Klepot motora

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » čtv pro 05, 2013 22:52

Taky jsem řešil jeden motor plnej karbonu 214Si, vyměnil jsem hydroštely a mlátil dál, tak jsem tam dal jinej :x Donedávna mi reznul celej rozebranej v krabici a pak letěl do šrotu, ani jsem nepřišel na to co tam vlastně mlátilo :x
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Klepot motora

Příspěvek od Vilém » pát pro 06, 2013 19:52

Mě to se stejným zvukem jezdí už několik let. Tuším to na pístní čep. Nejdřív to klepalo lehce jen za studena, teď už pořád.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » pát pro 06, 2013 20:28

No já právě od zkušenejch motorářů slyšel, že pístní čep zní spíš víc jako mlaskání a není to takhle tvrdej železnej zvuk, ale určitě, díky lehký konstrukci k-serie a použití pevnejch materiálů, to může znít jinak než u nějakýho starýho těžkopádnýho motoru :roll: A hlavně mi to klepalo za plynem, při zátěži víc... když jsem dupnul na neutrál na plyn, tak dokud motor akceleroval cvakal a když zpátky deceleroval cvakání ztichlo, podle toho se dá poznat, jestli jsou to hydroštely nebo něco dole
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » sob pro 07, 2013 13:56

V piatok sme nerali tlak vo valcoch a 1 valec 12, 2 valec 10, 3 valec 5 a 4 valec 10.
Tak je to jasne, muselo sa to stretnut.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » sob pro 07, 2013 19:15

Ajééééje
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » sob úno 08, 2014 13:39

Moja 214Si ma za sebou dalsiu opravu (brusenie hlavy, vymena tesnenia pod hlavou, guferka ventilov, prebrusenie ventilov) ale klepot stale zostal. Mali dole aj olejovu vanu, vycistili sitko nakolko ked mi minule cca pred 2-3 mesiacmi nenili zdvyhatka, dali celkom dost silikonu a upchali aj kanaliky na mazanie vacky atd. a rovnako nasli kopu spon po bruseni hlavy, ktoru som daval prebrusit cca pred rokom, ked som menil aj tesnenie pod hlavou. Takze sami odbornik, ktory si hovoria automechanici.
Pretesnenie
Vymena zdyhatiek 90€+90€
Tato posledna oprava ma stala cca 80€ + 230€.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » sob úno 08, 2014 20:40

To je v háji, když se do toho začnou montovat dementi! A snažil se někdo rozebrat/vymačkat vyčistit zdvihátka, když už tam předtím někdo nacpal silikon a evidentně je ucpal, stejně jako ty mazací kanálky? Pokud možno, ještě by to chtělo změřit tlak oleje a porovnat s datama v Rave, jestli neni fakt lehlý olejový čerpadlo
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » ned úno 09, 2014 8:19

Davali mi znovu prebrusovat hlavu, tak asi myslim, ze urcite ano. A nesvietila by mi kontrolka mazania, keby bolo spatne olejove cerpadlo?
Povedali mi, ze pravdepodobne su uz vybehane sedla, cize nova hlava. Udajne olej 5-40 by tomu mohol pomoct.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 11:10

To, že si to myslíš, nic neznamená met: Kontrolka svítí až při tlaku pod 0,5baru, to už se motor zadírá, může mít jen slabej tlak a nahoru do hlavy třeba už nedostává dost oleje. Vyběhaný sedla - to je nesmysl, sedla se dají přebrousit a při repasi hlavy se to dělá normálně, možná mysleli nějaký jiný sedla než ventilový, ale o žádnejch jinejch v hlavě nevím :lol: Olej ničemu nepomůže, olej nic neopraví :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Klepot motora

Příspěvek od JK Mini » ned úno 09, 2014 19:53

Když už motor dává takovej malej tlak,může to bejt spíš seklej regulační ventil,jestli ti tam plácali silikon a ještě zůstaly špony,tak ty ti mohli seknout ten ventil a motor nenamaže. :?:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » ned úno 09, 2014 20:48

A kde najdem ten ventil?
Takze si mam dat skontrolovat tlak oleja? Kolko to cca stoji €?
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 20:50

Pod imbusem na olejovém čerpadle
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět