předřadný odpor ventilátoru topení

Jak na to, tipy, triky ...
Uživatelský avatar
HonzaF
Příspěvky: 58
Registrován: pon dub 29, 2013 20:18
Bydliště: Příbram

předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od HonzaF » ned kvě 26, 2013 15:29

nabízí se varianta laborace s výkonými rezistory takto .... 1. a 2. stupeň cca 1 ohm, 3. stupeň cca 2,5 ohm
3.jpg
3.jpg (167.48 KiB) Zobrazeno 8036 x
a nebo výměna za jakýkoliv modul se 3 stupni z libovolného auta .... na foto je modul z felicie který má navíc pojistku proti přehřátí
1.jpg
1.jpg (177.73 KiB) Zobrazeno 8036 x
2.jpg
2.jpg (217.18 KiB) Zobrazeno 8036 x

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od Hombre » ned kvě 26, 2013 18:34

Ale to se normálně prodává.
Třeba zde
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
HonzaF
Příspěvky: 58
Registrován: pon dub 29, 2013 20:18
Bydliště: Příbram

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od HonzaF » ned kvě 26, 2013 18:50

já vím že se to prodává v kelly a jinde jenže za ty peníze je to v podobě číny za 300 nekvalitní a Valeo za 700 je předražený

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od Hombre » ned kvě 26, 2013 18:58

To je pravda, asi bych to taky řešil těmi výkonovými odpory.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
HonzaF
Příspěvky: 58
Registrován: pon dub 29, 2013 20:18
Bydliště: Příbram

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od HonzaF » ned kvě 26, 2013 19:03

sranda je že výkoný odpory vyjdou na přibližně stejný finance jako ten modul z Felicie kterých se na vrakáčích válí víc než dost

Uživatelský avatar
demi
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 24, 2012 23:24
Bydliště: P6 Ruzyně,PELHŘIMOV

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od demi » sob led 18, 2014 16:12

Já to řešil modulem z peugeota 306

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od J0hny » sob led 18, 2014 17:24

Použil jsem modul z roveru 600, jsou tam odpory už v keramice, mám i fotku jak je potřeba to zapojit, už několik let to slouží
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od 11AA » sob led 18, 2014 17:28

Koupil jsem ten za 300,- z ebay. Navíc ze dvou špatných se podařilo sestavit jeden náhradní.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od Trunda » sob led 18, 2014 20:07

No já těch výkonových odporů mám doma hromadu z dob, kdy jsem jako puberťák lítal po smeťácích a vrakoval kdejakou televizi na součástky :-D Taťka má první stupeň na R25 taky KO, tak ho asi vyženu na půdu, ať si vybere ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
HonzaF
Příspěvky: 58
Registrován: pon dub 29, 2013 20:18
Bydliště: Příbram

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od HonzaF » pon led 20, 2014 19:05

mám to teď vyřešený tímto :)
plynulá regulace otáček ventilátoru
2014-01-20 19.01.05.jpg
PWM regulátor

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od Trunda » pon led 20, 2014 21:41

Pěkný ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
HonzaF
Příspěvky: 58
Registrován: pon dub 29, 2013 20:18
Bydliště: Příbram

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od HonzaF » pon led 20, 2014 21:52

chtěl jsem to udělat na tlačítka tudíž elektronický potenciometr s nějakým optickým ukazatelem ale to je pro mě už kapku náročnější a moji lidé na to nemají moc času

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od Trunda » pon led 20, 2014 22:12

Zapracuj to misto prepinace rychlosti, dej na to puvodni knoflik a bude to parada ;-) .... Co bych ale bral, tak nejake chytre ale jednoduche reseni casovani steracu.... Obcas me tech par rychlosti stve :-D ... Ale co... Inzenyri to tak chteli ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
HonzaF
Příspěvky: 58
Registrován: pon dub 29, 2013 20:18
Bydliště: Příbram

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od HonzaF » pon led 20, 2014 22:15

no takto to je vymyšlený k zapracování pod původní kolečko :)
programovatelný cyklovač stěračů mám vymyšlený jen zdokonalit zapojení do auta

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: předřadný odpor ventilátoru topení

Příspěvek od AnderN » úte led 21, 2014 0:01

Trunda píše:Zapracuj to misto prepinace rychlosti, dej na to puvodni knoflik a bude to parada ;-) .... Co bych ale bral, tak nejake chytre ale jednoduche reseni casovani steracu.... Obcas me tech par rychlosti stve :-D ... Ale co... Inzenyri to tak chteli ;-)
Ať žije Felicia :D Myslím, že i Favorit to měl -- zcela plynule nastavitelný interval ... a nikde jinde jsem to snad neviděl, ani u novějších škodovek.

Jinak tedy si nemůžu stěžovat na stěrače automatické v R75/ZT ... za ty roky, co to mám, spočítám na prstech jedné ruky, kolikrát jsem do toho musel zasáhnout, protože automat stíral jinak, než bych si představoval.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět