ROVER 220 Coupe Turbo, 1995 prodáno !!

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » sob pro 28, 2013 22:47

Pravdu díš, Kubo :wink:
Taky se teď se ZS nějak držim originálu 8)
I kat jsem použil met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » sob pro 28, 2013 23:05

Honzo,ty ho dej do sběru bude za něj na bezín do Plzně. :lol:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » sob pro 28, 2013 23:17

Já jich tu mám hromadu 8) Jen nějak neni čas to tam všechno odvést.
A já to myslel dobře, abych ti na stanici moc nesmrděl 8) 8) 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » sob pro 28, 2013 23:25

Ok,díky za ohleduplnost,ale to nebude potřeba.Hlavně dotáhni trubky mazání turba a namlať pod všechny víka červenej silikóón,ať to tam nemusim po tobě vytírat. :lol:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » ned pro 29, 2013 9:23

Fuuuujj červenéééj silikon stupo: stupo: stupo: POTŘEBUJU BLIJÍCÍ SMAJLÍK :!:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » ned pro 29, 2013 10:42

Only joking. stupo: Hele,ať neodbíháme od Karlova auta.
Jo Karle,já toho opravdu moc nenaštudoval. :lol: Aspoň ve škole ne,i když jsme na diagnostice a silničních vozidlech měli dobrýho učitele,to byly jediný hodiny,kde jsem nespal. :mrgreen:
Kolega,ropák ždímá z tdička co se dá (220 koní,asi 470 Nm),Dalo by se víc,ale hlavně pěkná křivka momentu a auto táhne plynule jak 330D BMW.
Mě se líbil nápad s hybridním turbem (kompresor z většího turba,turbína standard)a výrobou nerez svodů:
Takže si hraje s rezonancí taky,je to pro lepší roztáčení turba,rychlejší odezvu a minimum restrikce.
Pak je toho samozřejmě mnohem víc,vstřiky,mapa,sání,spojka,vejfuk nerez trubka s minimem ohybů na konci s absobčním tlumičem atd.
Nejel jsem s T-serií,ale tohle by mě stačilo: http://www.youtube.com/watch?v=n7t2-8sO1-I ;)
Přílohy
svody turbo.JPG
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » ned pro 29, 2013 14:57

Ano, tak tohle je moje oblíbené video, dost často si ho pouštím, hlavně teď, když s autem nejezdím :P, ale píše, že je tam nějaká úprava převodovky, kratší dvojka a tak :-D
Ty svody vypadají parádně :shock:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » ned pro 29, 2013 19:31

No ty svody jsou jen ztažený z netu,ale takhle podobně je robil.Pak omotal termo páskou a prolil vodním sklem za 40 korun.Drží to dobře,takže jestli vám taky někdo bude nabízet sprej na omotávku výfuku za pětikilo,kopněte ho s rozběhem do koulí. vzek:
Po zkušenostech tvrdil,že by asi koupil radši od nějaký firmy,protože když mu je známej svařil TIGem a koukl do nich kamerkou,prej tam byly dost prolitý sváry dovnitř,ale bylo to pořád znát jako zlepšení.
Frajer z youtube měl původně ve videu dlouhou 4 a 5,dal taky 220 na 4 :shock: ,ale máš pravdu,že pak psal o změně k původní převodovce s kratší 2-kou.Stejně skvělej potenciál na standardní motor.
Závidim šokování natuněnejch aut,který zdrtíš. :twisted:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » ned pro 29, 2013 20:09

Ten potenciál tam opravdu je, ikdyž je motor dost uškrcen řídící jednotkou. Největší devizou není jen maximálka, ale hlavně pružné zrychlení, díky němu lze předjíždět i tam, kde si se slabším autem prostě netroufneš drive: .
http://www.youtube.com/watch?v=XuqWmu9pd4Y
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » úte úno 04, 2014 10:48

Prosím všechny znalé motoráře k vyjádření :!:
Je ten cvakavý zvuk normálním projevem motoru nebo je něco špatně?
Vím, že lehce cvaká rozdělovač, ale tohle mi přijde hodně výrazný zvuk, možná hydroštely?
Ptám se proto, že včera po měsíčním nastartování se můj motor choval podobně ikdyž cvakal jemněji a nepřestalo to ani po zahřátí na provozní teplotu.
Díky
http://www.youtube.com/watch?v=bLTDcqNTeh8
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » úte úno 04, 2014 13:31

Zkoušel jsi to projet? Jestli to dlouho stálo, tak to můžou být hydroštely... ale tam spíš než zahřátí pomůže to, když se ten motor trošku protočí, aby byl v olejovém systému větší tlak... občas se stává, že takto cvaká charcoal filter .... taková ta černá pixla napojená na palivový systém...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » úte úno 04, 2014 13:38

Zatím jsem s tím nejel a po lehkém přidání plynu na místě se to chovalo stejně, asi to dnes projedu, když je tak hezky :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » úte úno 04, 2014 16:59

Takže jsem se dnes po delší době dostal s kupéčkem na silnici , vlastně letos poprvé :!:
Motor chytil nadrc a po ustálení lehce zvýšeného volnoběhu asi 1200 ot. šel motor tak jak jsem byl zvyklý :arrow: tedy bez jakéhokoliv cvakání a klapotu,krásný čistý a pravidelný zvuk takže nevím co to mohlo včera způsobit. Ujel jsem asi 30 km a cestou se zastavil na pumpě dát mu za 500,-Kč car:: a zpět jsem si cestu začal užívat, bohužel mám na autě starší sadu pneu a asi nebude úplně ideálně vyvážená, protože od 130 se začalo třepat řízení, ale stejně budu ještě pneu a ráfky přehazovat mezi sebou, takže to pořeším.
Musím říct, že se mi hned na světě lépe žije, to auto je prostě skvělé prostě Rover :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » úte úno 04, 2014 17:29

:lol: ..... závislák hi:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » úte úno 04, 2014 17:32

To říká ten pravej :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět