Svody 214SI na 214 i

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od bambino » ned pro 01, 2013 19:17

Zdrvíčko budou pasovat svody z SI na obyč I ? car::

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od Hombre » ned pro 01, 2013 19:33

Myslím, že nebudou, 14K4F má svody do dvou trubek, 14K2F jen do jedné.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od bambino » ned pro 01, 2013 19:44

a nějaká varianta lazenejch svodů na 14KF2 asi jako většina dílu neexistuje neboo se nedaj sehnat :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od Trunda » ned pro 01, 2013 20:39

Neblázni! :lol: ... u tohohle motoru je jediný moudrý tunning výměna autka za R218Vi, nebo MG ZR :lol: .... tohle je motor na dopravování se z bodu A do bodu B a ne na žádný závodění ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od bambino » ned pro 01, 2013 20:48

já sním z přehledem ujel Octavě 2 1,9 TDI automat :D já bych ho nepodcenoval :D msm:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od Trunda » ned pro 01, 2013 20:53

... ale tak to samozřejmě.... to by tě hanba nenechala, kdybys jí neujel, ale při jen ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od bambino » ned pro 01, 2013 20:58

no věř nebo ne ujel jsem jí co všechno musim měnit když bych měl v plánu tam dát DOHC hlavu z SI ? Obrázek na fotce je i ta oktávia co jsem jí udajně neměl šanci ujet msm: msm:

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od Karel825 » ned pro 01, 2013 21:21

Ale tím, že je fotka uřezaná z důvodu velikosti tak Octa není vidět :lol:
Asi to nechceš slyšet, ale pokud chceš mít 214 Si, tak si nějakou kup a nepředělávej 8V ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od bambino » ned pro 01, 2013 21:28

nechci to slyšet protože se zase nechci zbavovat tý kastle co mám tak hledám řešení :D :oops:

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od roverix » ned pro 01, 2013 21:41

vymenit hlavu. sani. svody. vyfuk.ridici jednotku a pak sparovat s imobilizerem a asi i s centralem. mozna je toho jeste vic
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od bambino » ned pro 01, 2013 21:47

to zase bude problém na TK ne ?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od Trunda » ned pro 01, 2013 21:56

Seš dneska druhej :lol: .... už mě to nebaví psát dokola, tak čti tu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... &start=420 a tu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=6&t=8086 ..... možná průchodnější cesta by byla spíš než přestavba modelového typu, tak výměna karoserie.... jenže to bys to silnější auto musel mít i s papírama.... a stejně bys to musel mít povolený od autorizovaného zastoupení (www.helpreg.cz), což jsou peníze, na úřadu povolený - což jsou opět peníze a na závěr schválený na STK, což..... ups.... stojí taky peníze ;-) ..... za ty peníze tě to přejde ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mastemace
Příspěvky: 191
Registrován: čtv kvě 03, 2012 19:11
Bydliště: Český Těšín

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od mastemace » pon pro 02, 2013 7:30

To je proste mazec toto. uprimne, pokud to chces porovnavat s oct II, tak bych rekl, ze by te v pohode natrela. 214 je sice lehke auto, ale osmiventil je dost slaby. chapu, ze to chces mit vykonnejsi, ALE: nahazes do toho penez tunu a stale to bude predelavka. chvili si budes rikat, ze super, uvidis v tom vlastni praci, ale casem uz jen predelavku. nebude to pasovat, jako kdyz mas seriovku. a pri prodeji naprosta hruza, kupujici ti to nezaplati.

byt tebou, v pohode jezdim s 214, odkladej si peniz a casem vymen za zr. zjistis, ze presnejsi rizeni, podvozek by sis stejne neudelal, se zapsanim vetsich kol mel problem, sedacky te budou lepe drzet, vymenit na dvoustovce zadni bubny za kotouce a predni za chlazene by te vyslo dost draze atd atd. proste muzes za mnohem mensi peniz, nez prestavbu neco, nad cim uz nekdo premyslel a vyladil to k temer dokonalosti.

do toho u zr casteji sezenes el zrcatka, mlhovky - detaily, ale potesi. zr 160 je ma defaultne. a to nemluvim pak o lepsi prevodovce, peknejsim spoilerum a kridlu, ladenemu vyfuku atd atd.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od Hombre » pon pro 02, 2013 8:34

Omlouvám se za blbé přirovnání, ale připomíná mi to jednoho našeho zákazníka, který dělal přestavbu Avie A31.1N na A31T (novější typ s turbem) kvůli tomu, aby mohl tahat 3.5t přvěs. Musí vyměnit motor, převodovku, spojovací hřídele, zadní nápravu, nebo soukolí stálého převodu a brzdy. Viděl jsem fakturu jen za výměnu brzd na 54 000 Kč. Avia 31T se prodává okolo 15 tisíc. :roll:
Tím chci říct, že pokud půjdeš legální cestou, zástupce výrobce ti nadiktuje podmínky, jejihž splnění vždycky přesáhne tržní hodnotu výsledného modelu auta v bezvadném stavu.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Svody 214SI na 214 i

Příspěvek od Trunda » pon pro 02, 2013 8:42

.... pokud se ale nejedná o výsledek, který je něčím výjiměčný ;-) .... na druhou stranu, není to jen o tržní hodnotě, ale i o duchovní hodnotě.... čož v tomhle případě my neposoudíme...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět