
Spolu s tím zmiňuji, že sleduji, že brzda je taková gumová. Ale pravda já, co jsem to koupil, jsem to ještě nezkoušel odvzdušňovat. Ale vzhledem k tomu, v jakém stavu to auto reálně celé bylo, to vidím stejně na výměnu kapaliny. Což bude předpokládám nutné už právě kvůli tomu prvnímu problému.
Ptám se - ten první problém bude zřejmě špatným těsněním v brzdovém válci, že? Mám nějaké na skladě na půdě, takže vyměním. Musím odšroubovat trubičky z válce, čímž se tam dostane vzduch a budu to musel odvzdušnit total komplet. Jaký postup odvzdušnění v takovém případě zvolit, když to má ABS a vzduch se mi dostane do trubiček, které jsou před ABSem?
A ještě jedna věc... ABS mám neaktivní. Při prudším brždění ale pozoruji to, že někdy (ty okolnosti nejsem schopný rozlišit) cítím v pedálu na krátký moment takové jemné zadrnčení. Co by to mohlo být? Že by třeba v důsledku onoho špatného těsnění ve válci se protlačila kapalina? Neumím říct, jestli se pedál mírně nepropadne.
Díky
