Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
K-seal?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Vypadá to, že se ti to povedlo vyřešit 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Zas jako nepředbíhejme tolik
Už to tu bylo několikrát, že je to konečně ok a pak prd prd... Je ale pravda, že teď z toho mám mnohem lepší pocit, protože děravé hadice jsem dal pryč, potenciální ztráty na chladiči jsou taky vyloučeny, nikde to snad neteče a naopak ani nehrozí to, že by si to před pumpou cucalo vzduch. To, že to sákne pod těsněním se tím samozřejmě nevyřeší a dá se tak předpokládat, že hladina bude pořád klesat, ale asi výrazně menším tempem. Uvidíme tak za měsíc co bude
Nicméně další krok bude následovat K-Seal, ale to asi až někdy na podzim, protože přes letní sezónu se s Labuťkou jezdit moc nebude.


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Po cestě z práce jsem si uvědomil další pozitivní věci - přestal se ozývat ten cucavej zvuk z motoru při akceleraci z nízkých otáček a studeným motoru. Ale bylo dnes teplo, tak zas nevím, jestli to můžu potvrdit definitivně. Zas ráno uvidím co trubky....
Jináč dotaz - je možný, že mrtvý tlumič může způsobovat takové kovové drnčení od zadní nápravy? Na jedné straně je tlumič potečený, tak ho podezírám. Asi v sobotu nasadím aspoň dozadu záložní sadu pružino-tlumičů a holt uvidím...
Jináč dotaz - je možný, že mrtvý tlumič může způsobovat takové kovové drnčení od zadní nápravy? Na jedné straně je tlumič potečený, tak ho podezírám. Asi v sobotu nasadím aspoň dozadu záložní sadu pružino-tlumičů a holt uvidím...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Měl jsem z toho blbý pocit, ale byl jsem smířený s tím, že na autě dnes nic neudělám. Doma byla stejně práce hromada.... ale přeci mi to nedalo a tak jsem zašel za kámošem (toho jsem aspoň vyhnal ven na vzduch vyvětrat kocku
) zavařit ten původní MTS výfuk. Z vyvaření vlnovce mi tam zbyl "nádherný" a průměrem přesně pasující kousek trubky, tak jsme ho podélně rozřízli, nasadili na trubku výfuku k přírubě tak, aby to překrylo to na půl uhnilé napojení a hezky okolo a podélně zavařili, takže napojení trubky na přírubu je jak nové
... a protože mi je toho supr výfuku líto, tak místo, které jsme minulý rok přeplátovali, jsem flexou očistil od podrezlého alkitonu a dokonce! jsem to natřel jakousi zatuhlou (konzistence zhruba jak vazelína) barvou 2 v 1 na rez, co jsem doma našel ještě nepoužitou
..... tak schválně, až to zpět namontuju (asi v týdnu), jestli to přežije další zimu 




Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Protože byl brácha (Jenda) u nás na návštěvě a nedopatřením se zdržel i dnes, tak jsem ho zneužil a spáchal podvečerní operaci. Na programu bylo:
- transplantace pravého zadního pružino-tlumiče
- transplantace resuscitovaného zadního MTS výfukového dílu
------------------------------------------------
Operace se zdařila, pacient přežil
Trošku drbačka s výměnou toho tlumiče, ale vzhledem k četnosti rozebírání náprav nebyl problém šrouby povolit. Zběžně gumová uložení jsou ok, jen tedy stabilizátor je takový ee... chudák orezlej. Asi bych celkem bral, kdyby se někomu doma válel navíc kousek z coupe, abych si ho do zásoby zrenovoval.
Ten náhradní tlumič měl sice jiné označení, ale pružina je stejně barevně označená. Podstatné je to, že při projížďce jsem nezaznamenal to hnusné kovové rachocení. Uvidím zítra po cestě do práce. Jen škoda, že ten na druhou stranu, co mám v archívu, tak byl evidentně dost tekoucí, bo má na sobě docela mohutnou bakulu nabaleného borčusu... takže na levou stranu záložní nemám
Šupli jsme zpět zadní díl výfuku MTS a po nastartování byl zvuk z naprosto jiné ligy... dunění fuč, akorát asi blbost, že jsme zevnitř nezavařili tu prorezlou trubku za přírubou. Jaksi to zajímavě píská
... ale možná to někde profukuje dírou pro šroub v přírubě. Ale i tak je to teď mnohem lepší..... mám na prodej zánovní poslední díl výfuku, kdyby někdo chtěl (záruku nedávám a peníze nevracím
).
- transplantace pravého zadního pružino-tlumiče
- transplantace resuscitovaného zadního MTS výfukového dílu
------------------------------------------------
Operace se zdařila, pacient přežil

Trošku drbačka s výměnou toho tlumiče, ale vzhledem k četnosti rozebírání náprav nebyl problém šrouby povolit. Zběžně gumová uložení jsou ok, jen tedy stabilizátor je takový ee... chudák orezlej. Asi bych celkem bral, kdyby se někomu doma válel navíc kousek z coupe, abych si ho do zásoby zrenovoval.
Ten náhradní tlumič měl sice jiné označení, ale pružina je stejně barevně označená. Podstatné je to, že při projížďce jsem nezaznamenal to hnusné kovové rachocení. Uvidím zítra po cestě do práce. Jen škoda, že ten na druhou stranu, co mám v archívu, tak byl evidentně dost tekoucí, bo má na sobě docela mohutnou bakulu nabaleného borčusu... takže na levou stranu záložní nemám

Šupli jsme zpět zadní díl výfuku MTS a po nastartování byl zvuk z naprosto jiné ligy... dunění fuč, akorát asi blbost, že jsme zevnitř nezavařili tu prorezlou trubku za přírubou. Jaksi to zajímavě píská


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Vím o stabiku ze ZR160
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No predni je stejny jako na vsech R25, takze zadna vzacnost... Ale protoze jsem zalozni dal brachovi, tak mi taky chybi... horsi je to se zadnim.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Takže potvrzuji.... zvuk je nyní naprosto lahodný. Tedy musím vyzpívat chválu zadnímu dílu fi MTS, protože teď jsem se schválně koukal na fotky a mám ho opravdu bez pár měsíců pět let. Sice jsme ho museli už dvakrát resuscitovat, ale evidentně to stojí za to. Naproti tomu onen IMASAF, to je vážně humus, jak někdo může vyrobit něco takového, co vůbec nefunguje...
A výměna tlumiče taky pomohla. Rachocení je fuč a asi je i trošku znát, že se zadek auta trošku uklidnil

A výměna tlumiče taky pomohla. Rachocení je fuč a asi je i trošku znát, že se zadek auta trošku uklidnil

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Moje nervy
Já vím, už je to trapný, ale už mi fakt dochází náboje. Včera jsem přijížděl domů a koukal jsem, že na místě, kde parkuju, jsou opět loužičky. Taky že jo! Teče to hadicou na sojuzu, přirubou, nebo domečkem termostatu a hadice zase tvrdá a v expanzce nic
Jasný, schválně jsem spony nedotahoval na fest, takže je přitáhnu, ale koukal jsem, že to dost teče pod hlavovým těsněním pod sáním
Takže poslední pokus bude K-Seal a pak.... ze srázu? To ne... ukončím tohle trápení implementací elastomerního těsnění. Ale to až tak někdy na podzim.
Jarku, prosím tě, máš na skladě K-Seal?

Já vím, už je to trapný, ale už mi fakt dochází náboje. Včera jsem přijížděl domů a koukal jsem, že na místě, kde parkuju, jsou opět loužičky. Taky že jo! Teče to hadicou na sojuzu, přirubou, nebo domečkem termostatu a hadice zase tvrdá a v expanzce nic

Jasný, schválně jsem spony nedotahoval na fest, takže je přitáhnu, ale koukal jsem, že to dost teče pod hlavovým těsněním pod sáním

Jarku, prosím tě, máš na skladě K-Seal?
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Myslel jsem to tak, že to teče hlavovým těsněním....
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Obdivuji tvou trpělivost Trundo
Já bych na tohle asi nervy neměl

Já bych na tohle asi nervy neměl

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak auto máme už deset let, zažil jsem s ním opravdu deset intenzivních let plných pěkných vzpomínek. Pro mě to auto už je jaksi něco víc, jak obyčejné přibližovadlo. Takže je to jak s dětmi. Taky nad nimi hůl nezlomíš 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
A co bys dělal Ty?Karel825 píše:Obdivuji tvou trpělivost Trundo![]()
Já bych na tohle asi nervy neměl
(někdy to může být skutečně o nervy, ale co se dá dělat, pokud je auto jinak v cajku a uživatel je s ním obecně spokojen, tak nad tím určitě lámat hůl nebude, pokud není spotřební typ)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS