Problém je netesnosť medzi saním a otvorom svodou pri saní. Teraz mám rover kde to zapríčinilo prepálenie piestu. /voda sa rozloží na vodík a kyslík/.
Priložím fotky, kde je vidieť pomerne jednoduché riešenie.
Touto cestou sa chcem poďakovať za ponúknutú pomoc, piest som zohnal v maďarsku.
K-Series - voda v saní
Re: Voda v saní
Tak na tento problém většinou stačí to těsnění jednou za čas vyměnit. Obecně se ví, že když se sundavá sání, tak se pak těsnění má vyměnit. Nicméně toto je řekněme totální řešení (akorát se pak musí provrtat příruba sání).
Mimochodem na to, aby se ten píst propálil, s tím autem se muselo se ztrácející vodou jezdit opravdu hodně dlouho, nebo v nepříjemně velkém množství. Nebo byl píst nějak poškozený, nebo to dlouho stálo s natečenou vodou na pístu... prostě voda do sání už tu tekla desítkám lidí, ale nikdy nikdo neměl propálený píst. Takže spíš bych to viděl na shodu okolností.
Ale i tak díky za hezkou fotodokumentaci
Mimochodem na to, aby se ten píst propálil, s tím autem se muselo se ztrácející vodou jezdit opravdu hodně dlouho, nebo v nepříjemně velkém množství. Nebo byl píst nějak poškozený, nebo to dlouho stálo s natečenou vodou na pístu... prostě voda do sání už tu tekla desítkám lidí, ale nikdy nikdo neměl propálený píst. Takže spíš bych to viděl na shodu okolností.
Ale i tak díky za hezkou fotodokumentaci

Re: Voda v saní
Možná bych do názvu doplnil u jakého motoru se tento problém řešil 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: K-Series - voda v saní
To že voda ukapávající na píst ho propálí je celkem známá věc, pokud jí tam teče víc. A to tak, že tam je díra na prst. Jednou jsem to zažil i na vlastní kůži s kamrádovým Galantem, který měl volné šrouby.
Děkujeme za dobrý nápad na spolehlivé řešení konstrukčního nedostatku.
Děkujeme za dobrý nápad na spolehlivé řešení konstrukčního nedostatku.
Re: K-Series - voda v saní
Ako postupujem s opravou priložím ďalšie fotky. Auto som kupoval už nepojazdné, s pozn. nepojazdné, príčina nezistená. Preto sa predávalo./kupovalo/ Je to vporadí tretí rover v rodine, aj to je dôvod byť členom klubu. Ja tu tiež nájdem vela užitočných príspevkov.
Toto je rover 25, rv. 2001 1.6 benzín 16 ventyl.
Toto je rover 25, rv. 2001 1.6 benzín 16 ventyl.
Re: K-Series - voda v saní
Fajn tu mít takto zapálené lidi 
