Autokosmetický koutek
Autokosmetický koutek
Dobrý den.
Rozhodl jsem se odhalit něco ze své autokosmetické výbavy, tak vyvěšuji fotky.
Ještě obecný postup:
První zásah (resp. nový vosk po určité době):
- umýt: nejlépe rukavicí z ovčí vlny
- vyčistit přípravkem IronX
- vyčistit clayem
- vysušit
- vyčistit leštěnkou
- navoskovat
Pětasedma mi trvá asi 8 hodin.
Průběžný zásah, tzn. běžné mytí v provozu:
- umýt: buď klasicky s hadicí a rukavicí s ovčí vlny, nebo s wapkou (ale to jsem nezkoušel, nicméně vosk by to sundat nemělo)
- vysušit
Celá akce mi trvá hodinu, někdy dvě, ale to se hodně loudám. Opravdu rychle to jde udělat tak za 30-40 minut.
Auto vypadá (dle vosku) jako nové/čerstvě vyleštěné po celou dobu užívání. A taky se to dělá snadno, vosk brání ulpívání nečistot na povrchu, nikde nic nedrhnu.
Převoskování (po čase):
- umýt
- vyčistit clayem
- vysušit
- leštěnka odpadá, takže jen nanést vrstvu vosku a jedeme dál.
To mi trvá tak asi 3-4 hodiny.
U přírodních vosků se hovoří o výdrži tak 2-3 měsíce, někdy víc, někdy míň.
Výhoda: Dodo Juice vosky strašně moc voní, to je pak chuť si do toho i kousnout, výtečná hloubka barev laku, zdůrazněný odstín laku, možnost převoskovat bez nutnosti pracného leštění
Nevýhoda: slabší výdrž
Ryze syntetické vosky:
Výhoda: velká výdrž, odolnost i v zimním provozu
Nevýhoda: ryze syntetické vosky nejdou vrstvit, zvýraznění vlastností laku je malá nebo nulové, povrch je mdlejší, než při použití přírodních vosků
jsou ještě i jiné postupy a přípravky/technologie, ale o tom někdy jindy.
Vlevo je švýcarská sušící mikrovláknová waflovitá utěrka Swisswax- z toho jsem trochu rozpačitý, na to, jaká je to značka, jsem čekal lepší životnost...ale i po 2 letech stále funguje. Nemám možnost srovnání.
Vpravo je německá mikrovláknová utěrka MicroFibre Madnes Summit 800- luxusní věc, doporučuju. Výtečně a pohodlně se s tím pracuje. Taková ptákovina na těsnění dveří, proti zamrzání, obsahuje to oleje a přísady, celkem fajn, ale v provozu mi ještě nikdy nic nezmrzlo, takže nemohu moc hodnotit. Sbírka Autoglym. U této značky oceňuju příznivou cenu a jakžtakž výsledky. Protože:
Engine Machine Cleaner - čistič motoru, ale výsledky, která dosáhne např. Arva, to nedá ani náhodou. Je to takový silnější "slabý" odmašťovač. Odzkoušeno několikrát.
Interior Shampoo - ještě jsem nepoužil (kolegové z detailingového fóra oceňovali účinek, ale kritizovali spotřebu)
Fast Glass- čistič skel, pohoda, umýval jsem s tím i okna na baráku a je to taková lepší Okena. Tak toto můžu jen doporučit. Fantastický výsledek a super výdrž.
Vlevo Dodo Juice Glass Sealant - aplikuje se na skla, jako největší výhodu vidím v tom, že NEMUSÍM VŮBEC za deště používat stěrače, všichni mávají jak zběsilí a já nic. Další uživatelé ocenili též to, že v zimním počasí vůbec neřešili námrazu, protože to prostě odpuzuje vodu. Výdrž někdo udává půl roku, někdo rok, mně to vydrželo rok a půl a stále to tam mám...pravda, už to moc nepůsobí, ale pořád to tam je...
Zde je video (ale v reálu je to působivější): http://www.youtube.com/watch?v=c62pDEonItg
Vpravo Dodo Juice Gloss Trim Sealant - aplikuje se na plasty, super výdrž, od slunce vyšisovaný povrch značně ožije. Výdrž asi rok, pak to pomalu slábne.
U obou je nevýhoda, že se musí povrch důkladně připravit, vyčistit, nic moc zábavného.... Dodo Juice detailing clay, říkám tomu "plastelína". Zkoušel jsem na začátku Stjärnagloss, ale ten se po jednom autě rozpadl na kousky. Tento má za sebou jedno auto a myslím, že v pohodě ještě jedno auto dá. Syntetický vosk údajně s přísadou karnauby- má vysoká hodnocení, právě testuji, tak uvidíme, jaká výdrž. Vosk na disky kol Swisswax. Udávají velkou odolnost a malou spotřebu, ale to balení mi vyšlo tak na zhruba 3 sady, takže buď je to jen obchodní hláška nebo něco dělám špatně. Docela mizerně se to aplikuje, drobí se na malé kousky a ani velmi příjemná vůně nezachrání celkově rozpačitý dojem. Výdrž jsem nesledoval. Dodo Juice leštěnka na okna. Použil jsem to jen jednou, před aplikací Dodo Juice Glass Sealant (viz výše). Je nutno to důkladně setřít, jinak zanechává zbytky. Sušící detailer Dodo Juice. Výborná věc, nevýhodou je vysoká cena. Na tak velké auto, jako je pětasedma, se toho spotřebuje víc. Aplikuju téměř při každém mytí. Vlevo leštěnka Dodo Juice na olejové bázi. Jsou 2 verze, s mikročásticema a bez. Na běžné laky VŽDY použít s mikročásticema, na nové a strojně rozleštěné stačí bez mikročástic. Na tento produkt si nemohu stěžovat. Další příjemná věc z dílny Angličanů Dodo Juice.
Vpravo leštěnka dalších Angličanů, ValetPro Achilles Prep. Rovněž super věc a levnější, než od Dodo. Menší nevýhodou je tužší konzistence, takže se s tím o dost hůř pracuje, ale velké plusy: CENA a VÝSLEDKY. Udává se, že je to schopno některé drobné škrábance zamaskovat, což potvrzuji. Dodo Juice lubrikanty pro plastelínu. Tady není moc co komentovat. Koncentrát vychází cenově výrazně výhodněji. Vlevo pH neutrální šampon Dodo Juice Born To Be Mild- super výrobek, neskutečně brutálně pění a velmi příjemně voní po bonbónech. Je šetrný na pokožku- i po hodině máchání to s rukama nic nedělá. Mám ho 2 roky a spotřeboval jsem ho polovičku a to jsem s tím na začátku plýtval. Použil jsem ho asi 20x.
Vpravo jakýsi výrobek, co jsem sehnal v autodílech, v domnění, že bude tvrdší a bude hodně čistit, ale nějak dost slabý, takže sice vyčistí, ale starý vosk asi nesundá.... Detailer Dodo Juice Basic of Bling - vzal jsem ho víceméně na zkoušku, vhodné na rychlé doleštění, používám ho na čištění mezidveřního prostoru a ploch po odklopení kapoty a kufru. Nic extra, nic špatného, příjemně voní, výdrž celkem krátkodobá, ale o to tu nejde. CarPro IronX- vynikající věc! Silně doporučuju, reaguje s korozí, kterou odstraní i z pórů a míst, kam se při mytí nedostanu. Použitím IronX šetřím plastelínu, aby dél vydržela. Dá se použít na jakýkoliv povrch - lak, plasty, sklo....Nevýhoda: trošku cena (ale stačí to použít 1x do roka) a nutnost pracovat v otevřeném prostoru. Jednak je nutné to důkladně opláchnout, je to chemie a pak taky to neuvěřitelně smrdí- doslova jako žumpa. Aplikátory na leštěnku a vosk. Ten samý sušící hadr od Swisswaxu, jako na začátku.
Rozhodl jsem se odhalit něco ze své autokosmetické výbavy, tak vyvěšuji fotky.
Ještě obecný postup:
První zásah (resp. nový vosk po určité době):
- umýt: nejlépe rukavicí z ovčí vlny
- vyčistit přípravkem IronX
- vyčistit clayem
- vysušit
- vyčistit leštěnkou
- navoskovat
Pětasedma mi trvá asi 8 hodin.
Průběžný zásah, tzn. běžné mytí v provozu:
- umýt: buď klasicky s hadicí a rukavicí s ovčí vlny, nebo s wapkou (ale to jsem nezkoušel, nicméně vosk by to sundat nemělo)
- vysušit
Celá akce mi trvá hodinu, někdy dvě, ale to se hodně loudám. Opravdu rychle to jde udělat tak za 30-40 minut.
Auto vypadá (dle vosku) jako nové/čerstvě vyleštěné po celou dobu užívání. A taky se to dělá snadno, vosk brání ulpívání nečistot na povrchu, nikde nic nedrhnu.
Převoskování (po čase):
- umýt
- vyčistit clayem
- vysušit
- leštěnka odpadá, takže jen nanést vrstvu vosku a jedeme dál.
To mi trvá tak asi 3-4 hodiny.
U přírodních vosků se hovoří o výdrži tak 2-3 měsíce, někdy víc, někdy míň.
Výhoda: Dodo Juice vosky strašně moc voní, to je pak chuť si do toho i kousnout, výtečná hloubka barev laku, zdůrazněný odstín laku, možnost převoskovat bez nutnosti pracného leštění
Nevýhoda: slabší výdrž
Ryze syntetické vosky:
Výhoda: velká výdrž, odolnost i v zimním provozu
Nevýhoda: ryze syntetické vosky nejdou vrstvit, zvýraznění vlastností laku je malá nebo nulové, povrch je mdlejší, než při použití přírodních vosků
jsou ještě i jiné postupy a přípravky/technologie, ale o tom někdy jindy.
Vlevo je švýcarská sušící mikrovláknová waflovitá utěrka Swisswax- z toho jsem trochu rozpačitý, na to, jaká je to značka, jsem čekal lepší životnost...ale i po 2 letech stále funguje. Nemám možnost srovnání.
Vpravo je německá mikrovláknová utěrka MicroFibre Madnes Summit 800- luxusní věc, doporučuju. Výtečně a pohodlně se s tím pracuje. Taková ptákovina na těsnění dveří, proti zamrzání, obsahuje to oleje a přísady, celkem fajn, ale v provozu mi ještě nikdy nic nezmrzlo, takže nemohu moc hodnotit. Sbírka Autoglym. U této značky oceňuju příznivou cenu a jakžtakž výsledky. Protože:
Engine Machine Cleaner - čistič motoru, ale výsledky, která dosáhne např. Arva, to nedá ani náhodou. Je to takový silnější "slabý" odmašťovač. Odzkoušeno několikrát.
Interior Shampoo - ještě jsem nepoužil (kolegové z detailingového fóra oceňovali účinek, ale kritizovali spotřebu)
Fast Glass- čistič skel, pohoda, umýval jsem s tím i okna na baráku a je to taková lepší Okena. Tak toto můžu jen doporučit. Fantastický výsledek a super výdrž.
Vlevo Dodo Juice Glass Sealant - aplikuje se na skla, jako největší výhodu vidím v tom, že NEMUSÍM VŮBEC za deště používat stěrače, všichni mávají jak zběsilí a já nic. Další uživatelé ocenili též to, že v zimním počasí vůbec neřešili námrazu, protože to prostě odpuzuje vodu. Výdrž někdo udává půl roku, někdo rok, mně to vydrželo rok a půl a stále to tam mám...pravda, už to moc nepůsobí, ale pořád to tam je...
Zde je video (ale v reálu je to působivější): http://www.youtube.com/watch?v=c62pDEonItg
Vpravo Dodo Juice Gloss Trim Sealant - aplikuje se na plasty, super výdrž, od slunce vyšisovaný povrch značně ožije. Výdrž asi rok, pak to pomalu slábne.
U obou je nevýhoda, že se musí povrch důkladně připravit, vyčistit, nic moc zábavného.... Dodo Juice detailing clay, říkám tomu "plastelína". Zkoušel jsem na začátku Stjärnagloss, ale ten se po jednom autě rozpadl na kousky. Tento má za sebou jedno auto a myslím, že v pohodě ještě jedno auto dá. Syntetický vosk údajně s přísadou karnauby- má vysoká hodnocení, právě testuji, tak uvidíme, jaká výdrž. Vosk na disky kol Swisswax. Udávají velkou odolnost a malou spotřebu, ale to balení mi vyšlo tak na zhruba 3 sady, takže buď je to jen obchodní hláška nebo něco dělám špatně. Docela mizerně se to aplikuje, drobí se na malé kousky a ani velmi příjemná vůně nezachrání celkově rozpačitý dojem. Výdrž jsem nesledoval. Dodo Juice leštěnka na okna. Použil jsem to jen jednou, před aplikací Dodo Juice Glass Sealant (viz výše). Je nutno to důkladně setřít, jinak zanechává zbytky. Sušící detailer Dodo Juice. Výborná věc, nevýhodou je vysoká cena. Na tak velké auto, jako je pětasedma, se toho spotřebuje víc. Aplikuju téměř při každém mytí. Vlevo leštěnka Dodo Juice na olejové bázi. Jsou 2 verze, s mikročásticema a bez. Na běžné laky VŽDY použít s mikročásticema, na nové a strojně rozleštěné stačí bez mikročástic. Na tento produkt si nemohu stěžovat. Další příjemná věc z dílny Angličanů Dodo Juice.
Vpravo leštěnka dalších Angličanů, ValetPro Achilles Prep. Rovněž super věc a levnější, než od Dodo. Menší nevýhodou je tužší konzistence, takže se s tím o dost hůř pracuje, ale velké plusy: CENA a VÝSLEDKY. Udává se, že je to schopno některé drobné škrábance zamaskovat, což potvrzuji. Dodo Juice lubrikanty pro plastelínu. Tady není moc co komentovat. Koncentrát vychází cenově výrazně výhodněji. Vlevo pH neutrální šampon Dodo Juice Born To Be Mild- super výrobek, neskutečně brutálně pění a velmi příjemně voní po bonbónech. Je šetrný na pokožku- i po hodině máchání to s rukama nic nedělá. Mám ho 2 roky a spotřeboval jsem ho polovičku a to jsem s tím na začátku plýtval. Použil jsem ho asi 20x.
Vpravo jakýsi výrobek, co jsem sehnal v autodílech, v domnění, že bude tvrdší a bude hodně čistit, ale nějak dost slabý, takže sice vyčistí, ale starý vosk asi nesundá.... Detailer Dodo Juice Basic of Bling - vzal jsem ho víceméně na zkoušku, vhodné na rychlé doleštění, používám ho na čištění mezidveřního prostoru a ploch po odklopení kapoty a kufru. Nic extra, nic špatného, příjemně voní, výdrž celkem krátkodobá, ale o to tu nejde. CarPro IronX- vynikající věc! Silně doporučuju, reaguje s korozí, kterou odstraní i z pórů a míst, kam se při mytí nedostanu. Použitím IronX šetřím plastelínu, aby dél vydržela. Dá se použít na jakýkoliv povrch - lak, plasty, sklo....Nevýhoda: trošku cena (ale stačí to použít 1x do roka) a nutnost pracovat v otevřeném prostoru. Jednak je nutné to důkladně opláchnout, je to chemie a pak taky to neuvěřitelně smrdí- doslova jako žumpa. Aplikátory na leštěnku a vosk. Ten samý sušící hadr od Swisswaxu, jako na začátku.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: autokosmetický koutek
Ano, budu rád za popis toho co co je a k čemu to je a jak se postupuje
.... ale teda koukám, že manželka ti musí takový kosmetický balíček fakt závidět 


Re: autokosmetický koutek
Kdybych mel k nejakymu z vyse uvedenych produktu vlastni nazor/zkusenost, mohu take prispet do tematu nebo je ciste Pitrsovo soukrome? 

Re: autokosmetický koutek
kdyby chtěl soukromí tak to zamkne
jen do něj
to Pitrs: pěkná sbírka, taky mám rád Dodo Juice

to Pitrs: pěkná sbírka, taky mám rád Dodo Juice
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: autokosmetický koutek
Jen pište pište.
Něco jsem tam doplnil, zbytek posléze.
Co dává výborný poměr cena/výkon, je anglická firma ValetPro.
Ceny dobré a výsledky....mmmm!
Ještě se k tomu vyjádřím, nějaké zkušenosti mám.
Něco jsem tam doplnil, zbytek posléze.
Anglická firma Dodo Juice je v pohodě značka, akorát poněkud dražší.kptHergot píše:pěkná sbírka, taky mám rád Dodo Juice
Co dává výborný poměr cena/výkon, je anglická firma ValetPro.
Ceny dobré a výsledky....mmmm!

Ještě se k tomu vyjádřím, nějaké zkušenosti mám.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: autokosmetický koutek
Tak jsem doplnil nějaké komentáře.
Tučný text znamená, že mě daná položka velmi potěšila a jsem s ní spokojen.
Jestě jsem si uvědomil, že jsem nenafotil mycí rukavici z ovčí vlny a od ValetPro Talos Protectant.
Dám to sem někdy později.
Tučný text znamená, že mě daná položka velmi potěšila a jsem s ní spokojen.
Jestě jsem si uvědomil, že jsem nenafotil mycí rukavici z ovčí vlny a od ValetPro Talos Protectant.
Dám to sem někdy později.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: autokosmetický koutek
Ten postup dej asi nahoru do prvního příspěvku, ať to tu není takové schované.... 

Re: autokosmetický koutek
Dal jsem to tam, ale neumožnilo mi to tady smazat, takže tam holt zbyla tečka 

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: autokosmetický koutek
A je fuč 

Re: autokosmetický koutek
Dneska jsem celý den dělal civica, před měsícem na něm dodělal poslední drobnosti lakýrník a už ani není poznat, že si na mě chtěla na dálnici vyšlápnout srnka
Parkuju na sídlišti, naštěstí je to relativně klidná část, ale všude jsou lípy a proto jsem chtěl celý auto před sezónou zakonzervovat.
Postup víceméně shodný s Pítrsem, nedřív ruční mytí metodou dvou kyblíků (AG Bodywork Shampoo), sušení, clayovaní (DodoJuice Supernatural + DodoJuice Born Slippy), další oplach a sušení a pak ruční aplikace leštěnky (AG Super Resin Polish) + vyleštění a nakonec ručně vrstva Collinite 476S.
Nádhera!
Teď už mi ten bordel ze stromů tak moc vadit nebude
Celý jsem to dělal asi 5 hodin, strašně moc pomohlo, že auto bylo v lakovně a předek je nově nastříkanej a zbytek auta rozleštili. Nemusel jsem tolik clayovat.
Ale jsem naprostý nemehlo, ještě slušně použitelnej kousek claye mi upad na zem - takže jsem ho musel vyhodit. Nehodlám si auto čistit kamínkama a pískem
Musím dokoupit nějaký další přípravky, už mi začínaj docházet.
Efko se dostane na řadu velice brzo, zatím je v garáži na špalkách, protože nechávám renovovat oparkovaný a různě okousaný kola.

Parkuju na sídlišti, naštěstí je to relativně klidná část, ale všude jsou lípy a proto jsem chtěl celý auto před sezónou zakonzervovat.
Postup víceméně shodný s Pítrsem, nedřív ruční mytí metodou dvou kyblíků (AG Bodywork Shampoo), sušení, clayovaní (DodoJuice Supernatural + DodoJuice Born Slippy), další oplach a sušení a pak ruční aplikace leštěnky (AG Super Resin Polish) + vyleštění a nakonec ručně vrstva Collinite 476S.
Nádhera!
Teď už mi ten bordel ze stromů tak moc vadit nebude

Celý jsem to dělal asi 5 hodin, strašně moc pomohlo, že auto bylo v lakovně a předek je nově nastříkanej a zbytek auta rozleštili. Nemusel jsem tolik clayovat.
Ale jsem naprostý nemehlo, ještě slušně použitelnej kousek claye mi upad na zem - takže jsem ho musel vyhodit. Nehodlám si auto čistit kamínkama a pískem

Musím dokoupit nějaký další přípravky, už mi začínaj docházet.
Efko se dostane na řadu velice brzo, zatím je v garáži na špalkách, protože nechávám renovovat oparkovaný a různě okousaný kola.
Re: autokosmetický koutek
Jako dost mě to láká, ale štve mě na tom to, že nemám možnost si to nakoupit postupně... protože když si to budu objednávat z eshopu, tak na poštovným zaplatím majland. A naneštěstí dám přednost spíš mechanickým dílům, než nákupu relativně drahého kosmetického balíčku 

Re: autokosmetický koutek
Cembry: Ta metoda 2 kýblů je naprosto geniální způsob...a přitom tak levný a jednoduchý.
Jak dlouho se takovéto péči věnuješ?
Trunda: Jistě, když si objednáš 10 balíčků jeden po druhém, tak to bude fakt majlant, ale v čem leží hlavní problém?
Jak dlouho se takovéto péči věnuješ?
Trunda: Jistě, když si objednáš 10 balíčků jeden po druhém, tak to bude fakt majlant, ale v čem leží hlavní problém?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: autokosmetický koutek
Loni na jare jsem s tim zacal. Nejdriv jsem ale hrozne dlouho studoval na foru informace o pripravcich a postupech. Puvodne jsem chtel jsem udelat moc dobre efku, takze mam treba i nejaky pripravky na peci o kozeny sedacky. Ale kdyz jsem zjistil, jak dobre to vypada a hlavne JAK DOBRE SE TO NASLEDNE MEJE, tak jsem zacal stejne pecovat i o civica, kterej na rozdil od efka nestoji v garazi. Rozhodne se stale pocitam mezi zacatecniky v oblasti detailingu.
A pred prvnim nakupem jsem si musel v hlave strasne dlouho vysvetlovat a objasnovat, ze nakup autokosmetiky za nekolik tisic je v poradku, protoze tomu autu tu udela stejne dobre, jako pece o technickou cast. Fakt moc dlouho jsem si to musel nejak zduvodnovat, ale ted uz vidim vysledky. Treba ma Trunda podobnej "blok" a az ho prekona, tak misto nahradnich dilu jednou koupi balicek autokosmetiky
A pred prvnim nakupem jsem si musel v hlave strasne dlouho vysvetlovat a objasnovat, ze nakup autokosmetiky za nekolik tisic je v poradku, protoze tomu autu tu udela stejne dobre, jako pece o technickou cast. Fakt moc dlouho jsem si to musel nejak zduvodnovat, ale ted uz vidim vysledky. Treba ma Trunda podobnej "blok" a az ho prekona, tak misto nahradnich dilu jednou koupi balicek autokosmetiky

Re: autokosmetický koutek
No, když si to spočítáš ve srovnání s ježděním do automyčky (kde mívají luxusní extra PREMIUM programy s voskem za 200,-), tak taková investice do "autokosmetického balíčku" se vrátí během několika málo let.
Nehledě na to, že se s takovým materiálem (vosky, leštěnky, hadry) nesrovnatelně lépe pracuje.
A práce je udělaná skutečně pořádně.
A díky mnohem lepší výdrží (ve srovnání s nějakýma myčkama nebo turtle waxama za lidové ceny z hypermarketu) je dosaženo delší ochrany proti vlhkosti- tudíž je to jedna z cest, jak předejít korozi.
Pokud nebudeme blázni, kteří furt něco kupují (jako nadšenci, kteří jsou schopni kvůli extrémnímu detailingu rozebrat půlku auta), tak o žádné drahotě nemůže být řeč.
Jediné, co je na tom nepříjemné, je strávený čas- za hodinu to fakt udělat nejde.
P.S. Když jsem zmínil ty turtle waxy- mám doma dvě balení nějakých turtle waxů vosků. Párkrát jsem to použil a je to skoro plné (asi). Nechce se mi to vyhazovat do popelnice, v případě zájmu to někomu bezplatně daruji.
Nehledě na to, že se s takovým materiálem (vosky, leštěnky, hadry) nesrovnatelně lépe pracuje.
A práce je udělaná skutečně pořádně.
A díky mnohem lepší výdrží (ve srovnání s nějakýma myčkama nebo turtle waxama za lidové ceny z hypermarketu) je dosaženo delší ochrany proti vlhkosti- tudíž je to jedna z cest, jak předejít korozi.
Pokud nebudeme blázni, kteří furt něco kupují (jako nadšenci, kteří jsou schopni kvůli extrémnímu detailingu rozebrat půlku auta), tak o žádné drahotě nemůže být řeč.
Jediné, co je na tom nepříjemné, je strávený čas- za hodinu to fakt udělat nejde.
P.S. Když jsem zmínil ty turtle waxy- mám doma dvě balení nějakých turtle waxů vosků. Párkrát jsem to použil a je to skoro plné (asi). Nechce se mi to vyhazovat do popelnice, v případě zájmu to někomu bezplatně daruji.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: autokosmetický koutek
Ono ani takový Tempo, brusná pasta na "leštění" a péči o lak, braná za naprosto super věc mezi širokou většinou populace, není vůbec žádnej zázrak.
Kamarád se mi snažil předvést jeho kvality na jednom povrchovém škrábanci na civicovi a když jsem to viděl, tak to jen urychlilo nákup detailingových produktů. Strašlivá věc, to Tempo! Fakt brusná pasta...
Kamarád se mi snažil předvést jeho kvality na jednom povrchovém škrábanci na civicovi a když jsem to viděl, tak to jen urychlilo nákup detailingových produktů. Strašlivá věc, to Tempo! Fakt brusná pasta...