Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » pon kvě 26, 2014 20:53

Hele Lukáši,s tou páskou mě to mrzí.Když jsem koukal na fotky,máš to asi dost stažený,tak je mi divný,že by to praskalo.Kolega to má na ropáku prej furt v pohodě a to mu celkem taky zatápí.Kde se ti to odlouplo?Já na to tenkrát kupoval spešl sprej za 400,stačil by tak na 2-3 svody,ale mě se právě zdálo,že se to nezatáhne dostatečně.To sklo mělo bejt právě jako zpevnění,ale,že to tak zkřehne,že by i ty vlákna povolily?
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon kvě 26, 2014 21:02

S tím stažením to taky může souviset.... protože jsem to stahoval fest co to šlo. Je to popraskané skoro všude, takže to pravděpodobně postupně opadá celé. Ale zkusím to ještě sklem napatlat a třeba se to slepí a bude to držet. No co no.... zkušenost ;-) Hlavní podíl na tom má ale asi nevalná kvalita pásky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř črc 16, 2014 8:01

Dnes jsem se ráno hecnul a zalepil přední a středovou mezeru mezi střešními panely izolačkou :lol: A rozdíl v komfortu je megabrutální. A to mě to i bez toho uvnitř fučí proti jiným relativně málo, ale i tak je to pořád ještě dost. Asi největší problém, resp. zdroj hluku je ta střední mezera, resp. nejvíc mezi přední hranou skel. Na té liště to těsnění měli vymyslet trošku lépe. Ideálně tak, aby bylo vyšší a měkčí, aby se skla do něj zabořila. Ale co není, může být. Prodávají se různé lepící těsnící gumové profily, tak polaboruju který kam sedne nejlépe.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » stř črc 16, 2014 8:17

Šikovnej, tohle by mě fakt nanapadlo :mrgreen:
Je fakt, že se díky dnešním možnostem dá vymyslet a upravit skoro všechno.
Mám dojem, že po instalaci O-kroužků se mi to sklo dostalo trochu níž než bylo origo, takže by to taky mělo přispět ke snížení hluku. To zakrytí spár je nejlepší, ale jak zajistit, aby šla okna otevírat nezávisle :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř črc 16, 2014 9:52

No musí to byt vždy zdola a tak, aby se to sklo zabořilo.... jinak to bude omezující ve funkčnosti a nebo netěsné...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned črc 27, 2014 20:48

Vypral jsem filtr..... víc jsem toho nestihl :-D
Jinak jezdím a jezdím... a co považuji za dost dobrou investici, tak upgrade brzd. Každou jízdu si je nemůžu vynachválit. Konečně se brzd nebojím a můžu je dávkovat v megadávkách tak, jak se mi zrovna zlíbí a nemusím mít strach, že zvadnou. Prostě těch 282 mm je ideál na takto silné a "lehké" auto :-D Samozřejmě by to šlo posunout ještě o ligu dál s lepšími kotouči a žlutými EBC ;-)
Rachtání motoru mi pořád leží v žaludku, ale fakt nevím co s tím... nikde k tomu není pořádné stanovisko a poslední dobou se přikláním spíš k tomu, že to budou VVC vačky, takže s tím udělám stejně prd.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob srp 30, 2014 14:33

cca 129.000 km
Delší dobu jsem pozoroval, že mi nesvítí zpátečková světla. Tak koumám ve schématu, pojistka ok, napětí ní ok, hledím kde je čidlo... musel jsem zvednout předek na heveru, abych se k němu dostal, ale ono je s drátkama napevno a vyšroubováním bych asi vypustil olej. Tak jdu po kablíku, jestli nemá někde konektor a hned jsem to uviděl :lol: Každý drát má svoji spojku do svazku a obě byly vypadlé. Možná jak jsem tam laboroval se svazkem k lambdě, tak jsem za to zatáhl...
Pak jsem zkouknul čidlo na vačce, kolem kterého mi vzlínal olej ven. Očistil jsem okolo a na čidlo dal O kroužek, ale nějak mi to do ďury nezapadlo, tak jsem to přitáhnul tak trošku na hulváta. No a teď hledím, že drážka na O kroužek byla tím starým asi tak vyplněná, že jsem si ji nevšiml. Má to vypadat takto... no že by se mi chtělo to jít znovu rozdělat? :roll:

Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob srp 30, 2014 21:47

Přesně jak jsem říkal, starý kroužek byl v čidle pěkně "zalitý" :-D Vyříznul jsem ho ven, jenže náhradní měl větší průměr a tak čidlo nešlo do díry nacpat. Tak jsem ho vrátil tak, jak před tím a budu muset koupit menší....
Mimochodem udělali jsme si odpoledne rodinný výlet na Troják na Barumku a paráda :-) Dětem se to líbilo, nejvíc asi vrtulník, co to na té dlouhé hřebenové rovince kropil těsně nad námi vedle trati :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned srp 31, 2014 21:04

Trundooo, já dělal servis Hudcovi u Orsáků, měl si se stavit!!!
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned srp 31, 2014 21:07

Ty jsi pták... a to jsi nemohl říct??? Kurnik... to bych se přišel podívat!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned srp 31, 2014 21:24

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon zář 01, 2014 21:26

No to bych rád :D
Hlavně, že se to nějak dokodrcalo do cíle. Škoda no
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv zář 18, 2014 20:52

Tak jsem dneska ráno před odjezdem do práce ze zvědavosti namontoval standardní filtrbox a přehodil čidlo teploty sání zpět na na své místo. Proti sportovnímu filtru bylo příjemné to relativní ticho. Až jsem se lekl, když jsem podřadil a kohosi začal předjíždět a motor nikde :-D
Velice těžko soudit jak to jede, ale pocitově se fakt nemůžu ubránit tomu, že se tomu nechce tolik do otáček. Zkusil jsem udělat můj rozjezdový dynamotest, ale blbě jsem to změřil. Nicméně hrubo změřeno to na ten rozsah z 40 na 120 km/h bylo o cca 1,5 sekundy horší.
No a vrchol testu... dnes mě potupil Opel Calibra vzek: Za kruhovým objezdem start na dvojku jsem ji trošičku poodjížděl, ale s vyšší rychlostí mi proti sokovi chyběl krouťák, takže nakonec mě aj předjel :puke: .... ale když já jel s tolika hendikepama - tenký střední díl, véééélkýýý kóla a nakonec starý pidi papírový filtr v boxu :lol: No Calibra musela být minimálně s 2.0 Ecotecem, ale vzhledem k tomu krouťáku ve velké rychlosti to bylo spíš turbo... jelo mu to fakt pěkně a asi na něj pošlu Karla list:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » čtv zář 18, 2014 21:07

No originál Calibra v turbu má lepší parametry jak moje turbo takže jsi vlastně moralním vítězem :lol:
http://www.cars-data.com/cz/opel-calibr ... pecs/30115
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv zář 18, 2014 21:17

Noooo.... ale ty máš o cca 100 kg míň ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět