Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Napsal: úte srp 24, 2010 12:16
Tak je to tu 
Stalo se tak, ze ma mila se na prvni pohled zamilovala a tak jsme Labutce poridili brasku... A protoze v technicaku je napsane "Rover 416 XW coupe 1.6", tak info davam sem
(no jsem zvedav kam vlastne budu psat prispevky
- sem si vzpomnel na to, jak se Fishman snazil iniciovat kategorii zvlast pro starsi Mk - neco na tom fakt bude).
Vec se mela nasledovne... asi jste si vsimli inzeratu... ja ho jen tak ze srandy poslal Verce... obcas ji tak skadlim, ze ji poslu nejake pekne auto a ze bychom si ho mohli poridit
Jenze to jsem netusil, ze se toho tentokrat chytne. No uvazoval jsem, za ty penize mi ho bylo lito na ND a tak volam chlapikovi co ze to prodava na ND. A ze pry je mu to hloupe prodavat na provoz, ze to ma neco za sebou, ale ze krom praskle hlavni chladici hadice je pojizdny... a tak jsme se na sobotu domluvili na obhlidce.
No meli jste slyset Verku kdyz s tim prijizdel na parkoviste: "Jeeeeee ten je nadherny!!!" (doufam ze nemyslela ridice
Proste sem uz tusil, ze je to laska na prvni pohled.
Takze obhlidka zacala... Plechy OK... co vic nez ok. Paradni - nikde jsem nenasel zadnou skvrnku rzi
- vyborne.
Motor... nedavno menene tesneni, suchy, relativne cisty - vyborne. Bohuzel rozvody maji po zaruce - minus. Ve vode zadny sajrajt. Trubka ke chladici zafacovana - prosakuje. Jinak chladic novy (auto bylo cumakem narazene na sloupu - nastesti teda jen promacknuty naraznik a poskozeny chladic, coz bylo opraveno a puvodni naraznik nahrazen naraznikem pro sedana z druhovyroby a prestrikany sprejem
. Zadni dil vyfuku novy (BOSAL tfuj
), katalyzator vypada taky novy - jeste se leskne, svody ok a prvni dil vypadal taky na vymenovany.
Podvozek jsem moc nekoumal, pac jsem to nezvedal a auto je hodne nizke...
Brzdy - vzadu bubnove, vepredu chlazene kotoucove, prepalene a skvrnite... desticky pry nedavno vymenovane (coz je k nicemu, kdyz ty kotouce jsou jak sklo).
Interier: no, predchozi majitele zrejme asi jen vysavali, ale jinak usmudlane sedacky i plasty, ktere jsou ve vetsine pripadu uvolnene ci ulamane, nebo jim chybi sroub... tu musim poznacit, ze to nedavam tak moc za vinu majitelum, protoze musim uznat - novy interier Coupe byl zrejme delany dost narychlo a kvalita zpracovani je celkem bidne ve srovnani treba s Labutkou. Potahy na nekterych dilech se vlivem tepla smrskly a tak nekde z pod nich vykukuje plast... Katastrofalne na tom byl volant... nikdy jsem na roveru nevidel tak brutalne dodrbany volant... osoupany az na penu a nechutne spinavy (uz mame nahradni
) ... spolujezdcova sedacka drobnou zatrhlou skobu.
Elektrika - spatne cidlo na kufru a mozna i na dverich... pri zamknuti nebliknou blinkry. Spatne spinani odmlzovani, reseno externim spinacem. Jinak ostatni funguje (snad
).
Nasledovalo nastartovani a svezeni. Motor chytl hned a predl plynule, bez vykyvu - vyborne. Zda se mi ale hlucnejsi v kabine, ale zrejme to bude jinou konstrukci kastle a izolaci... silenblok motoru nedokazu posoudit, ale je mozne, ze vzhledem k tvrdsimu podvozku je uz KO. Prvni s cim si ale nerozumim je znacne sjeta spojka - minus. Jinak razeni jde v poradku, bez nasili ci vypadku, akorat zpatecka je tradicne trosku orisek
Polohy jsou sice hur vymezene, ale zadna katastrofa. Prevodovka nehuci, takze vyborne (teda krom te spojky
). Motor reaguje skvele, jde krasne do otacek a tahne zhruba tak nejak jak bych ocekaval (subjektivne mi teda ale prijde ten Labuti motor ostrejsi
) Ale nekontroloval jsem filtr sani, toz uz muze byt treba po zaruce...
Hackem celeho auta je ale podvozek... Mamma mia!!! Tvrdy jak drevo
Prijizdel jsem k jakemusi kruhacia a tam byl steceny afalt, toz auto skakalo jak kdybych jel po polnacce a brzdy si moc neskrtaly
No musim rict, ze z podvozku mam obavu. Vubec se mi nezda, ze by byl tak tvrdy od vyroby a podezrele je uz to, ze je celkem sedly... leda ze by byly po smrti tlumice... Ale pred dvema roky na STK k podvozku krom volnych zavesu nic nemeli... Rizeni jde pekne, ma vymenene cepy, takze zadna vule a auto reaguje dobre... bohuzel trakci jsem nemohl nejak lepe otestovat, protoze na auto jsou obute jakesi levne zimni Firestony, toz pneumatiky jsou jak zvejkacky a nelze si tak tuheho podvozku v zatackach uzit... Brzdy jsou bez ABS a jsou teda bidne, ale netroufam si rict cim to... o vymene brzdoveho oleje se majitel nezminil - vubec, bylo tezke z nej dostat detaily, jelikoz autum evidentne moc nerozumnel. Ale vystupoval celkem solidne a snazil se mi odpovedet na vsechno co jsem se ptal.
Takze, suma sumarum, auto celkem odpovida cene... zcela evidentni jsou investice do rozvodu, spojky a brzd... otazkou jsou investice do silenbloku a zatim nezname jsou investice do podvozku. Investice do veci jako origo naraznik, opravy poskozenych plastu a tak vselijak jsou pak uz podruzne ...
Ale auto jezdi a popravde, za ty same prachy by se na to obcasne premisteni lepsi auto tezko dalo sehnat. A tohle auto aspon jezdi slusne a hlavne ma dusi
O vikendu ho snad s kamaradem prohledneme a stanovime investicni plan - co ma smysl a co ne. Rozhodne vymenit oleje, opravit prasklou hadici a asi predelat rozvody... uf... kazdopadne bereme to s nadhledem. Pokud to nepujde, tak pujde na soucastky... Je na nem spousta veci zachovalych, tak by se snad penize do neho vrazene vratily.

Stalo se tak, ze ma mila se na prvni pohled zamilovala a tak jsme Labutce poridili brasku... A protoze v technicaku je napsane "Rover 416 XW coupe 1.6", tak info davam sem


Vec se mela nasledovne... asi jste si vsimli inzeratu... ja ho jen tak ze srandy poslal Verce... obcas ji tak skadlim, ze ji poslu nejake pekne auto a ze bychom si ho mohli poridit

No meli jste slyset Verku kdyz s tim prijizdel na parkoviste: "Jeeeeee ten je nadherny!!!" (doufam ze nemyslela ridice

Takze obhlidka zacala... Plechy OK... co vic nez ok. Paradni - nikde jsem nenasel zadnou skvrnku rzi

Motor... nedavno menene tesneni, suchy, relativne cisty - vyborne. Bohuzel rozvody maji po zaruce - minus. Ve vode zadny sajrajt. Trubka ke chladici zafacovana - prosakuje. Jinak chladic novy (auto bylo cumakem narazene na sloupu - nastesti teda jen promacknuty naraznik a poskozeny chladic, coz bylo opraveno a puvodni naraznik nahrazen naraznikem pro sedana z druhovyroby a prestrikany sprejem


Podvozek jsem moc nekoumal, pac jsem to nezvedal a auto je hodne nizke...
Brzdy - vzadu bubnove, vepredu chlazene kotoucove, prepalene a skvrnite... desticky pry nedavno vymenovane (coz je k nicemu, kdyz ty kotouce jsou jak sklo).
Interier: no, predchozi majitele zrejme asi jen vysavali, ale jinak usmudlane sedacky i plasty, ktere jsou ve vetsine pripadu uvolnene ci ulamane, nebo jim chybi sroub... tu musim poznacit, ze to nedavam tak moc za vinu majitelum, protoze musim uznat - novy interier Coupe byl zrejme delany dost narychlo a kvalita zpracovani je celkem bidne ve srovnani treba s Labutkou. Potahy na nekterych dilech se vlivem tepla smrskly a tak nekde z pod nich vykukuje plast... Katastrofalne na tom byl volant... nikdy jsem na roveru nevidel tak brutalne dodrbany volant... osoupany az na penu a nechutne spinavy (uz mame nahradni

Elektrika - spatne cidlo na kufru a mozna i na dverich... pri zamknuti nebliknou blinkry. Spatne spinani odmlzovani, reseno externim spinacem. Jinak ostatni funguje (snad

Nasledovalo nastartovani a svezeni. Motor chytl hned a predl plynule, bez vykyvu - vyborne. Zda se mi ale hlucnejsi v kabine, ale zrejme to bude jinou konstrukci kastle a izolaci... silenblok motoru nedokazu posoudit, ale je mozne, ze vzhledem k tvrdsimu podvozku je uz KO. Prvni s cim si ale nerozumim je znacne sjeta spojka - minus. Jinak razeni jde v poradku, bez nasili ci vypadku, akorat zpatecka je tradicne trosku orisek



Hackem celeho auta je ale podvozek... Mamma mia!!! Tvrdy jak drevo


Takze, suma sumarum, auto celkem odpovida cene... zcela evidentni jsou investice do rozvodu, spojky a brzd... otazkou jsou investice do silenbloku a zatim nezname jsou investice do podvozku. Investice do veci jako origo naraznik, opravy poskozenych plastu a tak vselijak jsou pak uz podruzne ...
Ale auto jezdi a popravde, za ty same prachy by se na to obcasne premisteni lepsi auto tezko dalo sehnat. A tohle auto aspon jezdi slusne a hlavne ma dusi

O vikendu ho snad s kamaradem prohledneme a stanovime investicni plan - co ma smysl a co ne. Rozhodne vymenit oleje, opravit prasklou hadici a asi predelat rozvody... uf... kazdopadne bereme to s nadhledem. Pokud to nepujde, tak pujde na soucastky... Je na nem spousta veci zachovalych, tak by se snad penize do neho vrazene vratily.