Stránka 1 z 1

motor 14K4F - rozdělovač vs. elektronika.

Napsal: stř srp 29, 2012 23:35
od Buky
Zdar Roveráci,
koupil jsem motor na výměnu spec. 14K4F, ale novější, bez rozdělovače do auta, kde rozdělovač byl. Bohužel mi prodejce řekl, že jen dám rozdělovač a jezdím. Ale jak jsem zjistil, musel bych tam měnit vačku, v které je na konci nálisek. Verze bez rozdělovaše ho nemá...Bylo by jednodušší tam dát elektornické zapalování, nebo mám vyměnit vačku ze starého motoru? NEbo je nějaké jiné řešení? Motor jsem kupoval komplet proto, aby to bylo co nejjednodušší...Díky za tipy..
Buky

Re: motor 14K4F - rozdělovač vs. elektronika.

Napsal: čtv srp 30, 2012 11:21
od AnderN
Když už se to povedlo takto splést, šel bych cestou elektronického zapalování a neupravoval bych motor pro použití rozdělovače.

Re: motor 14K4F - rozdělovač vs. elektronika.

Napsal: čtv srp 30, 2012 16:31
od Trunda
Buky, vice ti napisu do mejlu, ale tu to muzu asi shrnout....
.... zapalovani bez rozdelovace znamena vymenit:
- ECU (MEMS3)
- Sani (stare sani nema vahu vzduchu ale MAP v ECU)
- takze komplet svazek elektriky motoru k ECU
- s ECU bys musel nechat sparovat na Testbooku immo
- nevim jestli mas i viko motoru s civkame, ale to asi ano...
... shrnuto podtrhnuto mi to vychazi lepe predelat na zapalovani s rozdelovacem, protoze na to mas vsechno potrebne ze stareho motoru. Predelani na MEMS3 te kvuli nutnosti poridit vyjde jeste nejaky ten nemaly peniz, pokud to ovsem nesezenes od nekoho za lahvinku....