Nehází jiskru
Nehází jiskru
Zdravim.Kleknul mi můj Rover 214i , 14 K2F Dojel jsem s ním nakonec domů,ale pak už mi nenastartoval.Zjistil jsem že nehází jiskru.Chtěl jsem se teda zeptat,jestli náhodou někdo nevíte,čím to může být.Vymontoval jsem cívku a snímač setrváku.Myslím si,že to bude jedna z těchto dvou věcí.Dají se nějak přeměřit? A jak? Předem děkuji.
Re: Nehází jiskru
Může to být ještě palec, ten se dá změřit ohmmetrem, normálně změříš odpor mezi středem a kovovým okrajem palce, mělo by to být okolo 1 kiloohmu. Cívku můžeš proměřit odpor primárního a sekundárního vinutí a snímač asi bude nejlepší vyzkoušet jiný, cívka jde nahradit klasickou cívkou ze škodovky 105-102 nebo staršího favorita, ale pozor aby nedošlo ke zkratování obou kontaktů cívky.
Re: Nehází jiskru
Po vysroubovani svicky pokud jde citit benzin, tak to cidlo na setrvaku je v poradku.... Spis bych to videl na civku, kabely, palec, viko.... Neni od veci tyhle dily jednou za cas komplet vymenit...
Re: Nehází jiskru
Kabely,palec i víko jsou v pořádku.I ten benzín jde cítět.Zkusím prvně vyměnit tu cívku.Snad to bude ono.zatím díky.
Re: Nehází jiskru
... no nevím jak jsi to zjišťoval jestli je to v pořádku, ale nebyl bych si tím na 100% jistý... můžeš to proměřovat sebevíc, dokonce když vyndáš svíčku, tak to může házet jiskru, ale ani to a ani to není jistota, že je to ok..... nicméně tou cívkou začni a když nepomůže, tak pak palec a víko (může mít předepsaný odpor, může vypadat zánovně, ale obzvlášť u druhovýrobních kusů je problém s tím, že izolační materiál není dimenzovaný dostatečně na to, aby zabránil přeskočení jiskry v jiném místě, než ve kterém přeskočit má)...