když jsem před čtyřmi lety byl nucen prodat Land Rover Discovery V8, nebylo to pro mě lehké. Už tenkrát jsem pokukoval po Roveru 825 v sedanu( od toho i přídomek 825 za mým jménem), ale jak to tak bývá měl jsem důležitější priority.
Před třemi týdny jsem zahlédnul inzerát na prodej Roveru kupé a to dokonce v nejsilnějším provedení a nedaleko od mého bydliště.
Abych získal informace o tomto modelu, tak jsem se znovu přihlásil po hodně hodně dlouhé době na toto fórum a začal sosat. Za jeden den jsem prošel snad všechna témata, která souvisí s motorizací a karosářskou verzí stejně jako obecné informace, postahoval jsem nejrůznější manuály a večer měl hlavu jako balón. Tímto děkuji všem, kteří zde takto přispíváte.
Věděl jsem, že pokud se na auto nezajedu podívat, tak nebudu mít jasno. První dojem byl dobrý. Vše na autě vypadalo jako originál, nic viditelně nepoškozené(kromě čelního skla)

Domluvil jsem se s prodávajícím, že auto připraví a za dva dny jsem se dočkal. Motor chytil na drc a začal krásně klidně ševelit bez jakýchkoliv výkyvů a pazvuků, prošel jsem osvětlení a jel ho projet. A to jsem neměl dělat, jízda v tomto stroji je strašně návyková a zcela mě dostala. Hlavně perfektní ovladatelnost, auto jede doslova jako po kolejích a snese v zatáčkách mnohem víc než já, nikde nic nevrzalo, nebouchalo, teplota vody držela lehce pod půlkou stupnice takže OK.Zátah motoru okolo 3000 tisíc mě přesvědčil, že jedna nejmenovaná anglická automobilka uměla dělat fantastické vozy jž v 90 tých letech, zatímco některé k tomu nedospěly ani s odstupem 20 let. Před převzetím vozu jsem si nechal vozidlo zvednout na zvedáku a na podvozku nenašel, žádný větší únik náplní a ani významnější korozi, tak snad jsem měl štěstí.
No abych to zkrátil, dnes už tohle krásné kupéčko v barvě Tahiti Blue, stojí pod mou střechou a papírově mi říká pane.
V nejbližší době se podrobí důkladnější kontrole a základní výměně náplní, pravděpodobně ho čekají rozvody a brzdy se mi moc nezdají, čekal jsem že budou účinnější.Prodávající mi zajistí dodání a výměnu čelního skla, aspoň to slíbil a já mu věřím.
Auto nebude na denní ježdění k tomu mám služební Fabii TSi, ale jak doufám pro radost z jízdy, v nadcházejících zimních měsících bude zazimované.
Jestli mě přijmete, tak se moc rád zúčastním posledního letošního srazu v Kroměříži
