Náročnost: jednoduché, se vším všudy práce na 1 hodinu
Platí pro: Rover 75/MG ZT, všechny motorizace a karosářské verze, snad vyjma 1800 Turbo Auto a Rover 75 V8/MG ZT260 (tam se to může lišit, neověřeno)
***************************************************************
Zvedneme pravou přední polonápravu a sundáme kolo.
Pro nejsznažší přístup demontujeme tyto šrouby:
(a odebereme kryt, sloužící k výměně žárovky)
Ještě je nutno demontovat plastový kryt ve spodní části (nemám fotky, ale je to snadno k nalezení).
Opatrně uvolníme podběh kola (jde to celkem bez problému, při šetrné manipulaci nedojde k poškození okolí a laku) a prostor odkryjeme.
Odpojíme konektor snímače hladiny vody.
Opatrným otáčením okolo osy těla čerpadla a tahem nahoru čerpadlo vytáhneme z nádržky.
Obsah nádržky vyteče ven pod auto. Nádobka na zachycení se hodí.
Odpojíme příslušné zbylé prvky.
Posledním krokem je vyjmutí pryžového sítka (které slouží zároveň jako těsnění).
Je velmi vhodné ho pročistit vypláchnutím v silném proudu vody.
Montáž je obráceným postupem demontáže.
Čerpadlo ostřikovače čelního skla- demontáž/montáž
Čerpadlo ostřikovače čelního skla- demontáž/montáž
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS