MG ZS model 2022
MG ZS model 2022
Zdravím přátelé, tak nějak se nám začal prodávat nový model MG ZS, samozřejmě Čínské produkce. Je o něm pár článků jak je dobrej atd., ale nenašel jsem nic o motoru (1.5 atmosféra 4-válec), jen to co je na ofic. stránkách mgmotor. Je mi jasné, že z původního MG z Anglie zůstal asi jen znak...ale stále je to MG, tak by to mělo sem patřit.
Takže, má s ním někdo nějaké zkušenosti? Co na něj říkáte?
Takže, má s ním někdo nějaké zkušenosti? Co na něj říkáte?
45 1,6i - 2000, argento colore
Re: MG ZS model 2022
Motor jsem zkoumal a s původním K-Series jsem nenašel žádnou shodu.
Auto jsem viděl na vlastní oči, potkávám ho v Přerově.... z blízka jsou za mě extrémně hnusný kola. Interiér vypadá vcelku na pohled pěkně, materiál neumím posoudit. Zvenčí nic, z čeho bych si sedl na prdel.
Prostě konkurence Dáchčii..... jako ano, kdybych se rozhodoval, jestli koupit Dáchčii, nebo Hnůjdaje, tak jdu do MG.... ale třeba Karoq bude kvalitativně na tom lépe.... ale naštěstí takový typ auta nepotřebuju a nechci, tak se mě to netýká.
Já bych osobně hlasoval pro to, aby si ta auta našla jiný znak, než MG. S původním MG to nemá zhola nic společného a ukradená značka ta tuctová auta nezachrání.
Jediná šance na záchranu je ta, že vyrobí benzínové auto pro zábavu, tak, jak to dlouhou historii MG dělalo a tak, jak se to od něj bude vždy očekávat.
Auto jsem viděl na vlastní oči, potkávám ho v Přerově.... z blízka jsou za mě extrémně hnusný kola. Interiér vypadá vcelku na pohled pěkně, materiál neumím posoudit. Zvenčí nic, z čeho bych si sedl na prdel.
Prostě konkurence Dáchčii..... jako ano, kdybych se rozhodoval, jestli koupit Dáchčii, nebo Hnůjdaje, tak jdu do MG.... ale třeba Karoq bude kvalitativně na tom lépe.... ale naštěstí takový typ auta nepotřebuju a nechci, tak se mě to netýká.
Já bych osobně hlasoval pro to, aby si ta auta našla jiný znak, než MG. S původním MG to nemá zhola nic společného a ukradená značka ta tuctová auta nezachrání.
Jediná šance na záchranu je ta, že vyrobí benzínové auto pro zábavu, tak, jak to dlouhou historii MG dělalo a tak, jak se to od něj bude vždy očekávat.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS model 2022
Ještě je tam u vyšších výbav motor 1.0 turbo, ten má o něco větší výkon i kroutící moment. Ale jinak je to bída. Vlastně to není ani konkurent toho Dustera, protože do toho neumí dát 4x4 ... prostě laciný městský SUV -- neohrabaný, málo místa, nevzhledný, těžký, nikam to nevyjede ... zkrátka v duchu moderní doby. Ale co si trh žádá, to dostane.
Re: MG ZS model 2022
No, nevím jestli trh.... dnes už se nedá mluvit o tom, že se vyrábí a prodává to, co žádá trh, ale to, co vmasíruje propaganda a marketing. Typicky elektroauta....
Lidi jsou dnes ohební díky ztrátě identity, tradic a vůbec vzdáním se základních hodnot, ve finále pak sofistikovaným reklamním a mediálním mozko-vymývačstvím, že si kupují věci ne proto, že by je potřebovali, ale protože jim jen někdo řekl, že to mít mají... vždyť lidi dnes umírají hlavně tím, že se ubaví k smrti. Nepotřebují, aby za nimi něco zůstalo, ale hlavně aby si něco užili.....
.... no a tohle MG je přesně to. Koupíš, ojedeš, po deseti letech vyhodíš a po MG ZS 2022 ani pes neštěkne.
Zato, dneska jsem opět vedle v dědině viděl zaparkované MG ZS 180 a to mě oslovilo a potěšilo velice
Lidi jsou dnes ohební díky ztrátě identity, tradic a vůbec vzdáním se základních hodnot, ve finále pak sofistikovaným reklamním a mediálním mozko-vymývačstvím, že si kupují věci ne proto, že by je potřebovali, ale protože jim jen někdo řekl, že to mít mají... vždyť lidi dnes umírají hlavně tím, že se ubaví k smrti. Nepotřebují, aby za nimi něco zůstalo, ale hlavně aby si něco užili.....
.... no a tohle MG je přesně to. Koupíš, ojedeš, po deseti letech vyhodíš a po MG ZS 2022 ani pes neštěkne.
Zato, dneska jsem opět vedle v dědině viděl zaparkované MG ZS 180 a to mě oslovilo a potěšilo velice

- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS model 2022
Je asi 7 stránkový článek ve světě motorů tento týden.
Slušně se tam snaží popsat motor čínské produkce /Opely už se tam nedávají od loňska/.
Žere, nejede, motor 20. let staré koncepce.
Pro lidi, co není hlavní barva podsvícení interiéru, velikost kufru, spotřeba dýzlu a jak to táhne vocpoda,
je to kus jako Sangyong Tuvalu Tivago nebo Tuvago nebo jak se to jmenuje.
Slušně se tam snaží popsat motor čínské produkce /Opely už se tam nedávají od loňska/.
Žere, nejede, motor 20. let staré koncepce.
Pro lidi, co není hlavní barva podsvícení interiéru, velikost kufru, spotřeba dýzlu a jak to táhne vocpoda,
je to kus jako Sangyong Tuvalu Tivago nebo Tuvago nebo jak se to jmenuje.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS model 2022
jen jsem viděl nadpis, tak jsem si odplivl...
Viděl jsem to, seděl jsem v tom a to už radši toho "sangjonga".
Materiály nekvalitní, smradlavé plasty alá čína. Motor spousta řevu pro nic a spotřeba taky žádná sláva. Možná jsem rozmazlený E-class, ale tohle je prostě čínský odpad.

Viděl jsem to, seděl jsem v tom a to už radši toho "sangjonga".
Materiály nekvalitní, smradlavé plasty alá čína. Motor spousta řevu pro nic a spotřeba taky žádná sláva. Možná jsem rozmazlený E-class, ale tohle je prostě čínský odpad.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZS model 2022
MG ZS EXCLUSIVE 1.0 TGI 6AT / 2WD

Zakoupeno pro manželku a zatím velká spokojenost. Zejména s automatem, který řadí líp a bez škubání, než 7st DSG u VW, který MG nahradilo.
Celkově příjemné překvapení, i když jsem k čínským autům v minulosti velkou důvěrou neoplíval, tak sem to risknul. Když to auto bez vážnějších problémů vydrží po celou dobu záruky, což je 7 let, budu spokojenej

Zakoupeno pro manželku a zatím velká spokojenost. Zejména s automatem, který řadí líp a bez škubání, než 7st DSG u VW, který MG nahradilo.
Celkově příjemné překvapení, i když jsem k čínským autům v minulosti velkou důvěrou neoplíval, tak sem to risknul. Když to auto bez vážnějších problémů vydrží po celou dobu záruky, což je 7 let, budu spokojenej

Re: MG ZS model 2022
No ty jo.... tak přeci jen má někdo odvahu
.... tak jako asi se hodí pogratulovat ke koupi a upřímně popřát hodně štěstí a spokojenosti. A to jako vážně, protože nic špatného nikomu přát nechceme. A budeme doufat, že to nebude zklamání 
Každopádně.... toto téma jsem přesunul do nové kategorie, ať se to neplete se originálním ZS.
OldCare, klidně si ve stejném fóru založ na toto auto nové téma a uvítáme to, jestli nám tam budeš sdílet nějaké dojmy, příběhy, postřehy, fotky
A pokud bys snad přijel na nějaký sraz, tak věřím tomu, že nějakou tu nevraživost zkusíme potlačit a přeci jen se rádi na to auto podíváme blíže, ať tu nekritizujeme/nechválíme něco, co jsme viděli jen na fotkách


Každopádně.... toto téma jsem přesunul do nové kategorie, ať se to neplete se originálním ZS.
OldCare, klidně si ve stejném fóru založ na toto auto nové téma a uvítáme to, jestli nám tam budeš sdílet nějaké dojmy, příběhy, postřehy, fotky

A pokud bys snad přijel na nějaký sraz, tak věřím tomu, že nějakou tu nevraživost zkusíme potlačit a přeci jen se rádi na to auto podíváme blíže, ať tu nekritizujeme/nechválíme něco, co jsme viděli jen na fotkách

- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG ZS model 2022
MG ZS bylo teď vystaveno na výstavě Země Živitelka a hodně lidí, které neví o MG nic, bylo překvapeno jak je to pěkný a ještě za ty prachy....
Taky jsem si do něj sedl a fakt je ten dojem hodně dobrý a nejvíc mě překvapilo co je místa vzadu a kufr taky ujde.
Musím to projet, tam to nešlo
Pro manželku co jezdí 2km do práce, občas na nákup 20km si myslím, že ideální i díky té záruce. Na cestování musí být jiné auto.
Momentálně mám jediný takový problém, že se nedělá ve 4x4.
Sangyoung je proti tomu teda tfuj
Taky jsem si do něj sedl a fakt je ten dojem hodně dobrý a nejvíc mě překvapilo co je místa vzadu a kufr taky ujde.
Musím to projet, tam to nešlo

Pro manželku co jezdí 2km do práce, občas na nákup 20km si myslím, že ideální i díky té záruce. Na cestování musí být jiné auto.
Momentálně mám jediný takový problém, že se nedělá ve 4x4.
Sangyoung je proti tomu teda tfuj

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG ZS model 2022
Děkuju

Jen bych tedy doplnil, co by asi mohlo někoho zvažujícího případný nákup tohodle auta možná zajímat. Určitě je lepší motorizace 1.0 TGI než 1.5 DVVT, byť by člověk asi předpokládal opak. Motor 1.0 TGI i s automatem zvládá městský provoz i okresky bez problémů. Ovšem chtěl bych upozornit potencionální závodniky, že tohle auto pro ně rozhodně vhodné neni. V tomto směru model ZS na závodní tradice MG nenavazuje.
(Škoda, že na náš trh se kvůli EU omezením nejspíš nedostane verze MG ZST 1.3T Trophy se 163 HP a 230Nm. To by byl na dálnici jiný fičák

Podvozkově se vůz jeví celkem obstojně, ale jako polykač dálničních kilometrů to ideální auto určitě nebude. Více budu moci v tomhle směru poreferovat po cestě do Maďarska, která mne čeká za 14 dní. Ve třech lidech s nějakou tou bagáží to bude jistě veselá jízda

Ale auto bylo kupováno zejména jako městský a příměstský povoz a ne jako dálniční expres, takže v tomto směru by problémy být neměli.
Co se týče výbavy, ta je celkem rozsáhlá, včetně 10' displeje, navigace, couvací kamery, hlídání slepých úhlu, udržování vzdálenosti, výhřevu sedaček, klimy, kožených sedaček (ty sem v autě nikdy nechtěl, ale ve verzi s automatem se bohužel hadr nedává) atd.
V základu 17' kola 215/55 s hlídáním tlaku. Vínová metla za příplatek.
Nějaká ta Technická data z CZ manuálu: https://imgur.com/a/vzl1z8R
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS model 2022
No mě jenom fascinuje, jak se hrdě hlásí k historii MG od roku 1924 a už teď blekotají na webu o přípravě velkolepých oslav za dva roky
Přitom je to prostě čínskej korporát, co před deseti lety koupil logo kdysi slavné britské značky 


Re: MG ZS model 2022
No, Ondro, asi to holt bude trošku trapná oslava, když tam budou mít výstavku, kde bude stát MGB, SVR, MGF, ZR, ZS, ZT 260 a vedle nich toto. Všichni budou "slavit" se slzou v oku, kam jsme se to v dnešní době dostali 
Za mě udělali chybu v tom, že přestali vyrábět aspoň v malé sérii TFo.... tím by tu sportovní linii aspoň trošku udrželi a obhájili. Ale tímto comebackem z toho už nikdy nemůže být původní značka MG. Kor když zacílili na segment Dáchčije.
Ale tak jako koukejme se na to ne jako na MG, ale jako na jakési svým způsobem zajímavé auto... tak jsem zvědav, jaký s tím bude život.

Za mě udělali chybu v tom, že přestali vyrábět aspoň v malé sérii TFo.... tím by tu sportovní linii aspoň trošku udrželi a obhájili. Ale tímto comebackem z toho už nikdy nemůže být původní značka MG. Kor když zacílili na segment Dáchčije.
Ale tak jako koukejme se na to ne jako na MG, ale jako na jakési svým způsobem zajímavé auto... tak jsem zvědav, jaký s tím bude život.
Re: MG ZS model 2022
Já bych jen podotkl, že kdyby to Číňani nekoupili, tak značka dnes už neexistuje. Západ se na to akorát vy.... a bývalý vlastníci BMW či Ford to dovedli akorát ke krachu.
Stejná panika panovala, když Číňani koupili před lety Volvo, které opět ve vlastnictví Fordu šlo od deseti k pěti. A jsou dnes Volva špatná auta? Já myslím, že ne.
Jen na okraj, MG ZS je např. v Austrálii v segmentu B-SUV nejprodávanější auto.
Jinak doporučuji se trošku seznámit s čínskými produkty firmy SAIC, kde mimo jiné vyrábí i MG, které se samozřejmě nevyrábí jenom v Číně. https://www.saicmotor.com/english/produ ... ndex.shtml
A to není zdaleka jediná čínská automobilka. To, že tady v Evropě díky idiotským EU předpisům o čínských autech nic nevíme, protože se sem nedováží, neznamená, že neexistují.
Nejsem žádný Číňan, a ani nepracuju pro MG a nejsem z toho, že je dnes svět na čínské produkci prakticky čehokoliv závislý vůbec nadšený. Ale západ si to tak nastavil a v honbě za rychlými a lacinými zisky jim tam dobrovolně nacpal nejen svoji výrobu, ale i veškeré know-how.
Prakticky co dnes člověk v Evropě či Americe veme do ruky je Made in China, tak proč ne i auta?
A Čína dnes už dávno neni jen levná pracovní síla. A to, že je dnes ekonomickou velmocí, za to můžeme děkovat jen sami sobě. Oni toho dokázali jen dobře využít.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS model 2022
@Trunda — zapomeň na to, že bude nějaká výstavka s MGB, SVR apod. Kde by to vzali a proč? Budou jen čínské modely a v koutě se možná bude krčit pár obrázků z historie (a to vůbec kdo ví jestli)…
@OldCar — v zásadě se shodneme. Já bych asi byl radši, kdyby ta značka nebyla, podobně jako Rover, Saab (Austin, Morris, a mnoho dalších), a kdyby toto auto prodávali pod jinou, svojí značkou.
A Volvo? No upřímně, co si myslet o značce, která vyhlásila zastavení vývoje spalovacích motorů, cestu k plné elektrifikaci (tímto směrem se mimochodem vydal už i Jaguar), a do velkých aut typu XC90 montuje pouze malé 2-litrové čtyřválce? O jejich (ne)spolehlivosti v posledních letech bych se také mohl rozepsat, a to se bavíme opravdu o nových autech. Také ty jejich eko a bonzovací funkce, ať už plánované nebo současné (omezení max. rychlosti všech modelů na 180 s plánem dalšího snížení na 160, černé skříňky zaznamenávající překračování rychlosti s plánem automatického hlášení autoritám, nebo systémy, které v případě podezření, že nejste v dobré kondici, odmítnou auto nastartovat atd. atp.). Takže ano, Volva se mi třeba osobně jinak líbí (design zvenku, interiér, materiály, všechno fajn), ale jsem přesvědčený, že před 10-15 lety to byla technicky lepší auta než dnes. A jestli za to může Číňan? Nevím, možná ano, ale možná by to mělo stejný trend i bez něj. Co vím, tak vývoj Volva stále probíhá v Göteborgu, což je rozdíl proti MG, které už je komplet v Číně.
Ale to jsou takové obecné stesky, které by se daly aplikovat pomalu na celý automobilový průmysl a také další odvětví, celé naše životy a dnešní dobu vůbec. Takže zpátky k pořízenému MG ZS — samozřejmě také gratuluji k pořízení nového vozu a přeji mnoho spokojených km, ať dělá jen radost. Myslím, že to, co o něm píšeš, celkem realisticky vystihuje podstatu toho auta, a budeme rádi, když se podělíš o zážitky ze společného soužití
@OldCar — v zásadě se shodneme. Já bych asi byl radši, kdyby ta značka nebyla, podobně jako Rover, Saab (Austin, Morris, a mnoho dalších), a kdyby toto auto prodávali pod jinou, svojí značkou.
A Volvo? No upřímně, co si myslet o značce, která vyhlásila zastavení vývoje spalovacích motorů, cestu k plné elektrifikaci (tímto směrem se mimochodem vydal už i Jaguar), a do velkých aut typu XC90 montuje pouze malé 2-litrové čtyřválce? O jejich (ne)spolehlivosti v posledních letech bych se také mohl rozepsat, a to se bavíme opravdu o nových autech. Také ty jejich eko a bonzovací funkce, ať už plánované nebo současné (omezení max. rychlosti všech modelů na 180 s plánem dalšího snížení na 160, černé skříňky zaznamenávající překračování rychlosti s plánem automatického hlášení autoritám, nebo systémy, které v případě podezření, že nejste v dobré kondici, odmítnou auto nastartovat atd. atp.). Takže ano, Volva se mi třeba osobně jinak líbí (design zvenku, interiér, materiály, všechno fajn), ale jsem přesvědčený, že před 10-15 lety to byla technicky lepší auta než dnes. A jestli za to může Číňan? Nevím, možná ano, ale možná by to mělo stejný trend i bez něj. Co vím, tak vývoj Volva stále probíhá v Göteborgu, což je rozdíl proti MG, které už je komplet v Číně.
Ale to jsou takové obecné stesky, které by se daly aplikovat pomalu na celý automobilový průmysl a také další odvětví, celé naše životy a dnešní dobu vůbec. Takže zpátky k pořízenému MG ZS — samozřejmě také gratuluji k pořízení nového vozu a přeji mnoho spokojených km, ať dělá jen radost. Myslím, že to, co o něm píšeš, celkem realisticky vystihuje podstatu toho auta, a budeme rádi, když se podělíš o zážitky ze společného soužití

Re: MG ZS model 2022
Jen bych si dovolil malé upřesnění ohledně MG ZS.
Jelikož je MG britsko-čínské, mají na vývoji modelů velký podíl albionští inženýři z vývojového centra ve Velké Británii.
Kde měli na starost mimo jiné např:
Základní návrh designu a strategii designu pro Evropu.
Vývoj a testování technologií pro Evropu.
Rozsáhlé testování vozů před uvedením na trh na anglických cestách.
Řízení procesu vývoje tak, aby bylo vše v souladu s evropskými předpisy.
Na vývoji motoru 1.0 TGI spolupracovali inženýři s General Motors

MG Motor UK Limited (MG Motor) je britská automobilová společnost se sídlem v Londýně, Velké Británii a je dceřinou společností společnosti SAIC Motor UK. Ta je vlastnictvím čínského státu SAIC Motor v Šanghaji

SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation) je 7. největší automobilkou světa a taktéž je prvním a současně největším automobilovým koncernem v Číně s ročními prodeji přes 7 milionů vozů. Koncern SAIC Motor zahrnuje automobilové značky jako Morris Garages (MG), Roewe a Maxus, jakož i SAIC Volkswagen, SAIC-GM a další.