Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 14, 2016 14:46

Jojo, celkem to byla infarktovka převodovku obrat, vyčistit a rozebrat za 1:55 minuty :lol: .... původně jsem si tím chtěl zdokumentovat co kde patří, ale na kamerce není displej, takže jsem jsem neviděl, že jsem to dal zbytečně daleko. Ale v originálu to má dobré rozlišení. Ono stejně ta převodovka je taková hodně jednoduchá, když se nerozebírají kolečka, tak ani není třeba to tak hrotit...
Fakt jsem měl obavu co bude uvnitř, ale spíš mě to mile překvapilo. Ono už samotné řazení na ní pocitově chodilo pěkně a přesně a jediná hnusná vůle tam byla na uchycení kardanu na řadící tyč, kde to pěkně glochtá. Já to mám myslím mnohem pevnější, tak snad to na sebe sedne a bude to těsné.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 14, 2016 15:42

Jináč letos určitě chci dát dolů sání a udělat revizi. Půlky sání jsou vytěsněné červeným hnusem místo kupovaného těsnění. Kouknu, jestli nepůjde sání trošku vyčistit a zbavit restrikcí. A pak se chystám na výrobu tepelně izolačního těsnění mezi hlavu a sání. Něco takového http://www.hangar111.com/shop/615-k-ser ... ile_site=1 ... jde o to, že do toho hliníkového sání se obrovsky přenáší teplo z hlavy a to je pak nažhavené tak, že na něm neudržím ruku. Na materiál mám dobrý typ, jen ho sehnat. Na druhou stranu hangáristi ho nemají nějak příliš drahé, tak kdybych u nich vzal i něco dalšího, tak by se to taky dalo. Uvidím....

Z více zdrojů mám informaci o tom, že teplota sání se tím dá snížit o víc jak 10°C, což se ještě výrazněji projeví na teplotě nasávaného vzduchu. Jeden takový test je třeba zde http://audisrs.com/archive/thermal-inle ... 41316.html
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

olson
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od olson » ned úno 14, 2016 16:21

To je fakt zajímavé hraní si. Budiž, proč ne.
Ono ale i původní originální těsnění není kdoví jak dobře tepelně vodivé, oproti přestupu tepla přes šrouby se chová spíš jako tepelná izolace. Takže ani to nové to důsledně neřeší.
Opravdu zásadní rozdíl lze očekávat až po zrušení tepelných mostů představovaných šrouby. Použití tepelně méně vodivých nerezových šroubů je polovičaté řešení. Kouzelnější by to bylo s použitím speciálních šroubů (polyamid, apod.), nebo alespoň použitím tepelně izolačních vložek na závit a podložek pod hlavy. A pak taky sání odstínit proti sálavému teplu.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 14, 2016 16:46

Jojo, o těch podložkách pod šrouby jsem taky uvažoval....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob úno 20, 2016 20:51

Jsem dneska na chvilku zašel do garáže si trošku pohrát s kosmetikou převodovky. Vzal jsem na to jemný krátkosrstý ocelák do vrtačky a pak dlouhosrstý a výsledek je uspokojivý :-) Sice v ostrých záhybech to vybrat nejde, ale na to peču. Možná to lehce přejedu fortunou, stříknu to Konkordem a hotovo. Takže posháním gufera a může se skládat :-)
Rozdíl jak vrata, sic tedy ten prach z toho moc mňamka nebyla a těch drátků z oceláku před garáží taky nic moc labůžo :-D
Před:
P2131034.JPG
P2131035.JPG
Po:
cleaned_gearbox02.jpg
cleaned_gearbox03.jpg
cleaned_gearbox04.jpg
Jinak těsnění pod sání koumám koumám... Co jsem měl vytypovaný materiál, tak ten kvůli svým vlastnostem neklapl. Takže hledám dál. Ale u hondistů jsem to poptal a jedno těsnění by vyšlo na cca 1500,-, takže tak nějak stejně jak na webu. Tak uvidím jak to nakonec dopadne. Jo a jinak šrouby se vůbec nijak neřeší. Jejich přenos tepla je minimální a i tak to prý dělá rozdíl jak hrom ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon kvě 09, 2016 21:07

Tak v první řadě děkuji Vojtovi (Agresor360) za skvělou domluvu. Mimochodem fajn klučina a dalo by se s ním klábosit hodiny :-D Odkoupil jsem od něj snížený (cca 40 mm) podvozek G-Max na Rover 216 XW a pár drobností na Labuťku, jako šroub do kurfru na rezervu, malé lištičky před zadní kolo a levou zadní kliku, kterou mám rozpadlou, tak do zásoby, až se rozpadne úplně.
Podvozek vypadá že je v relativně dobré kondici, sic horní uložení asi vyměním. Asi to nebude úplně jezditelné v běžném provozu, ale na Mini Race Day to bude to, co Kupéčko potřebuje ;-)
P5091823.JPG
O víkendu jsem poskládal převodovku. Vyčistil jsem ji i uvnitř, dal nová gufera, dotáhl na hnané hřídeli matici, která byla volná a ložisko pod ní chodilo do stran, šupnul samosvor a slepil dohromady. Zbývá oplácat zbytkem příslušenství, stříknou Konkorem a může se šoupnout do auta. Jen musím ještě koupit olej a vyměnit jedno poloosové gufero, které jsem koupil špatně. Jinak zatím z toho moc nespím, bo se bojím, jestli jsem dovnitř dal všechno a jestli nebudou rychlosti skákat nějak naopak :-D Každopádně se těším na ten MEGA rozdíl ;-)
P5081784.JPG
P5081787.JPG
P5081790.JPG
P5081816.JPG
P5081819.JPG
P5081820.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned kvě 15, 2016 21:35

cca 133.300 km

Tento týden se toho událo opravdu hodně, tak to popíšu ve dvou částech.

Na čtvrtek bylo naplánováno, že si s Lenhamem uděláme krásný den a novou převodovku transplantujeme do Kupéčka. V pondělí jsem reportoval, že převodovku jsem měl slepenou a bylo potřeba ji již jen nastrojit. A to jsem si naplánoval na úterý večer po práci. Ale situace se trošku zkomplikovala...
V úterý večer jsem si tedy odskočil ke kamarádovi do garáže s odhadem hodinky, že na převodovku namontuji čidla, zalepím víčka, ořežu vytlačený silikon, převodovku stříknu Konkorem a připravím si věci k odvozu na hromadu. Tak jsem silikon ořezal, víčka zalepil a říkal si, že vyzkouším znovu jak jdou řadit rychlosti, jestli se točí jak mají. A jak jsem tak točil vstupní hřídelí sem tam, tak jsem si všiml takového škaredého klepání při změně směru. Jako kdyby byly na nějakých kolech vůle na zubech. Bylo mi jasné, že to úplně bez vůle nemohlo být, kor když v převodovce nebyl olej, ale tohle bylo jaksi příliš. Tedy využil jsem přítele na telefonu a o půl deváté se odhodlal zavolat J0hnymu o konzultaci. "Však coby mělo být špatně? Dal jsi tam zpět přece všechno tak, jak to tam původně bylo, ne? No to ano, jen diferenciál s věncem jsem dal ten z TIčka. Samozřejmě jsem spočítal zuby a počet seděl. No ale TIčko má přece jiný Final Drive převod... 3,9 ... a kurnik. ZRo má 3,9. Takže když tedy věnec má stejně zubů, tak muselo mít jiný počet to hnací kolečko. Tedy pak budou mít zuby asi jiný tvar a pak na sebe nesedí a proto to tak klepe. Takže.... neeeeeeeeeee?!?!?!? Ano! Musíš to rozdělat, protože jinak to bude dělat rachot a převodovka se rozsype. Ale je půl deváté večer a já to potřebuji mít už hotové připravené na pozítří :-( ... Tak to pojmi taky jako závod a máš to za chvíli hotové :-D", pravil J0hny.
Byl jsem tak malinký kousek od infarktu. Pro jistotu jsem si na Rimmerech ověřil, že skutečně věnec i když má stejný počet zubů je jinak kódem jiný díl. No, co se dalo dělat.
Tááákže... převodovku rozloupnout. Naštěstí silikon to nijak extra nedržel. Bohužel asi půl hodiny jsem se mordoval s tou pitomou segerovkou, která drží jednu hřídel za ložisko v horní půlce převodovky a bez jejíž odjištění to nejde rozdělat. Když nejsou opačné kleště na segerovky, tak je na to potřeba mít tři ruce a ty já nějak pořád nemám. Tekly mi u toho nervy, pot, ale nakonec to nějak povolilo. Dál jsem musel povolit všechny šrouby uvnitř, vyházet ven hřídele s převody a nakonec i diferák s věncem. Z původního i tohoto diferáku jsem musel sundat věnce, což je 2x10 šroubů. Diferák jsem uchytil do svěráku z boku věnce, ale samozřejmě že se to z toho ožužlaného svěráku vysmekávalo. Trošku jsem se bál, že ty věnce budou mít jiný rozměr na dírách, ale naštěstí dobré. A když jsem dal věnce na sebe, tak skutečně ten, který patřil do nové převodovky, měl delší zuby.
Tedy všechno zas poskládat do kupy. Věnec na dif a šrouby na lepidlo a dotáhnout opět v tom pitomém svěráku (trošku se klepu, jestli jsem vůbec dotáhl všechny šrouby jak jsem byl z toho nedržícího svěráku vytočenej), šupnout dif do převodovky, převody, mechanismy, očistit od předchozího tmelu, nanést nový a sesadit půlky převodovky k sobě a sešroubovat.
Tento závod nakonec trval asi dvě hodiny, takže před jedenáctou jsem byl doma. Sic jsem moc nespal, protože jsem celou noc přemýšlel nad tím, kde jsem co zapomněl, ale na druhou stranu mnohem větší stres jsem měl z toho, když jsem si uvědomil, jak málo stačilo a já tu převodovku dal do auta. To by byl průůůůůůů*er... :lol:
Další večer (středa) už jsem tedy opravdu jen převodovku nastrojit a přichystal si věci k Lenhamovi. Taky jsem si sepsal celkem dlouhý seznam toho, co všechno s ním chci projít.

V osudový den (čtvrtek) ráno jsem tedy vyrazil směr Holešov, kde jsem se v Litepu zastavil nakoupit zbytek materiálu - levé gufero (vyměnili mi původní blbě objednané) a 3 litry oleje do převodovky. Sic mě tedy zaskočili, když přede mne postavili 3 flašky Millerova 10W40 :-D Ale nakonec se opravdu prokázalo, že tam ten olej patří a byl za poloviční cenu, jak origo MTF94.
U Lenhama šlo všechno jak na drátku :-) Hodně jsme povídali, takže celá práce trvala asi trojnásobek času, ale snad to ničemu nevadilo. V první řadě jsme tedy vyhodili ven původní převodovku. To byla tak, kterou jsem tam kdysi dal komplet s motorem z VIčka a která měla urvaný jeden průchod pro šroub úchytu. S taťkou jsme kdysi vymysleli alternativní opravu, který vydržela na jedničku :-) Celkem na 99% jsem počítal s tím, že vyměním i spojku, která se mi zdála taková jalová, ale ukázalo se, že spojka MADE IN GREAT BRITAIN je v podstatě zánovní, tak aspoň jsem ušetřil, i když to znamenalo, že na charakteru spojky se nic nezmění. Nic pak už nebránilo tomu nasadit novou převodovku a vše okolo vrátit zpět. A samozřejmě do převodovky nalít olej, kterého tam vlezlo jen asi 2,1 litru (zřejmě něco ještě do sebe nabere diferenciál, tak to bude chtít časem překontrolovat).
Když už bylo auto v luftu, tak jsme pokoumali možné příčiny toho, proč má levé kolo takový odklon a vypadá to, že při nějaké historické bouračce to dostalo ťafku do levého podélného nosníku, který je mírně do vrtule a asi od toho je to i dál nějak hnuté.
Dále jsme vyměnili olej a filtr motoru.
Vyměnil jsem klíňák na servo čerpadlo.
Vyměnila se část hadice od topení do předního sojuzu, kde byla hadice už zkracovaná a rozpadlá.
Na horní hlavní hadici do chladiče vyměněna pružinová spona, která sákla.
Taky jsme překontrolovali, jestli vyznačené hladiny na měrce oleje odpovídají tomu, jak mají být. To proto, že motor je z eFka a tak někdo měrku upravil tak, aby mohla být i bez eFkové nálevky. A ten někdo si s tím dal práci a rysky udělal správně :-)
Jak bylo vše hotové, tak po vyjetí z dílny se objevil ještě jeden problém. Zcela bezdůvodně se spustila sahara. Tak jsem měřili a měřili, až nakonec jsme jako příčinu detekovali špatné teplotní čidlo. Byla pravda, že poslední dobou jsem sledoval to, že po zastavení po cestě běžela nelogicky sahara. Někdy jo, někdy ne. Tedy čidlo mělo sem tam nálady (mimochodem včera jsem ho vyměnil doma, protože tenhle starý typ Lenham neměl na skladě).
Na závěr seance jsme ještě přehodili horní orezlé uložení na GMax předních pružinách z jiných, co jsem si dovezl sebou (o montáži více snad zítra ;-)).
Poklábosili jsme, několikrát prolezli všechna MGB, co se tak různě nacházela okolo dílny :-), zavolal domů, abych se přesvědčil o tom, že mám zakázáno si žabáčka koupit (jsem moc moc moc smutný :-() a vydal jsem se na cestu s velkým očekáváním toho, jak se projeví absolvované úsilí.

Abych to shrnul. Domů jsem dojel. Auto zatáčelo. Auto jelo. Šlo řadit a spojka spojkovala. Olej nikde nevytekl a neozývaly se žádné škaredé zvuky.... Takže paráda :-D Ale takto (krom ukapávajícího oleje) auto fungovalo i před tím....
Oukej. Tak prvně - převodovka ze ZRa měla mít kratší 1.,2. a 5. převodový stupeň. A ano :-) Rozjezdy jsou mnohem agresivnější a hrabavější a z dvojky na trojku je větší skok, na který nejsem zvyklý a abych pravdu řekl, trošku ho nechápu a uvidím, jestli trojku časem taky nepokrátím, jestli bude čím. No a mezi 4. a 5. je celkem malý rozdíl, tedy pětka se výrazně zkrátila. Ale taky to konečně na pětku jede a když se přidá plyn, tak se autu chce zrychlovat. Ačkoli pětka pro mě není tak zásadní, protože to už je rychlost, ve které se s nikým srovnávat nepotřebuji. Jo, jede to pěkně, ale zas mi to zvýší spotřebu, takže jako vítězství to úplně nepovažuji. Zaměřoval jsem se spíš na první dvě rychlosti, které byly na 17" kolech původně moc dlouhé, ale na okruhu na 15" byly fajn tak nevím co bude teď... jestli se v Mýtě neuřadím k smrti.
Bod druhý - kvalita řazení. Nyní je perfektní a rozhodně už nejde o takovou kvedlačku, jak kdysi ;-) Jsem spokojen.
A bod třetí - samosvorný diferenciál. Tak nikdy jsem auto s touto věcí neřídil, tak jsem věděl do čeho jdu jen teoreticky. Při běžné nesportovní a nedynamické jízdě to nejde nijak poznat. Ano, při prudkém startu z křižovatky s odbočením to cukne volantem, ale beru to tak, že je potřeba se naučit trošku jinak pracovat s plynem při akceleraci v oblouku. Nicméně už se mi podařilo párkrát projet zatáčky, kde jinak auto bylo s plynem nedotáčivé, způsobem, že místo nedotáčivosti mě předek hezky vtáhl do vnitřku zatáčky a já juknul radostí z toho, jak jsem "popřel" fyziku :-D Nicméně chce to se s tím naučit. A zase na druhou stranu je znát, že je to civilní samosvor. Žádná brutalita se nekoná, což je dobře u auta, s kterým jezdím i do práce, ale na druhou stranu okusil jsem a už teď mě zajímá jaké by to bylo s lamelovým diferákem :-D Jo a je pravda, že to má i jedno negativum...... Trošku se bojím, že budu muset častěji kupovat nové pneumatiky :lol: .... ale to asi i kvůli tomu, o čem se rozepíšu příště ;-)

Jo a tímto samozřejmě ještě jednou děkuji Lehnamovi za krásný den. Snad ho taky potěšilo, že mohl být součástí tak velkého kroku pro lidstvo :lol:
P5121830.JPG
"Létající Čestmír...."
P5121832.JPG
Převodovka připravena k transplantaci.
P5121836.JPG
Pane Torsene, děkuji! ;-)
P5121838.JPG
A je to tam.
P5121842.JPG
Zdravím kolegu (Timmy??).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon kvě 16, 2016 11:16

Tak hlavně že řadí a nehučí :D
ZSo bylo i bez křídelný?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon kvě 16, 2016 11:35

Jo J0hny, tobě samozřejmě také moc děkuji za konzultace... jsem ti opravdu velice vděčný za ochotu a trpělivost ;-)
Jasan.... je to teď supr trupr. Řazení jde jak u nového auta, jen zpátečka je pořád bída, ale ujde to :-D Jen tedy jde od převodů trošku takové pískání, hlavně na pětku, což před tím nebylo. Ale umocňují to polyuretany na řazení, díky kterým jde od převodovky celkem dost hluk do kabiny. Ale beru to jako plus pro fun faktor ;-)
Ano, je to to ZSo od Zemiho, co má nárazník z R45 a které měl chvilku tuším Květoslav. Má to KO spojku.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon kvě 16, 2016 22:18

Ještě jsem zapomněl, že když jsme vypouštěli olej z původní řevodovky, tak tekl krásně čisťoučký olejíček. Měněný byl tuším tři roky zpátky a pravda, že najel asi jen kolem 20 tis. km, ale bylo ho líto jen tak vypustit.

A dnes se mi podařilo si pěkně vychutnat starou Fóbii RS ;-) Taková pravoúhlá zatáčka, cpal to tam statečně, zadýmilo se mu z komína, ale já tam dal dvojku a zároveň s volantem to nakopl a v tu chvíli samosvor ukázal svoji pravou tvář a hnedle jsem byl za RSem a už jen slastně koukal, jak chudák kucká a neví co se mnou :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od lenham3 » pon kvě 16, 2016 23:05

A nebylo nahouhou to RSko cerne?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte kvě 17, 2016 5:43

Ano :-) ... Zastavilo v Bystřici u Lídlu.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od lenham3 » úte kvě 17, 2016 9:09

Tak to byl Pavel z Litepu :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte kvě 17, 2016 9:27

Nemá on náhodou stříbrné? Navíc jich tu jezdí hromady a tu mi přišlo že za volantem seděl nějaký prcek :-) Ale zkus se ho schválně zeptat, jestli to byl on. Bo to je asi ten, co jsem s ním řešil ten olej a pak jsem se s ním bavil o mém převodovkovém projektu... tak jestli sám zažil výsledek na vlastní kůži, tak to mě těší dvojnásob :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » úte kvě 17, 2016 20:23

Pěkně se s tim pereš.Dobrá reportáž. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět