Only joking.

Hele,ať neodbíháme od Karlova auta.
Jo Karle,já toho opravdu moc nenaštudoval.

Aspoň ve škole ne,i když jsme na diagnostice a silničních vozidlech měli dobrýho učitele,to byly jediný hodiny,kde jsem nespal.
Kolega,ropák ždímá z tdička co se dá (220 koní,asi 470 Nm),Dalo by se víc,ale hlavně pěkná křivka momentu a auto táhne plynule jak 330D BMW.
Mě se líbil nápad s hybridním turbem (kompresor z většího turba,turbína standard)a výrobou nerez svodů:
Takže si hraje s rezonancí taky,je to pro lepší roztáčení turba,rychlejší odezvu a minimum restrikce.
Pak je toho samozřejmě mnohem víc,vstřiky,mapa,sání,spojka,vejfuk nerez trubka s minimem ohybů na konci s absobčním tlumičem atd.
Nejel jsem s T-serií,ale tohle by mě stačilo:
http://www.youtube.com/watch?v=n7t2-8sO1-I 
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?