Špatný centrál

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatný centrál

Příspěvek od Trunda » čtv říj 31, 2013 10:38

Do háje, tys ale neudělal to nejjednodušší, co se dalo udělat..... takže všechny tyhle výmluvy jsou úplně mimo.
Psal jsem to tu snad desetkrát, že stačí ovladač propájet, případně proměřit funkčnost mikrospínače... pokud to občas fungovalo, tak je to projev buď studeného spoje a nebo mechanické součástky, tedy spínače, který se dá vyměnit z čehokoli, čeho se válí tuny v elektro-šrotu... to že to už někdo "bastlil" znamená, že to zřejmě už jednou propájel a asi to chtělo po čase udělat znovu... tohle ten elektrotechnik měl udělat... a ne prasit ECU....
Ok,... jedna věc je to, že jsme to tu řekli tobě, druhá věc je to, že tohle měla být automaticky první věc, kterou měl zkusit elektrikář sám a třetí věc je to, že jestli ho to nenapadlo, tak jsi mu to měl říct ty...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

dominikr
Příspěvky: 19
Registrován: pon říj 22, 2012 0:43
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný centrál

Příspěvek od dominikr » čtv říj 31, 2013 10:42

Dobře, omlouvám se teda, že jsem totálně zbastlil auto. Můžeš mi prosím poradit, kde najdu ten imobilizér? Děkuju.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatný centrál

Příspěvek od Trunda » čtv říj 31, 2013 11:01

Si mě tak rozhodil, že se mi ani v radách nechce pokračovat.... jenže co s tebou....
... samozřejmě, vzhledem k primárnímu účelu alarmu/imobilizéru chránit auto před zcizením, je to umístěno na hodně špatně přístupném místě. Pod volantem musíš povolit na pojistkové desce dvě matky, sundat desku, pak si lehnout hlavou k pedálům a až úplně nahoře nalevo je černá krabička schovaná pod pěkně silným svazkem drátů... až tohle uvidíš, tak pochopíš, že sis stejně nevybral tu nejjednodušší cestu, protože tam cokoli spáchat na drátech je tak na to si natřikrát zlomit ruku...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

dominikr
Příspěvky: 19
Registrován: pon říj 22, 2012 0:43
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný centrál

Příspěvek od dominikr » čtv říj 31, 2013 11:05

Tak jsem se alespoň vytrestal no. Teď už to bohužel zpět nevezmu. :oops: Díky moc!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatný centrál

Příspěvek od Trunda » čtv říj 31, 2013 11:20

Tak to bych zase neřekl, že to nejde dát zpět.... elektrikář zřejmě v ECU jen přemostil obvod, který vyhodnocuje signál z jednotky imobilizéru tak, aby si myslela, že imobilizér je deaktivovaný (sic teda nevím moc jak, když i ECU se musí s tou jednotkou spárovat)... pořád tedy máš možnost ten ovladač opravit (když bude fungovat, přestane imobilizér pípat a blikat ledka) a nechat elektrikáře, aby to vrátil do původního stavu.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatný centrál

Příspěvek od Trunda » čtv říj 31, 2013 11:33

.... jinak mimochodem .... http://www.mgrovercodes.com/
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Špatný centrál

Příspěvek od lenham3 » čtv říj 31, 2013 14:19

Pokud se ti nekdy neco stane a bude potreba auto napojit na diagnostiku tak pravdepodobne to nepujde spojit :!:

dominikr
Příspěvky: 19
Registrován: pon říj 22, 2012 0:43
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný centrál

Příspěvek od dominikr » čtv říj 31, 2013 19:21

No nechal jsem si dobře poradit (s tou úpravou řídící jednotky). K imobilizéru se pořádně nedá dostat. Kabely nejdou vložit zpět do svorkovnice, protože prostě není prostor pro manipulaci rukou. Vyhozené peníze za úpravu jednotky, domršená jednotka, domršená svorkovnice u imobilizéru...to jsem se dobře vytrestal. :(

Zakar
Příspěvky: 1106
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Špatný centrál

Příspěvek od Zakar » čtv říj 31, 2013 20:09

Tak to je další příklad jak z malé závady (mimochodem snadno odstranitelné) udělat velký problém. ale komu není rady,tomu není pomoci. :D
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatný centrál

Příspěvek od Trunda » pát lis 01, 2013 7:00

Ach jo....
No na druhou stranu, aspon ze jsi schopny nerozvaznost v tomto pripade uznat.... To se ceni ;-)
Ten konektor se tam nastrcit da, ale chce se to dobre k tem pedalum ulozit a jde to.... Nekolikrat jsem to delal... Ale predstava toho tam cokoli pachat na kabelech je fakt silena...jedine pomoci rychlospojek...
Prosim te, co za tu prasarnu ten elektrikar chtel? Proc to teda nedodelal sam, kdyz byl tak chytrej?
Pokud bys z toho chtel vybruslit, tak bys mohl rozdelat jednotku a nafotit desku z obou stran a snad by se to dalo dat do puvodniho stavu.... Pokud tam teda nevymenil procesor...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatný centrál

Příspěvek od Trunda » sob lis 02, 2013 11:57

Tak jsem se schválně dneska dokopal k tomu propájet jeden ze dvou ovladačů ke Kupéčku, který mi fungoval uboze jen na odemykání a to jsem ho ještě musel mačkat jak divej, aby se chytil.... a výsledek? Funguje jak za mlada ;-) Koukal jsem aj na ovladač k Labuti a jeden další záložní... na obou ty mikrospínače držely na slovo a v podstatě jsem je z tišťáku odrejpnul šroubovákem, aniž bych musel nožičky prohřát. Takže není prostě od věci po nějaké době propájet aspoň nožky mikrospínačů, případně klipsu na baterku....

EDIT: A když už jsem byl v tom, tak jsem skočil vedle k dědečkovi pro ovladač k Opel Corsa, bo jsem tušil, že mu ne zcela funguje.... přeletoval jsem mikrospínače a už to funguje :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
MSX
Příspěvky: 29
Registrován: ned dub 13, 2014 19:24
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Špatný centrál

Příspěvek od MSX » pát srp 22, 2014 11:21

Ahoj. Jsem zde nový a Rovera 75 mám taky jen chvíli, ale vadí mi jedna věc ohledně centrálu. Netuším jestli to tak má být, ale u jiného auta jsem to zatím neregistroval.
Když chci odemknout, nebo zamknout auto jde to snad jen z dvou metru. To je ale celkem prkotina.
Víc nechápu, že se mi dveře zamykají, nebo odemykají postupně a to ještě jak kdy. Musím tlačitko zmáčknout vícekrát. :roll: Baterku v ovladači jsem měnil. A nic se nezměnilo. Víte někdo co s tím?
Rover 75(1.8/88kW), Honda Civic VTI (1.6/118kW+), Honda VFR (800/78kW)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný centrál

Příspěvek od AnderN » pát srp 22, 2014 11:43

Reakce na ovladač ze dvou metrů normální není. U modelu R75 auto chytá signál běžně z 10 m, možná i více. Chtěl jsem doporučit výměnu baterie, jelikož to bývá častá a zřejmá příčina. Ta ale už byla provedena. Co druhý ovladač? Pokud je to u obou stejné, bude zrada na straně přijímače. Pokud ne, bude chyba v ovladači.

Stran systému odemykání/zamykání nepíšeš, jestli máš první provedení R75 do roku 2004, nebo facelift. Jinak je ale běžné, že na první stisk odemykacího tlačítka se otevřou dveře řidiče, na druhý stisk zbytek, a na delší podržení víko kufru. Diagnostikou se to dá nastavit jinak, aby se např. na první stisk odemykacího tlačítka odemkly všechny dveře najednou. Zamknutí myslím musí probíhat ve všech případech na jeden stisk zamykacího tlačítka. Pro podrobnější informace doporučuji pročíst uživatelský manuál.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
MSX
Příspěvky: 29
Registrován: ned dub 13, 2014 19:24
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Špatný centrál

Příspěvek od MSX » pát srp 22, 2014 12:13

Mám R75, r.v. 99. A dělá to u obou ovladačů. Proto jsem byl zmatený jestli to tak je, nebo není už od výroby. Tak to jsem rád, že to je jinak. Chyba jak píšeš bude asi na straně příjmače. Ale vůbec netuším kde ho hledat, a jak to opravit. A jestli je to vůbec možné opravit, nebo si to žáda rovnou výměnu. Teprve auto poznávám. :oops:
Rover 75(1.8/88kW), Honda Civic VTI (1.6/118kW+), Honda VFR (800/78kW)

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 11:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Špatný centrál

Příspěvek od kptHergot » pát srp 22, 2014 12:56

hm, a já měl za to, že ten metr od auta je standart protože mám takovou zkušenost s vícero 75tkama, 10 metrů ani náhodou :roll: dálka se jim jak vidno zrovna nepovedla
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Odpovědět