Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » úte pro 14, 2010 13:03
Když se rozsvítí kontrolka motoru, stačí odhrnout koberec u spolujezdcových nohou abyste dobře viděli na ECU a po zapnutí zapalování (otočení klíčku do polohy II) začne dioda na ECU blikat kód závady. Viz obrázek dole. Po vyblikání chybového kódu odstraňte závadu podle manuálu a restartujte ECU.
Postup resetování ECU:
1) Vypnout zapalování
2) Odpojit akumulátor alespoň na dobu 10 sekund


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
cobain
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř pro 05, 2007 16:36
Příspěvek
od cobain » úte pro 14, 2010 13:11
kde si toto naasiel ? nevedel by si dat pripadne link na ten manual kompletny? a kde je to v rover 420SDi 77kw
este som zabudol RV je 1999
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » úte pro 14, 2010 13:19
No je to v tématu Rover 200/400 to znamená do roku 1995 a ecu OBD0, takže ty si to musíš nechat napíchnout na diagnostiku. Už jsem to tam dopsal.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » úte pro 14, 2010 14:19
Jo to je dost dobra vec... skoda ze takovou trivialni funkci nedali do novejsich jednotek... i kdyz teda za dlouhou dobu, co mam Rovera, by mi to nikdy nepomohlo...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » úte pro 14, 2010 14:21
Jo tak to budu muset jeste upravit. Je to samozrejmne jen pro Honda motory.
Me to pomohlo.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » sob pro 18, 2010 19:52
Tak je to tady. Chyba číslo 17, ale to bude tím, že nemám zapojen náhon tachometru.
Naposledy upravil(a)
Trunda dne čtv pro 23, 2010 11:20, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Diskuze o kombinaci různých částí motorů typu K-Series přesunuta do sekce Upgrade - Kombinace částí Rover motorů K-Series

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011