se dalo určit, jestli mi to vzadu brzdí moc/málo? Jestli na to neexistuje nějaký fígl....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » úte bře 04, 2014 18:23

No pokuď se ti to nepřetáčí, když třeba v lehký zatáčce přibrzdíš, nebo ti to nepřijde přetáčivý v jinejch chvílích, neřeš to, regulovatelnej omezovač by byl super, otázka je, jestli to má cenu :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Hombre » úte bře 04, 2014 19:23

V tom omezovači pro kotouče budou slabší pružiny, aby uzavírací tlak omezovače byl menší. Já bych to teda řešil, něco jiného je v lehké zatáčce přibrzdit a něco jiného je třeba krizové brzdění na mokru. A pokud ti zadek na mokru nebo sněhu při prudkém brzdění blokuje, je to docela dost nebezpečné.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » úte bře 04, 2014 20:03

Trunda je závodník, ten si s tím poradí :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 20:31

:lol: .... no na sněhu to nehrozí, k tomu už si Kupéčko ani nečuchne... No je teda možný, že to fakt přetáčivější je. V Mějtě jsem si musel dávat echt bacha na to, abych při začátku oblouku už na brzdě moc nestál, protože mi to trhalo zadek. Ale mohlo to být příliš lehkým zadkem (což s tím souvisí) a nebo horší citlivostí při meziplynu patou... No mám ten omezovač z verze s ABS. Ale to je taky jinak dimenzovaný, ale netuším kterým směrem. No, takže z toho, co říká Hombré plyne, že ty zadní brzdiče s menším pístkem budou lepší...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 20:42

Akorát koukám.... my máme brzdový okruh do kříže, ne? No a ty nastavitelný regulátory jsou na jedno vedení...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » úte bře 04, 2014 20:48

Pokud si to dobře pamatuju Venca ho v evu měl na oba okruhy, ale asi to nebyl jeden z nejlevnějších :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » úte bře 04, 2014 20:54

Hele s Hombrem souhlasim,lidi prdí na omezovače zadní nápravy a přitom je to hodně důležitá součást brzdovýho systému.Dnešní auta mají systém bez omezovače,ale jejich ABS je už mnohem sofistikovanější a dokáže se mnohem rychleji sepnout.V 90. letech to byl opravdu ještě nedokonalej mechanismus a francouzi si ještě dlouho pomáhali i zátěžovym regulátorem,aby se zadní náprava neblokovala. hi:
Když jsem Mini prohnal na státovce a na novym nadjezdu nad dálnicí jsem v táhlej zatáčce,ale velmi mírnej musel objet dva cyklisty v !&@#! oblečku,držící se za řídítka jeden druhému,ale ve 110 když trochu podržíš brzdu v zatáčce a ještě proti jede auto,tak se opotíš až na prdeli. :twisted: Omezovač fungoval na 100%,nepustil víc jak 0,5kN brzdný síly a souměrnost do 5 %,ale když tě právě zatáčce překvapí nejakej bordel a při brždění se ti zadek nadlehčí,je to opravdu hoňka. weed:
Trundo,sice máš systém rozdělenej do kříže,ale omezovač by měl bejt buď na každej trubce zvlášť,nebo je ten mechanismus dělící se na každý kolo.Když selže jeden okruh,tak musí fungovat na tom nezávisle.Stavitelnej by byl pohádka. list:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 20:58

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 21:27

Nemůžu spát kvůli tomu, že nevím, jestli risknout a natřít ty třmeny nejprv základovkou... mám fakt obavu, aby mi to pod barvou při vyšší teplotě neudělalo nějakou paseku....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 21:34

Ha.... píšou bez základovky http://www.motipdupli.cz/dep/191-lak-na ... -prasatka/ ... jenže otázka jestli to není v případě, kdy to jsou nové třmeny se zachovalým pozinkem...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » úte bře 04, 2014 21:44

Hamerrite vydrží i vyšší teploty,natři to tím a máš klid.Měl jsem ho na bloku motoru,takže se často ohříval a chadnul,ale vydržel bez problémů.Jen ta brzdovka mu dává zabrat,ale když odvzdušňuješ přes hadičku,tak žádnej problém.Mám ho vastně i na 400 na předních třmenech a dobrý.Neber to jen jak když to musí bejt jen na zrezlou plochu.Motip to taky zacelí.Mám zkušenost 3 roky a pohoda.Bez jakýhokoli základu,ale třeba by to nebylo od věci.Ty teploty nejsou až tak příšerný.Ochladí se to taky dostatečně.V Mostě byly taky,brzdíš ze 160 na 50 tak na 60-ti metrech. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět