Výměna kapaliny v okruhu posilovače řízení
Napsal: úte kvě 24, 2011 15:09
Nevim jestli uz to nekdo delal a jestli na to je nejaky predepsany interval ale uskodit to urcite neuskodi. Vymena je vcelku jednoducha a financne taky nevyjde na zavratnou castku. Postup je jednduchy. Je potreba odsat veskerou kapalinu z nadobky (i pod takovym bilym klobouckem) Odmontpvat nadobku aby byla volna a dalo se s ni manipulovat. Sundat spodni prepadovou hadici z nadobky (je dobre prostor pod nadobkou hodne vystlat hadrami aby se olej nedostal do alternatoru) a nasmerovat ji do nejake plastove lahve kterou tam pobliz musime nacpat. Volny konec na nadpbce po hadici musime zacpat. Zvednout predek tak aby byly obe kola volne a dalo se nimi tocit volantem. Pak uz jenom staci nalivat novou kapalinu kroutit volantem do krajnich poloh a tu starou chytat do pripravene lahve. Minimalne 1,5L na proplach a 0,5L na doliti. Po nastartovani pomalu pootacet a hlidat hladinu bude ubyvat. Nova kapalina ma krasne tresnovou pruhlednou barvu a to co jsem vypustil smele konkurovalo vyjetemu oleji.