Tož jsem na předek namontoval desky, co jsem našel v archívu - to jsou ty z rozbrakovaného kabria. V podstě téměř nejeté desky od té žluté firmy s názvem na S

Na jaře půjdou nové kotouče s deskama a tyhle škoda vyhazovat, tak na doprasení na sjetých kotoučích dobrý
Na jedné straně byly desky sjeté už téměř na základ, ale na druhé by ještě chvilku vydržely. Kotouče už jsou na limitu, ale sjeté pěkně bez nějaké extra hrany. Co mě ale trošku zarazilo, když jsem zamačkával válečky do třmenu, tak se kolem manžety vymáčkla brzdovka... doufám, že to byla jen prosáknutá brzdovka, která se tam časem nahromadila a že to není tak, že mi na válečcích netěsní kroužky. Případně mám na skladě další tři sady těchto brzdičů, tak jedny vylosuji, zrenovuji

... No, vyčištěno, namazáno, poskládáno... než si ty rovný desky sednou na ty ojetý kotouče, tak to asi chvilku bude trvat, takže zatím je pedál dost gumový a prd to brzdí

Co mě ale šoklo, tak pohled pod kapotu. Když jsem byl na technické, tak jsem měl půlku expanzky fridexu a teď nikde nic

Zajel jsem na nejbližší benzinu a cosi koupil, tak ráno doleju... opět nejvíc mokrý to bylo kolem termostatu. Pravda, ty spony, co jsem posledně předělával, jsem dotahoval jen aku šroubovákem a tak se teď normálním šroubovákem ještě přitáhnout nechaly, ale je to na houno

Asi to na jaře celé rozhodím, koupím nějaké lepší spony a udělám to pořádně. Mimochodem hlavu fakt asi na hulváta přetěsníme na normální těsnění, bo mě to MLS fakt už nebaví
