
Stalo se tak, ze ma mila se na prvni pohled zamilovala a tak jsme Labutce poridili brasku... A protoze v technicaku je napsane "Rover 416 XW coupe 1.6", tak info davam sem


Vec se mela nasledovne... asi jste si vsimli inzeratu... ja ho jen tak ze srandy poslal Verce... obcas ji tak skadlim, ze ji poslu nejake pekne auto a ze bychom si ho mohli poridit

No meli jste slyset Verku kdyz s tim prijizdel na parkoviste: "Jeeeeee ten je nadherny!!!" (doufam ze nemyslela ridice

Takze obhlidka zacala... Plechy OK... co vic nez ok. Paradni - nikde jsem nenasel zadnou skvrnku rzi

Motor... nedavno menene tesneni, suchy, relativne cisty - vyborne. Bohuzel rozvody maji po zaruce - minus. Ve vode zadny sajrajt. Trubka ke chladici zafacovana - prosakuje. Jinak chladic novy (auto bylo cumakem narazene na sloupu - nastesti teda jen promacknuty naraznik a poskozeny chladic, coz bylo opraveno a puvodni naraznik nahrazen naraznikem pro sedana z druhovyroby a prestrikany sprejem


Podvozek jsem moc nekoumal, pac jsem to nezvedal a auto je hodne nizke...
Brzdy - vzadu bubnove, vepredu chlazene kotoucove, prepalene a skvrnite... desticky pry nedavno vymenovane (coz je k nicemu, kdyz ty kotouce jsou jak sklo).
Interier: no, predchozi majitele zrejme asi jen vysavali, ale jinak usmudlane sedacky i plasty, ktere jsou ve vetsine pripadu uvolnene ci ulamane, nebo jim chybi sroub... tu musim poznacit, ze to nedavam tak moc za vinu majitelum, protoze musim uznat - novy interier Coupe byl zrejme delany dost narychlo a kvalita zpracovani je celkem bidne ve srovnani treba s Labutkou. Potahy na nekterych dilech se vlivem tepla smrskly a tak nekde z pod nich vykukuje plast... Katastrofalne na tom byl volant... nikdy jsem na roveru nevidel tak brutalne dodrbany volant... osoupany az na penu a nechutne spinavy (uz mame nahradni

Elektrika - spatne cidlo na kufru a mozna i na dverich... pri zamknuti nebliknou blinkry. Spatne spinani odmlzovani, reseno externim spinacem. Jinak ostatni funguje (snad

Nasledovalo nastartovani a svezeni. Motor chytl hned a predl plynule, bez vykyvu - vyborne. Zda se mi ale hlucnejsi v kabine, ale zrejme to bude jinou konstrukci kastle a izolaci... silenblok motoru nedokazu posoudit, ale je mozne, ze vzhledem k tvrdsimu podvozku je uz KO. Prvni s cim si ale nerozumim je znacne sjeta spojka - minus. Jinak razeni jde v poradku, bez nasili ci vypadku, akorat zpatecka je tradicne trosku orisek



Hackem celeho auta je ale podvozek... Mamma mia!!! Tvrdy jak drevo


Takze, suma sumarum, auto celkem odpovida cene... zcela evidentni jsou investice do rozvodu, spojky a brzd... otazkou jsou investice do silenbloku a zatim nezname jsou investice do podvozku. Investice do veci jako origo naraznik, opravy poskozenych plastu a tak vselijak jsou pak uz podruzne ...
Ale auto jezdi a popravde, za ty same prachy by se na to obcasne premisteni lepsi auto tezko dalo sehnat. A tohle auto aspon jezdi slusne a hlavne ma dusi

O vikendu ho snad s kamaradem prohledneme a stanovime investicni plan - co ma smysl a co ne. Rozhodne vymenit oleje, opravit prasklou hadici a asi predelat rozvody... uf... kazdopadne bereme to s nadhledem. Pokud to nepujde, tak pujde na soucastky... Je na nem spousta veci zachovalych, tak by se snad penize do neho vrazene vratily.