
Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak plonkovní úplně nevím, ale jako jo, bez jednoho se týden obejdu ... přijeď si 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... ok....
Věru, prosím, skoč na vlak, udělej si návštěvu za Jančou a cestou zpět vezmi u Ondry z garáže jedno auto.... mi fuk který
Díky!
Věru, prosím, skoč na vlak, udělej si návštěvu za Jančou a cestou zpět vezmi u Ondry z garáže jedno auto.... mi fuk který

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
potřebuju odvozit tvárnice,, tak skoč i k nám 

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Prolej jí olejem.....je to jediná cesta, jak to zachránit/zastavit. Ideálně v mixu s A00.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Karle to nevyřeší to, že mi na lemech plechů se začínají rozjíždět puchýře do takových těch "červotočích" cestiček..... to nejde z dutin, ale od nepatrně narušené povrchovky na lemech, kam se mikroskopicky dostala voda a ta těmi cestičkami putuje pod lakem. Od dutin si myslím že to tak velké zlo není....
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Oškrabal jsem hromadu dalších puchýřů, hlavně nad čelním oknem. Po odškrábnutí bylo znát, jak v té rzi je hromada vody
A takovými začínajícími puchýři je auto poseté kolem dokola. Bohužel už mnohde i uprostřed plechu. Bohužel se projevuje ne moc velká péče o lak.
To, co jsem odškrábl, tak jsem vydřel do co největší šířky, kam to zasahovalo. Mírně korozi narušil šmirglem a pak otřel isopropanolem. Pak namazal Konkorem. Před tím jsem auto trošku otřel vlhkou mycí rukavicí a ihned osušil.
Labuťka bude zimovat u souseda v garáži, která tedy není klimatem supr trupr, ale lepší možnost není.

To, co jsem odškrábl, tak jsem vydřel do co největší šířky, kam to zasahovalo. Mírně korozi narušil šmirglem a pak otřel isopropanolem. Pak namazal Konkorem. Před tím jsem auto trošku otřel vlhkou mycí rukavicí a ihned osušil.
Labuťka bude zimovat u souseda v garáži, která tedy není klimatem supr trupr, ale lepší možnost není.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 270.000 km
Lubuťka žije
Byl jsem nucen s ní vyjet z garáže, ale chytla na drc a krátké svezení bylo luxusní. Na podzim jsem vyměnil olej a ten motor tak krásně jde do otáček a frčí a frčí.....
Lubuťka žije

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No vidíš, krásný stroj ... dej tomu slušný kola a můžeš vyrazit na Tvarůžek 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jj, na fotce hezky není vidět jak je to ohnilé 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 270.283 km
Od minulé STK cca 300 km...
Provedl jsem přípravu na STK, což po těch pár kilometrech od minula znamenalo jen to, že jsem zkontroloval přední brzdy, jestli nejsou zatuhlé čepy a hlavně jsem přebrousil a přetěsnil přírubu na zadní díl výfuku. Bohužel se pak ukázalo, že to profukuje dírou v tlumiči zadního dílu, který už jsem v minulosti přeplátovávál a na dvou místech už to zase prohnilo. Nicméně šlo spíš o to, ať to vizuálně nedráždí, tak to tmel na výfuky na tu chvilku spravil
Jinak zdola to tedy je takové ryšavé, tak to, co bylo nejvíc do očí bijící, to jsem stříkl olejem, ať to není oranžové
Ale vůle nikde žádné, nic dramatického.....
Na STK jela Vjeruška... jak jinak
No, tak jednak přeci jen je fakticky hezčí, jako já a má lepší předpoklady zapůsobit i malým momentem pozitivně na mysl mechaniků, když už není možné být přímo u kontroly. Navíc časově jsem na tom bídně, tak i tak mi pomůže..... děkuji :-*
Po cestě měla za úkol tomu dát pořádně počoudit, aby se vypálil kat a samozřejmě potrápit brzdy. Na STK se jí podařilo na pána hodit očko, ať je hodný na mého stodolového miláčka (Labuť
)....
... tož emise cajk. Technická... no.... samozřejmě zrádné zadní brzdiče - levý jsem měnil minule, tak pro změnu ten pravý na ručku už téměř nebrzdí, tak budu muset splašit lepčí. Technik se hodně mračil. Pak tedy že na sítnici (parabole) světla jsou asi vypálené místa, či možná žárovky, co tam jsou asi nějaké shitky ze stodolových zásob, dělají prý stíny či co. No a pak že tedy zdola koroze, prý na brzdovém vedení.... no tak jako klasika na 23 let starém autě.
Ale jinak fajn..... až tedy na to, že když Věrka vyjela z dílny, tak se obligátně sekl volnoběžný ventil a mechanik koukal jako WTF!!???
cože jako??
Jako že si buď myslel, že ženská neumí zmáčknout plyn, nebo přes ně prošel totální vrak.... No jo no.... jsem zapomněl, že jsem tam kdysi dal blbější ventil, který by potřeboval péči. Ale tak sranda, že se to seklo až když to vyjelo s nálepkou ven
.... na tohle je Labuťka expert viz. předminulá kauza s urvaným spojkovým lankem 
Ale je to tam. Na dva roky aspoň tak klid. Děkuji Vjerušce, pánům na STK za empatie, Labuťce za nekončící pramen veselých příhod... a tak jsme si s manželkou nadělili k desátému výročí od svatby malý podzimní romantický výlet s Labuťkou a ta brutální nostalgie, která nás tři spojuje, za to prostě stojí
Takový milostný trojúhelník to je
Miluji vás obě
Od minulé STK cca 300 km...
Provedl jsem přípravu na STK, což po těch pár kilometrech od minula znamenalo jen to, že jsem zkontroloval přední brzdy, jestli nejsou zatuhlé čepy a hlavně jsem přebrousil a přetěsnil přírubu na zadní díl výfuku. Bohužel se pak ukázalo, že to profukuje dírou v tlumiči zadního dílu, který už jsem v minulosti přeplátovávál a na dvou místech už to zase prohnilo. Nicméně šlo spíš o to, ať to vizuálně nedráždí, tak to tmel na výfuky na tu chvilku spravil

Jinak zdola to tedy je takové ryšavé, tak to, co bylo nejvíc do očí bijící, to jsem stříkl olejem, ať to není oranžové

Ale vůle nikde žádné, nic dramatického.....
Na STK jela Vjeruška... jak jinak

Po cestě měla za úkol tomu dát pořádně počoudit, aby se vypálil kat a samozřejmě potrápit brzdy. Na STK se jí podařilo na pána hodit očko, ať je hodný na mého stodolového miláčka (Labuť

... tož emise cajk. Technická... no.... samozřejmě zrádné zadní brzdiče - levý jsem měnil minule, tak pro změnu ten pravý na ručku už téměř nebrzdí, tak budu muset splašit lepčí. Technik se hodně mračil. Pak tedy že na sítnici (parabole) světla jsou asi vypálené místa, či možná žárovky, co tam jsou asi nějaké shitky ze stodolových zásob, dělají prý stíny či co. No a pak že tedy zdola koroze, prý na brzdovém vedení.... no tak jako klasika na 23 let starém autě.
Ale jinak fajn..... až tedy na to, že když Věrka vyjela z dílny, tak se obligátně sekl volnoběžný ventil a mechanik koukal jako WTF!!???




Ale je to tam. Na dva roky aspoň tak klid. Děkuji Vjerušce, pánům na STK za empatie, Labuťce za nekončící pramen veselých příhod... a tak jsme si s manželkou nadělili k desátému výročí od svatby malý podzimní romantický výlet s Labuťkou a ta brutální nostalgie, která nás tři spojuje, za to prostě stojí



Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Japato, že jsem tu nedal fotku z jara, kdy jsme s dětmi Lubuťku projeli?
Nicméně..... už jsou to zááááse dva roky od STK a do měsíce to musím zvládnout. Tak jsem se šel podívat co posledně jsem si poznamenal k řešení.
Takže asi holt objednám pravý zadní třmen. Mohl bych ho asi vyměnit z Kupéčka, kde by mohl být funkční jenže to bych musel s Kupéčkem vymanévrovat z garáže. Ale zas na Kupéčku mám vzadu třmeny z malých kotoučů v unašečích na velké kotouče a časem bych tam chtěl dát správně velké a tím pádem bych ho měl navíc..... no, ještě to zvážím. Za by mě to dokopalo Kupéčko nastartovat a popojet s ním.
Zadní díl výfuku jsem už posledně tmelem nějak zakamufloval a tuším, že už to to beztak zas prohnilo, tak bych tam dal zánovní, co mám skladem. Je to tedy nějaká hrůza, která důní tak, že to fakt drásá nervy, ale to se přežije.
Dál tu mám z čajny koupený volnoběžný ventil. No a dál si myslím, že by tam nic dramatického být nemuselo.
Tedy práce je tam bambilion. Minimálně zdola by se dalo na té korozi dost zapracovat - očesat komplet spodek, dát věci na komaxit a plechy obrousit a ošetřit. Ale nemám to kde dělat, takže to musí počkat na dobu, kdy se konečně dopracuju k tomu dořešit dílnu.
Nicméně..... už jsou to zááááse dva roky od STK a do měsíce to musím zvládnout. Tak jsem se šel podívat co posledně jsem si poznamenal k řešení.
Takže asi holt objednám pravý zadní třmen. Mohl bych ho asi vyměnit z Kupéčka, kde by mohl být funkční jenže to bych musel s Kupéčkem vymanévrovat z garáže. Ale zas na Kupéčku mám vzadu třmeny z malých kotoučů v unašečích na velké kotouče a časem bych tam chtěl dát správně velké a tím pádem bych ho měl navíc..... no, ještě to zvážím. Za by mě to dokopalo Kupéčko nastartovat a popojet s ním.
Zadní díl výfuku jsem už posledně tmelem nějak zakamufloval a tuším, že už to to beztak zas prohnilo, tak bych tam dal zánovní, co mám skladem. Je to tedy nějaká hrůza, která důní tak, že to fakt drásá nervy, ale to se přežije.
Dál tu mám z čajny koupený volnoběžný ventil. No a dál si myslím, že by tam nic dramatického být nemuselo.
Tedy práce je tam bambilion. Minimálně zdola by se dalo na té korozi dost zapracovat - očesat komplet spodek, dát věci na komaxit a plechy obrousit a ošetřit. Ale nemám to kde dělat, takže to musí počkat na dobu, kdy se konečně dopracuju k tomu dořešit dílnu.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Huráááááá 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Máš radost vždycky, když to chytne



Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Pche.... mám tam neustále 100 oktan a to i po půl roce chytá na drc.
Ale udělal jsem STK. Sice pár uší odřených, ale je to doma. Jak budu mít čas, tak to trošku rozepíšu co všechno jsem na autě udělal no a co mě bude čekat za dva roky
Ale udělal jsem STK. Sice pár uší odřených, ale je to doma. Jak budu mít čas, tak to trošku rozepíšu co všechno jsem na autě udělal no a co mě bude čekat za dva roky

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
.... aha, tak to jsem trošku nezvládl 
cca 270.900 km
Tak po dvou letech je to opět doma
Na minulé STK jsem tuším vyměnil zadní díl výfuku za kus, co jsem měl skladem. Jo a nasadil jsem mu i chromovanou koncovku, co jsem měl ze starého véfuku na Kupéčku
Taky jsem tehdy myslím vyměnil pravý zadní třmen kvůli ručce a namontoval jsem volnoběžný ventil, který jsem koupil u čajňanů - mimochodem vůbec nepomohl a otáčky se zadrhávají stále. Jo a vzduchový filtr jsem dal nový.
Z minulé STK jsem měl zapsané, že je tam levé spodní přední rameno kaput a tak to jsem letos vymenil za jakési zachovalé TRW, co jsem měl doma skladem. A pravda že to bylo vyčvachtané festovně.
Přemýšlím, jestli jsem vlastně spáchal ještě něco spešl.... Vyměnil jsem olej a filtr, zdola jsem to čističem opláchl, protože to bohužel přes gufera vaček je děsná olejnička. Vyměnil jsem zadní směrové žárovky, které mi přišly pobledlé. A mírně jsem očistil od hrubé rzi a natřel Brunoxem úchyty sedaček do podlahy, které z nepochopitelného důvodu strašně hnijou. No a velmi jsem přemýšlel, jestli vyměnit katalyzátor, který mi posledně na emisích ohodnotili jako za zenitem. Ale udělal jsem dobře, že jsem se na to vybodl, protože málem bych tam dal nějaký co nejlevnější šunt, což je prý fakt loterie, že to emise nedá spíš, jak starej origo kat. Dva dny před technickou jsem byl na technické se ZRem a chlapíkovi jsem ukazoval poslední hodnoty a tak mi dal radu, že mám zkusit na Labuťce vyměnit svíčky (dal jsem platinky ze ZRa) a pořádně to protáhnout. Osvítilo mě a sundal jsem víko rozdělovače a tam jsem na kontaktech našel pěkné škvarky, které jsem z tama odrbal pryč. No a nutno podotknout, že auto citelně ožilo a měl jsem hned klidnější spaní, že to na emisích bude o něco lepčí.
Na emisích jedna zajímavá věc a to že mě upozornil, že má tento Rover dané nějaké děsně těsné limity na hodnot lambdy, že jestli se neposnažit zjistit, jestli nejsou v systému špatně. Ale tedy s CO2 jsme trošku museli být trpěliví a nechat katalyzátor pořádně zahřát a pak to nakonec poadlo pod limit. Neví něhdo, Hombré třeba
jestli je nějaký limit jak dlouho se má stát na plynu, při měření? Nebo je to fuk a není to nijak limitované?
Na technické už tedy moc příjemní chlapíci nebyli a je vidět, že jsou všichni teď z těch kontrol připokakaní. Takže to bral velmi důkladně.
Na levém předku nakonec našel drobnou vůli na čepu řízení. Nakonec uznal, že je asi vůle i na čepu k převodce, ale to jsem ho upozonil sám
Tak já chci vědět co tam není cajk a co mám zas na příště poladit
Jinak cajk.
Na brzdě mě upozornil, že na jedné straně ručka byla asi na limitu.... ale teď nevím která strana to byla
No doufám že ne ta vyměněná, tak holt na příště vyměním i ten druhý třmen, který skladem mám a pošteluju lanovody, které asi taky nebudou top.
Jo... jinak vlastně druhej mechanik tam měl hodně debilní kecy k tomu, že mi zlobilo startování, protože na emisích mi podojit baterku z FFForda, kterou jsem kdesi vyšpatnil hrobníkovi z lopaty a která má asi nějaký vadný článek. Tak to holt byly trošku nervy, jestli to pokaždé nastartuje. Na emisích mě poradil onen fajn borec, že asi i proto mi tak cvrliká altík, protože je zatížený dobíjením té mrzácké baterie
A tedy dostal jsem bubu za to, že mám trošku ee trubky pod autem. Od zlomu dozadu mám brzdové vyměněné, ale když jsem teď vlezl pod auto, tak to opravdu moc veselé není, ale to tak celkově tam ta koroze není vůbec pěkná
Blbé, že je zalezlá v nosníkách, které jsem asi bohužel nikdy nevystříkal voskem, nebo tedy ne všechny.
Ale tedy jinak ok....
Pak jsem v létě řešil větší lapáli a to že se mi rozpadla šoférova klika. Ulomil se ten "banán" na madle, který tahá táhlo k zámku. Jakože ty kliky jsou časovaná bomba. Tu je trošku vopruz tu kliku ze dveří vymordovat, ale zase se mi ji podařilo pomocí svrtání a vrutu opravit tak, že je to teď vlastně lepší, než z fabriky
A na závěr pár foteček, kdy se Labuťka letos aspoň drobně zůčastnila evropského srazu v Olomouci a potkala se se svým turbo Labuťákem. Doufám že zabřezla
A pak jsem s ní ještě udělal dvě otočky za Lenhamem a tam si ji zas oblíbila jiná tentokrát zelená kámoška
Jo a musím dodat, že čím starší Labuťka je, tím větší láska
Je to víc a víc exotika ji řídit a užívám si to 

cca 270.900 km
Tak po dvou letech je to opět doma

Na minulé STK jsem tuším vyměnil zadní díl výfuku za kus, co jsem měl skladem. Jo a nasadil jsem mu i chromovanou koncovku, co jsem měl ze starého véfuku na Kupéčku

Z minulé STK jsem měl zapsané, že je tam levé spodní přední rameno kaput a tak to jsem letos vymenil za jakési zachovalé TRW, co jsem měl doma skladem. A pravda že to bylo vyčvachtané festovně.
Přemýšlím, jestli jsem vlastně spáchal ještě něco spešl.... Vyměnil jsem olej a filtr, zdola jsem to čističem opláchl, protože to bohužel přes gufera vaček je děsná olejnička. Vyměnil jsem zadní směrové žárovky, které mi přišly pobledlé. A mírně jsem očistil od hrubé rzi a natřel Brunoxem úchyty sedaček do podlahy, které z nepochopitelného důvodu strašně hnijou. No a velmi jsem přemýšlel, jestli vyměnit katalyzátor, který mi posledně na emisích ohodnotili jako za zenitem. Ale udělal jsem dobře, že jsem se na to vybodl, protože málem bych tam dal nějaký co nejlevnější šunt, což je prý fakt loterie, že to emise nedá spíš, jak starej origo kat. Dva dny před technickou jsem byl na technické se ZRem a chlapíkovi jsem ukazoval poslední hodnoty a tak mi dal radu, že mám zkusit na Labuťce vyměnit svíčky (dal jsem platinky ze ZRa) a pořádně to protáhnout. Osvítilo mě a sundal jsem víko rozdělovače a tam jsem na kontaktech našel pěkné škvarky, které jsem z tama odrbal pryč. No a nutno podotknout, že auto citelně ožilo a měl jsem hned klidnější spaní, že to na emisích bude o něco lepčí.
Na emisích jedna zajímavá věc a to že mě upozornil, že má tento Rover dané nějaké děsně těsné limity na hodnot lambdy, že jestli se neposnažit zjistit, jestli nejsou v systému špatně. Ale tedy s CO2 jsme trošku museli být trpěliví a nechat katalyzátor pořádně zahřát a pak to nakonec poadlo pod limit. Neví něhdo, Hombré třeba

Na technické už tedy moc příjemní chlapíci nebyli a je vidět, že jsou všichni teď z těch kontrol připokakaní. Takže to bral velmi důkladně.
Na levém předku nakonec našel drobnou vůli na čepu řízení. Nakonec uznal, že je asi vůle i na čepu k převodce, ale to jsem ho upozonil sám


Na brzdě mě upozornil, že na jedné straně ručka byla asi na limitu.... ale teď nevím která strana to byla

Jo... jinak vlastně druhej mechanik tam měl hodně debilní kecy k tomu, že mi zlobilo startování, protože na emisích mi podojit baterku z FFForda, kterou jsem kdesi vyšpatnil hrobníkovi z lopaty a která má asi nějaký vadný článek. Tak to holt byly trošku nervy, jestli to pokaždé nastartuje. Na emisích mě poradil onen fajn borec, že asi i proto mi tak cvrliká altík, protože je zatížený dobíjením té mrzácké baterie

A tedy dostal jsem bubu za to, že mám trošku ee trubky pod autem. Od zlomu dozadu mám brzdové vyměněné, ale když jsem teď vlezl pod auto, tak to opravdu moc veselé není, ale to tak celkově tam ta koroze není vůbec pěkná

Ale tedy jinak ok....
Pak jsem v létě řešil větší lapáli a to že se mi rozpadla šoférova klika. Ulomil se ten "banán" na madle, který tahá táhlo k zámku. Jakože ty kliky jsou časovaná bomba. Tu je trošku vopruz tu kliku ze dveří vymordovat, ale zase se mi ji podařilo pomocí svrtání a vrutu opravit tak, že je to teď vlastně lepší, než z fabriky

A na závěr pár foteček, kdy se Labuťka letos aspoň drobně zůčastnila evropského srazu v Olomouci a potkala se se svým turbo Labuťákem. Doufám že zabřezla

A pak jsem s ní ještě udělal dvě otočky za Lenhamem a tam si ji zas oblíbila jiná tentokrát zelená kámoška

Jo a musím dodat, že čím starší Labuťka je, tím větší láska

