STK a Emise 2019
Re: SKT a Emise 2019
Dobře... teď tedy vědět kam na OBD patří RX a TX z trojkolíku?
Podle informací, co jsem našel, jsem dal dohromady tohle schéma:
Je to tak správně?
Podle informací, co jsem našel, jsem dal dohromady tohle schéma:
Je to tak správně?
Re: SKT a Emise 2019
To se mi nějak nezdá, mrkni sem
http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika ... asuvky.php
Pin 8, 12 a 13 jsou ve standartní zásuvce nepripojeny, tak nevím.
http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika ... asuvky.php
Pin 8, 12 a 13 jsou ve standartní zásuvce nepripojeny, tak nevím.
Re: SKT a Emise 2019
No ano, protože OBD2 nemá Rx Tx. A ty nemáš samozřejmě na OBD2 kam napojit Rx Tx, protože to s jednotkou komunikuje jinak. Tedy ty musíš na ten OBD konektor připojit redukci která na těchto pinech komunikuje Rx Tx. Tedy třeba starší Nissany to tak mají. Rozumíme?
Re: SKT a Emise 2019
Vy máte víc variant připojení na OBD konektor, ne? Tuším barvami to rozlišujete...
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: SKT a Emise 2019
Pro ty co to nemají daleko tak STK Okříšky, ale jsou tam přísní ... MG, starej Nissan, stará Honda bez problemu tak tohle by taky měli mít
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: STK a Emise 2019
Jednak si myslim, ze pouzivat k ME nejaky HW od klienta taky neni formalne a legislativne spravny postup...
A za druhe... jaka kurva redukce... pokud auto manejaky proprietalni komunikacni system, tak fyzicky zmenit konektor prce nemuze pomoct.
Stary hondy z konce 80 a zacateku 90tych let proste pripoji jen na diag co se s nima umi bavit, coz nejaka obedna obd2 diagnostika nebude umet.
Vyblikavani chyb sice u Hondy jde, ale to je relevantni pouze pokud sviti kontrolka indikujici chybu, tak si muzes vyklikat jeji kod.
A pokud ti sviti MIL, tak nic vyblikavat neni treba protoze je to fail sam o sobe.
Jako mozna investuju ten cas a podivam se do legislativy jak to s ME je, ale co jsem pred lety koukal tak se narizovalo pripojovani, vycitani chyb a readiness kodu pouze u OBD2 aut.
Uprimne se mi nechce moc verit, ze by to bylo narizene i pro starsi.
To ze si to nekde mysli, nebo to tak nekde chcou, jeste neznamena ze to tak je...
Pokud mate odkaz na legislativu co to narizuje, sem s ni, at to nemusim hledat
To je jak s opisovanim stavu najetych KM... na spouste stanici TK si opisuji stav odometru, a kdyz by nefungovalo pocitadlo najetych kilometru, nebo bych jim znemoznil si ho precist tak kolem toho delaji strasny vlny... asi ho zamerne prelepim a zakazu jim tu samolepku sundat
ja nvim proc ... jestli ty KM pak podavaji Cebii nebo co ... ale vzhledem k tomu, ze ted uz myslim plati ta kontroverzni zmena, ze pokud se udaj najetych KM od posledne zmensil, ze to muze vest k vyrazeni z registru, tak mozna lepsi pocitadlo odstavit at si tu kolonku proskrtavaj.
A za druhe... jaka kurva redukce... pokud auto manejaky proprietalni komunikacni system, tak fyzicky zmenit konektor prce nemuze pomoct.
Stary hondy z konce 80 a zacateku 90tych let proste pripoji jen na diag co se s nima umi bavit, coz nejaka obedna obd2 diagnostika nebude umet.
Vyblikavani chyb sice u Hondy jde, ale to je relevantni pouze pokud sviti kontrolka indikujici chybu, tak si muzes vyklikat jeji kod.
A pokud ti sviti MIL, tak nic vyblikavat neni treba protoze je to fail sam o sobe.
Jako mozna investuju ten cas a podivam se do legislativy jak to s ME je, ale co jsem pred lety koukal tak se narizovalo pripojovani, vycitani chyb a readiness kodu pouze u OBD2 aut.
Uprimne se mi nechce moc verit, ze by to bylo narizene i pro starsi.
To ze si to nekde mysli, nebo to tak nekde chcou, jeste neznamena ze to tak je...
Pokud mate odkaz na legislativu co to narizuje, sem s ni, at to nemusim hledat
To je jak s opisovanim stavu najetych KM... na spouste stanici TK si opisuji stav odometru, a kdyz by nefungovalo pocitadlo najetych kilometru, nebo bych jim znemoznil si ho precist tak kolem toho delaji strasny vlny... asi ho zamerne prelepim a zakazu jim tu samolepku sundat
ja nvim proc ... jestli ty KM pak podavaji Cebii nebo co ... ale vzhledem k tomu, ze ted uz myslim plati ta kontroverzni zmena, ze pokud se udaj najetych KM od posledne zmensil, ze to muze vest k vyrazeni z registru, tak mozna lepsi pocitadlo odstavit at si tu kolonku proskrtavaj.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: STK a Emise 2019
Souhlasím s tebou !stilg píše: ↑stř bře 06, 2019 13:29Jednak si myslim, ze pouzivat k ME nejaky HW od klienta taky neni formalne a legislativne spravny postup...
A za druhe... jaka kurva redukce... pokud auto manejaky proprietalni komunikacni system, tak fyzicky zmenit konektor prce nemuze pomoct.
Stary hondy z konce 80 ...........................
......................... ze to muze vest k vyrazeni z registru, tak mozna lepsi pocitadlo odstavit at si tu kolonku proskrtavaj.
Nevím co by chtěli na starém autě,které nepodporuje protokol EOBD připojovat !!!!!!! Prostě se změří kouřivost a hotovo.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: STK a Emise 2019
Mně chtěli mermomocí Vitesse (1984!!!!!!) připojit na diagnostiku (na emisích). Nějakej konektor sice na autě je a redukci našli taky, ale nic se jim neukázalo. Odjel jsem domů, vytiskl papír od p.Stehlíka a bylo to.
Re: STK a Emise 2019
dyď tam je konektor co se dával do letadel - zbytky z výroby... prej ze spittfira
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: STK a Emise 2019
Nevím co chcete? Máte tu dvě vyjádření od lidí, co pracují na STK, nebo přímo emisích. Jsou proškolení a vědí co mají dělat. Navíc to nejsou žádní tupani, co by zrovna nás chtěli tahat za nos - jsou to jedni z nás.
Opakuji, sdělil jsem informaci o tom, co se dle nařízení má dělat, ale nepopřel jsem to, že se k tomu bude přistupovat benevolentně.
Jestli má někdo čas trávit čas studováním legislativy, tak do toho. Já na to čas nemám a stresu mám i bez toho dost
Opakuji, sdělil jsem informaci o tom, co se dle nařízení má dělat, ale nepopřel jsem to, že se k tomu bude přistupovat benevolentně.
Jestli má někdo čas trávit čas studováním legislativy, tak do toho. Já na to čas nemám a stresu mám i bez toho dost
Re: STK a Emise 2019
V úterý jsem byl na STK v Ústí nad Orlicí. Jezdím tam léta. Předloni jsem na emisích ještě uspěl. Sice až na druhý pokus, po připojení té správné čtečky, protože s tou první nešlo tisknout. Samotné měření bez problému.
Teď už jsem tam ale nepochodil. Ani jedna ze dvou čteček se nehodlala s řídicí jednotkou spojit, takže nebylo možno ani vyčíst paměť chyb. Hlásilo to kde co, mimo jiné např. poškození kabelu nebo konektoru. Tak se s tím technik (ve vší úctě a slušnosti) asi tři čtvrtě hodiny mučil, než to vzdal. Napadlo mě ještě vytáhnout poslední protokol - a už bylo jasno - naposledy měli verzi KTS 520, nyní ale mají aktualizovanou KTS 540. No tak říkám si, jasný, prostě R620SDi vyškrtli ze seznamu, vždyť kolik nás v republice zůstalo? Prostě už s námi ta verze KTS 540 nepočítá. No jo, ale že prý se to týká např. i Felicií.
Takže mi bylo doporučeno zajet někam, kde jim to bude komunikovat. Tím někým je Autoservis Synek v asi 10 km vzdálené České Třebové. Připojeno, změřeno, vše v pořádku. Všeho všudy 15 minut a odjížděl jsem zpět. Dokonce přeběhové otáčky byly požadovány o 1000 nižší. Sice to pak psalo o cca dvě desetiny vyšší kouřivost, než když se to minule točilo na 5300 otáček (což může mít i jiný důvod), ale průměr byl s rezervou pod limitem a vzájemný rozptyl jednotlivých hodnot minimální.
Takže doporučuji kolegům z okolí, pokud by je potkalo to samé co mě a nechtělo se jim jezdit a zkoušet, kde uspějí.
Teď už jsem tam ale nepochodil. Ani jedna ze dvou čteček se nehodlala s řídicí jednotkou spojit, takže nebylo možno ani vyčíst paměť chyb. Hlásilo to kde co, mimo jiné např. poškození kabelu nebo konektoru. Tak se s tím technik (ve vší úctě a slušnosti) asi tři čtvrtě hodiny mučil, než to vzdal. Napadlo mě ještě vytáhnout poslední protokol - a už bylo jasno - naposledy měli verzi KTS 520, nyní ale mají aktualizovanou KTS 540. No tak říkám si, jasný, prostě R620SDi vyškrtli ze seznamu, vždyť kolik nás v republice zůstalo? Prostě už s námi ta verze KTS 540 nepočítá. No jo, ale že prý se to týká např. i Felicií.
Takže mi bylo doporučeno zajet někam, kde jim to bude komunikovat. Tím někým je Autoservis Synek v asi 10 km vzdálené České Třebové. Připojeno, změřeno, vše v pořádku. Všeho všudy 15 minut a odjížděl jsem zpět. Dokonce přeběhové otáčky byly požadovány o 1000 nižší. Sice to pak psalo o cca dvě desetiny vyšší kouřivost, než když se to minule točilo na 5300 otáček (což může mít i jiný důvod), ale průměr byl s rezervou pod limitem a vzájemný rozptyl jednotlivých hodnot minimální.
Takže doporučuji kolegům z okolí, pokud by je potkalo to samé co mě a nechtělo se jim jezdit a zkoušet, kde uspějí.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte led 05, 2010 12:09
- Bydliště: Letohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a Emise 2019
Olsone tys dal další technickou s modrým?
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: STK a Emise 2019
Dnes jsem byl na STK z Defenderem a zadne pripojovani do ridici jednotky , mereni po starem
Re: STK a Emise 2019
Ahoj Vendo,
normálně to dělám tak, že před kontrolou auto projdu a odstraním největší problémy o kterých vím, nebo je najdu. Pak tam zajedu, a buď projdu na poprvé nebo to dostanu na měsíc. Nebezpečnou vadu jsem ještě nikdy nevyfasoval. Vždy se vyskytly jen vady lehké a vážné. No a pokud dostanu TK na měsíc, tak se pak pověnuju těm vybraným vadám a odstraním je. Teď to byl ten druhý případ (ruční brzda - slabý účinek, rozdíl mezi levou a pravou stranou, velký zdvih páky, pak se pravá kousla, jak za to technik fest zabral, klasika,... dále koroze, únik kapaliny posilovače řízení a nesundané poklice).
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: STK a Emise 2019
Ty nesundané poklice jsou fakt, že se u nás na STK v Roudnici od minulého roku začaly také dost hrotit. Byl jsem tam s Roverem na zimních, kde mám poklice a podotýkám, jen na Evidenčce a dekle musely dolů a do kufru. Technik mi to vysvětlil, že se to fotí a poklice by znemožnila kontrolu rozměrů vyražených na discích.
Rover 75 2.0 V6