Rover přestal při jízdě jet
Rover přestal při jízdě jet
Po natankování při rezervě jsem ujel 2 km a auto přestalo jet už jsem nenastartoval.Jako kdyby mi došel benzín.Vyměnil jsem indukční cívku, svíčky,rozdělovač,palec,kabely ke svíčkám,palivový filtr.Motor nenaskočí.Proměřil jsem čidla,hodnoty jsou jaké mají mít.Čerpadlo tlakuje, výstřiky stříkají a motor nenaskočí.Tak už opravdu nevím..Mám Rover Tourer XW 1.6 82kw 16k4f
Re: Rover přestal při jízdě jet
Ok.... ta tam zmíněná nebyla 
Dobře.... no a tedy když říkáš, že benzín to dávkuje, svíčky hážou dostatečně silnou jiskru (a opravdu hážou?), tak by jaksi neměl být jiného důvodu, aby to vzniklou směs nezapálilo...
Zkusil jsi startovat s mírně sešlápnutým plynovým pedálem? Zkontroloval jsi nastavení rozvodů, jestli není přeskočený řemen?
Někdy může blbnout startování když je vypojená hadička ze sání k MAF čidlu v jednotce. Ale myslím, že za studena to má tendenci nastartovat, jen to ale neudrží otáčky.

Dobře.... no a tedy když říkáš, že benzín to dávkuje, svíčky hážou dostatečně silnou jiskru (a opravdu hážou?), tak by jaksi neměl být jiného důvodu, aby to vzniklou směs nezapálilo...
Zkusil jsi startovat s mírně sešlápnutým plynovým pedálem? Zkontroloval jsi nastavení rozvodů, jestli není přeskočený řemen?
Někdy může blbnout startování když je vypojená hadička ze sání k MAF čidlu v jednotce. Ale myslím, že za studena to má tendenci nastartovat, jen to ale neudrží otáčky.
Re: Rover přestal při jízdě jet
Hadička je v jednotce.Ryska na řemenici je vrovině s ryskou na krytu rozvodů.Trunda píše: ↑úte zář 10, 2019 13:18Ok.... ta tam zmíněná nebyla
Dobře.... no a tedy když říkáš, že benzín to dávkuje, svíčky hážou dostatečně silnou jiskru (a opravdu hážou?), tak by jaksi neměl být jiného důvodu, aby to vzniklou směs nezapálilo...
Zkusil jsi startovat s mírně sešlápnutým plynovým pedálem? Zkontroloval jsi nastavení rozvodů, jestli není přeskočený řemen?
Někdy může blbnout startování když je vypojená hadička ze sání k MAF čidlu v jednotce. Ale myslím, že za studena to má tendenci nastartovat, jen to ale neudrží otáčky.
Re: Rover přestal při jízdě jet
Komprese?
Re: Rover přestal při jízdě jet
To asi ne, ale je to jedna ze základních diagnostických věcí, která se dá snadno udělat a vyloučit tím třeba to, že se neprotočila vačka proti řemenici, nebo to, že komprese se snížila pod kritickou mez.
Jen předhazuji náměty.... a protože všechny logické důvody proč by to nemělo jet už jsi vystřílel, tak nezbývá než se chytat i těch zdánlivě nelogických
Nebo máš snad nějaký jiný reálný podezření na důvod toho, proč to nejede?
Mimochodem.... druhovýrobní palce rozdělovače jsou celkem slušný šmejdy a jsou schopný probíjet do vačky, když je svíčka pod tlakem komprese. Že zapalování funguje opravdu jak má ti prověří na osciloskopu na emisích.
Jen předhazuji náměty.... a protože všechny logické důvody proč by to nemělo jet už jsi vystřílel, tak nezbývá než se chytat i těch zdánlivě nelogických

Mimochodem.... druhovýrobní palce rozdělovače jsou celkem slušný šmejdy a jsou schopný probíjet do vačky, když je svíčka pod tlakem komprese. Že zapalování funguje opravdu jak má ti prověří na osciloskopu na emisích.
Re: Rover přestal při jízdě jet
Snímač polohy klikového hřídele neupadl? i ten jsi proměřil?
Re: Rover přestal při jízdě jet
To by pak nedávalo jiskru a vstřikovače by nedávkovaly. A to psal, že prý vstřikovače vstřikují.... jestli to opravdu hází dobrou jiskru nezmínil.
Re: Rover přestal při jízdě jet
Hmm, tak pak by to mělo jet. To má ECU MEMS1.9 ?
Re: Rover přestal při jízdě jet
Kdepak to auto stojí?
Re: Rover přestal při jízdě jet
Snímač polohy klikovky je induktivního typu ,pasivní s magnetem a tyčinkou ten má 1300 ohmů jak má mít, měl jsem ho vybraný ale na tom modrém konektoru co k němu vede není žádné napětí asi proto protože snímače na Klikovka jsou induktivní a napětí nepotřebují.Samy si ho vytváří indukcí která vzniká mezi magnetem v číslu a otáčkami setrvačníku a tím dává impuls řídící jednotce kde se náchází 1 válec pro řízení vstřiku.Je však zajímavé , že když otočím klíčkem do 2 polohy,zahučí čerpadlo jak má potom zahýbu modrým konektorem od čidla polohy klikové hřídele a někde něco prskne, jako by při skratu ale aby to prsklo musím znovu vypnout zapalování , znovu otočit klíčkem do 2 polohy ,kdy se rozsvítí palubovka a znovu zahýbat modrým konektorem od čidla a poté někde něco prskne ale PŘITOM na konektoru není žádné napětí když motor neběží.Tam vznikne až indukcí otačejícího setrvačníku.Mě to připadá jako kdybych natankoval nějakou srač..
nebo jako kdyby to pálilo v jinou dobu než má. Za 10 let co ho mám mi to takhle neudělalo.