elektro problém

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

elektro problém

Příspěvek od challi » pon čer 27, 2011 12:11

když zaprší tak se mi vybije baterka nad řidičem sem měl kus odtrhlýho těsnění ale to sem opravil od tý doby sem nem nepozoroval nikde vlkost ale problém tam je pořád zatýkání do kufru sem už taky odstranil netuším už kde by mohl být problém
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: elektro problém

Příspěvek od Trunda » pon čer 27, 2011 12:28

... toz ja nastesti takove problemy nemam... co vim, tak kolikrat zatyka kolem svetel... jo vlastne kecam :-D Do kupecka mi tece skrz sloupek a mam vzdycky mokrej pas :-D Ale jeste jsem nemel cas to nejak sledovat...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: elektro problém

Příspěvek od challi » pon čer 27, 2011 13:00

okolo svetel mi to nevybije baterku to by tam jen byla voda
mě až "nevadí " že do toho auta tecě me vadí to že mi to vybíjí baterku a pořád odpojovat jí nechci
prošel sem snad všechno nikde ani znaka oxidace nikde nic
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: elektro problém

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon čer 27, 2011 15:07

Tak se koukni do průchodky mezi střechou a pátými dveřmi. Bývají tam různě polámané a odizolované kabely a dělá to různou neplechu.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: elektro problém

Příspěvek od Trunda » pon čer 27, 2011 15:14

Jojo, s tim mam na Kupecku taky problem...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: elektro problém

Příspěvek od challi » pon čer 27, 2011 15:19

v pořádku
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: elektro problém

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon čer 27, 2011 15:28

No a nemůže to mít baterka už za sebou?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: elektro problém

Příspěvek od challi » pon čer 27, 2011 16:03

dobrý den já jen jako debil vypadam
80Ah rok stará baterka dva mesíce po kontrole ve Vartě
kdyby byla po smrti tak za sucha taky nenastruje ne? ja ten problem jen když prší viz první příspěvek
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: elektro problém

Příspěvek od Hombre » pon čer 27, 2011 16:15

Jó, na Challiho se musí s otázkama opatrně, je trošku chytlavý ml:
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: elektro problém

Příspěvek od Trunda » pon čer 27, 2011 16:31

Ale no tak... staci jen si poradne cist otazku, nez se napise odpoved... kazdy si preje co nejpresnejsi odpovedi... ale je fakt, ze tu jsme zvykli analyzovat formou brainstormingu a nekomu se to nemusi libit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: elektro problém

Příspěvek od challi » pon čer 27, 2011 16:58

já docela dlouho pracoval s opravdu hloupejma lidma kteri po 15 minutach vysvetlování co s tim je tak prohlásili já uz vim co s tim je to rozbitý a to z toho človek opravdu rostl a tohle me opet vyvedlo z klidu ostatně ano sem chytlavejší na otázky tohoto typu.
je to i částečně moje vina že sem tam nenapsal že baterka je "nová"
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: elektro problém

Příspěvek od Hombre » pon čer 27, 2011 18:58

V tom případě bych vyzkoušel za sucha a po dešti změřit odběr z baterky zamčeného auta sériově zapojeným ampérmetrem. Hodnota by neměla v žádném případě překročit 50mA, pokud ano, podle velikosti naměřeného proudu by se dalo odhadnout co baterii vybíjí a postupným vytahováním pojistek odhalit, kde to je.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: elektro problém

Příspěvek od challi » úte čer 28, 2011 7:20

to už se taky zkoušel melo to odběr 0.5A ale po vytyžení první pojistky to kleslo na zanedbatelnou hodnotu po navrácení pojistky byla hodnota stale "nulova" pak se to zkoušelo ještě asi třikrát ale neuspěsně. (viz kontrola ve vartě) takže opravdu nevím kde muže být problém
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: elektro problém

Příspěvek od Hombre » úte čer 28, 2011 7:49

A kterou pojistku jste vytáhli, když to kleslo na nulu?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: elektro problém

Příspěvek od challi » úte čer 28, 2011 8:54

první z leva ( ale pak sem ji tam zase vratil a odber byl pořád skoro nulovej)nepamatuju si kolik
mojim stojařským rozumem mi to říká pokud se toto nedalo zopakovat je problem jinde
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Odpovědět